Klekotanie zaworów-patent...

Postprzez Marcin783 » 22 paź 2004, 11:50

Nasz mechanik ma jakiś patent na klekotanie zaworów :D My nie wiemy na czym to polega ale możecie się z nim skontaktować.
U kogoś jush zostało to zrobione i pomogło (tylko olej musi być 10W40)
Powiedział, że najchętniej zaprasza na początek 626 GE 1,8 lub 2,0 :D
My się na tym nie znamy więc jak coś jest źle napisane to się z nas nie śmiejcie :)
Pozdrowionka
Ostatnio edytowano 26 paź 2004, 08:53 przez Marcin783, łącznie edytowano 1 raz
Marcin783
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:15
Posty: 324
Skąd: Sulejówek
Auto: Mazda 3S

Postprzez Carrrlos » 22 paź 2004, 17:15

wiele osób zapyta o gwarancję na takie patenty
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 21:49
Posty: 543
Skąd: W-wa

Postprzez Koval » 22 paź 2004, 19:11

Jak komuś uda się coś podglądnąć to z chęcią posłucham bo z Krakowa mam trochę daleko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2004, 10:47
Posty: 218
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626GE 1.8 16V 95r.

Postprzez Marcin783 » 22 paź 2004, 19:40

Po to jest podany numer żebyś mógł się dowiedzieć co i jak :D
Pozdrowionka
Marcin783
1997-2003 Fiat 126, Fiat TIPO, VW Golf I, Fiat PUNTO
10/2003-06/2004 626 GE 2,0
07/2004-10/2006 MX-6 2,5
08/2006- 3S 2,3
06/2007-12/2007 VW Golf III 1,8
10/2007- Nissan Primera P11 Kombi 2,0
12/2007-07/2008 Seat Leon 1,9
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:15
Posty: 324
Skąd: Sulejówek
Auto: Mazda 3S

Postprzez Koval » 22 paź 2004, 21:05

Witam, najwidoczniej mało uważnie przeczytałem posta <glupek2> bo w pierwszym momencie zrozumiałem że gość ma swój sekretny patent i nie chce nikomu go zdradzić, co najwyżej za opłatą zastosować w silniku delikwenta.
Dzięki i Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2004, 10:47
Posty: 218
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626GE 1.8 16V 95r.

Postprzez Jaksa » 22 paź 2004, 21:10

A Ja mogę zadzwonic...... :P Ciekawe czy mamy tę samą wiedzę w tym temacie ;)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Bokciu » 22 paź 2004, 23:50

Jaksa napisał(a):A Ja mogę zadzwonic

Jesli sie czegos dowiesz ciekawego to podziel sie z laski swojej z nami .
bardzo jestem ciekaw :| ......
Ahura Mazda – dobry bóg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez ADi » 23 paź 2004, 00:33

a ja puki co wymieniam olej co 9tys (10W40) i problemu z klekotaniem nie mam... :)
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Wilku » 23 paź 2004, 08:53

był już ktoś,kto dzwonił w tej sprawie do pana Piotra,nich zda relację na czym to polega,szkoda byłoby,żeby pół forum dzwoniło co 5 minut w tej sprawie do jednego człowieka,chyba,że założył infolinię za 5,44zł z vatem/min <lol> .Więc jak ktoś już coś wie,to niech śmiało pisze.
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2004, 22:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez Jaksa » 23 paź 2004, 11:39

Czy ktoś z kolegow dzwonil?......tylko niech czasem pan Piotr nie mowi o zaworku w pompie olejowej bo ten temat jest chyba wszystkim znany i nie zawsze pomaga.Był poruszany na forum przez Długiego( chyba jakos w marcu )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez GrzegorzSz » 24 paź 2004, 01:17

Ja ze swoich doswiadczen, czasami dziwnych... :D

1. jedna z metod z probetalk.com
Zalac 1 litr nafty przed wymiana oleju i uruchomic silnik na 10-15 minut na wolnych obrotach. Olej Elf 10W40. Efekt: zauwazalna roznica, ale do idealu dalej brakuje.

2. metoda mojego szwagra (20 lat stazu)
Troche trudna do opisania. Ogolnie ujmujac polega na wyplukaniu calego syfu z popychacza. Niestety upierdliwa czasowo, gdyz na 1 szt. trzeba poswiecic okolo 30-40 minut na samo przeczyszczenie. Efekt: bardzo dobry – do idealu brak powiedzmy jakies 10-20%.

3. 100% skuteczna
Wymiana na nowe. :P Nie na te z JC, ale Ajusa, koszt zakupu duzy – okolo 1000zl (cena hurt). Zaznacze, ze silnik zostal rozebrany i mial dokladnie wyczyszczone kanaly olejowe. Efekt: 20kkm i jest dalej ideal. Na wolnych obrotach slychac auto tylko przy wydechu koncowy. Slowem – wzor.

