Interfejs diagnostyczny do 626 GE
1, 2
To zależy od auta. A co za problem podłączyć diodkę??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
jeśli masz wersję USA to będzie migać lampka na desce, z tym że w wersjach USA po złapaniu błędu zaświeci kontrolka "check engine"...
wesje europejskie raczej nie miały takiego bajeru, dioda może być konieczna, polecam stronę wspomnianą na początku tego tematu
http://ford-probe.net/content/view/117/42/
Wszystko jest ładnie i z sensem opisane.
wesje europejskie raczej nie miały takiego bajeru, dioda może być konieczna, polecam stronę wspomnianą na początku tego tematu
http://ford-probe.net/content/view/117/42/
Wszystko jest ładnie i z sensem opisane.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kolego to co Ci napisałem w PW wszystko dokładnie wyjaśni i jak przeczytasz to nie powinieneś mieć żadnych problemów.
Zwierasz TEN i GND, a w FEN i +B dajesz diodę. Przekręcasz stacyjkę do zapalenia kontrolek i widzisz jak błyska dioda, a później sprawdzasz w tabeli co to znaczy.
Jak nie rozumiesz to ja już nie wiem jak Ci to wytłumaczyć.
Zwierasz TEN i GND, a w FEN i +B dajesz diodę. Przekręcasz stacyjkę do zapalenia kontrolek i widzisz jak błyska dioda, a później sprawdzasz w tabeli co to znaczy.
Jak nie rozumiesz to ja już nie wiem jak Ci to wytłumaczyć.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Kolego to co Ci napisałem w PW wszystko dokładnie wyjaśni i jak przeczytasz to nie powinieneś mieć żadnych problemów.
Zwierasz TEN i GND, a w FEN i +B dajesz diodę. Przekręcasz stacyjkę do zapalenia kontrolek i widzisz jak błyska dioda, a później sprawdzasz w tabeli co to znaczy.
Jak nie rozumiesz to ja już nie wiem jak Ci to wytłumaczyć.
zrobiłem tak jak napisane i włączył sie wiatrak na chłodnicy a dioda nie mruga
- Od: 25 gru 2012, 14:53
- Posty: 40
- Skąd: Częstochowa
- Auto: 626 GE 1.8 16v
A diode +/– nie zamieniłeś?
Jak wiatrak się włącza to chyba masz przepustnicę do wyregulowania. Jak ją odchylisz tak jakbyś puszczał pedał gazu tylko, że trochę mocniej to powinien się wyłączyć.
Jak wiatrak się włącza to chyba masz przepustnicę do wyregulowania. Jak ją odchylisz tak jakbyś puszczał pedał gazu tylko, że trochę mocniej to powinien się wyłączyć.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
No tak. To oznaka, że przepustnica jest niewyregulowana.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6