Zaznacze tylko, ze w/g moich doswiadczen, wbrew pozorom nie ma idealnego rozwiazania. Na 90% moge stwierdzic, ze jesli mamy syf w kanalach olejowych, to co nie zrobimy – problem powroci. Stosuje olej Elf 10W40, ale to inna kwestia. Po prostu tak musze przy moim "projekcie".

Ciekwa jestem innych metod, bo tak naprawde walcze z tym z calkiem innego powodu, niz "cisza" pod maska.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Wilku » 24 paź 2004, 12:16

Jaksa napisał,że zadzwoni i nie zadzwonił,a u mnie zbliża się wymiana oleju i muszę coś zrobić,żeby uciszyć te popychacze bo strasznie mnie to wkurza,więc sam zadzwonie do pana Piotra w poniedziałek koło 18.00.Może rzeczywiście ma jakiś sposób :)
Początkujący
 
Od: 8 kwi 2004, 22:21
Posty: 27
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE 1.8-105KM Sedan

Postprzez Jaksa » 24 paź 2004, 13:25

Wilku napisał(a):Jaksa napisał,że zadzwoni i nie zadzwonił,
Co będę dzwonil do gościa jak nie ma złotego środka na hydraulikę ,mozna jedynie wymontować szklanki ,rozebrać na czynniki pierwsze ( przemyć ) zmienic zawór w pompie olejowej zalac motor półsyntetykiem i musi być ok. Zawsze w ten sposob robimy .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez SKRZAT » 27 paź 2004, 12:17

Dajcie znać jak czegoś sie dowiecie, co jest najtansze i zarazem najskuteczniejsze, bo też czeka mnie właśnie wymiana oleju, a stuka mi cosraz glośniej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sie 2004, 01:07
Posty: 36
Skąd: Kraków
Auto: 626 GE 96r 1,8 16V

Postprzez hazell » 27 paź 2004, 12:49

A mnie nie stuka :) mimo iż na szafie 189kkm to cisza jak makem zasial. Chyba, ze przed sprzedaza wlasciciel zalal go jakims moto doktorem albo inym swinstwem... Pozyjemy zobaczymy.
P.S. Jezdze na mobilu mineralnym.
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Postprzez Redoo » 4 lis 2004, 13:31

Hi panowie mi stukało i nie stkuka!!!cisza jak makiem zasiał!!Dobra rada jest na rynku taki srodek jak Wyns sie nazywa wlewasz po 500km spuszczasz olej i jest oki!!!wiem bo kilku to zastosowało i pomogło!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Bokciu » 4 lis 2004, 17:58

jak sie nazywa?WYNS?
Ahura Mazda – dobry bóg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 wrz 2004, 22:23
Posty: 284 (0/1)
Skąd: Tarnowskie Góry
Auto: Galant EA 2.4 Tiptronic '99

Postprzez Marcin Klonowski » 11 lis 2004, 11:22

Chociaż z Mazdami miałem mało do czynienia, to jednak temat stucjących popychaczy przerobiłem na kilku Suzukach, które serwisowałem w Rallycrossie (po prostu Swift GTi gr. N musi iść na seryjnej hydraulice). Każdy popychacz da się dość łatwo rozebrać (broń Boże nie szczypcami, tylko uzywając drugiej zasady dynamiki Newtona) i wtedy rzeba wyczyścić cały szlam ze środka, najlepiej zostawić zalane Arvą (taki preparat do czyszczenia silników dostepny na Orlenach- rewelacja). Jak to wszystko odtaja to trzeba zalać oliwką i złozyć do kupy. Potem to już jest kwestia odpowiedniego oleju. Ja do takich 10-letnich aut na ulicę używam Motula 15W-50, na którym nigdy nic nie stuka. Wogóle Motul to chyba jedyna firma olejowa, która leje identyczny olej do butelek, jak do fabrycznych Imprez WRC w Mistrzostwach Świata. W odróżnieniu od Castroli i innych – na Motulu nigdy się nie naciąłem. Po takim zabiegu Suzuka, która wyjechała 6 miejsce w mistrzostwach Europy kręciła się na seryjnej hydraulice do 10700 obr./min i nigdy juz nc nie stukało
Początkujący
 
Od: 10 lis 2004, 12:30
Posty: 5

Postprzez Redoo » 13 lis 2004, 16:33

Tam "WYNS"
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez KamRom » 16 lis 2004, 20:25

Co to jest za WYNS?
Bo to stukanie zaczyna mnie denerwować
Pozdr
KamRom
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 14:12
Posty: 32
Skąd: Rzeszów
Auto: była Mazda 626 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6