Hugo napisał(a):Ja założyłem zamienniki THO Made in Japan po 12 zł./szt
po co mieszasz w głowach?
sprawdziłeś ile kosztują oryginalne czy kupiłeś zastępczaki dla zasady?
www.mazdaspeed.pl
Hugo napisał(a):Ja założyłem zamienniki THO Made in Japan po 12 zł./szt
Nie przesadzaj.PARTYBOY napisał(a):po co mieszasz w głowach?
Nie sprawdziłem. Nawet o tym nie pomyślałem. Wystarczyło mi to, że te które kupiłem były Made in Japan.PARTYBOY napisał(a):sprawdziłeś ile kosztują oryginalne czy kupiłeś zastępczaki dla zasady?
Jak wyjąc te HLA i jak spuścić ciśnienie?
rudzik6 napisał(a):A o jakich uszczelniaczach mówicie, nic pod tymi szklankami nie widzę? Jakie wymienic?
rudzik6 napisał(a):Proszę po pomoc w wyborze sklepu,
rudzik6 napisał(a):Przy okazji..co zrobic ze starym olejem, który spusciłem...nie chce kopac dołka na działce i wylewac...?
qbass napisał(a):rudzik6 napisał(a):A o jakich uszczelniaczach mówicie, nic pod tymi szklankami nie widzę? Jakie wymienic?
Są pod sprężynami zaworów.rudzik6 napisał(a):Proszę po pomoc w wyborze sklepu,
www.carspeed.pl nasz klubowy kolega Smirnoff
www.intercars.com.plrudzik6 napisał(a):Przy okazji..co zrobic ze starym olejem, który spusciłem...nie chce kopac dołka na działce i wylewac...?
Oddać do utylizacji, do jakiegoś mechanika, który ma wymianę oleju.
rudzik6 napisał(a):Oj , to nie łatwo chyba rozebrac,
rudzik6 napisał(a):ale ja chyba nie mam problemów ze szczelnoscia
rudzik6 napisał(a): nie klepało nigdy.
Żadnymi z podanych nic nie robiłem, a z tych, co miałem okazję kręcić, to polecam na pewno Belzer (ale to raczej nie dla amatora), Coval, Honiton, Proxxon, Stanley .rudzik6 napisał(a): jaki polecacie dla amatora
Pewnie na jakieś piwo będziesz musiał dać.rudzik6 napisał(a):Mam nadzieje, że olej moge oddac za darmo..
rudzik6 napisał(a):A czy Smirnof, tez sprzedaje narzędzia?
rudzik6 napisał(a):Mam nadzieje, że olej moge oddac za darmo..
Jak będziesz zamawiał u Smirnoff'a, napisz do niego maila, może doradzi coś innego, niż ma na stronie (nie wszystko jest wypisane, bo by miejsca pewnie nie starczyło)...
Nie ma w tym niczego trudnego. Musisz nacisnąć czymś sprężynę i wyjąć zapinki.
Skoro masz głowicę na wierzchu, to warto to zmienić (wszystkie uszczelniacze zaworowe wyjdą na pewno mniej niż 100 zł), bo mogą puszczać olej, przez co będziesz miał ubytki i piękny dym przy porannym odpalaniu.
Żadnymi z podanych nic nie robiłem, a z tych, co miałem okazję kręcić, to polecam na pewno Belzer (ale to raczej nie dla amatora), Coval, Honiton, Proxxon, Stanley .
Pamiętaj o kluczu dynamometrycznym i odpowiednim dokręcaniu głowicy.
Hazet, Beta, Forsch to narzędzia najwyższej jakości. Niezniszczalne.rudzik6 napisał(a):potrzebuje nasadki 1/2' 6-katne i typu imbus, może i kilka innych rzeczy, jaki polecacie dla amatora
Hugo napisał(a):Nie przesadzaj.PARTYBOY napisał(a):po co mieszasz w głowach?Nie sprawdziłem. Nawet o tym nie pomyślałem. Wystarczyło mi to, że te które kupiłem były Made in Japan.PARTYBOY napisał(a):sprawdziłeś ile kosztują oryginalne czy kupiłeś zastępczaki dla zasady?
damiaaans napisał(a):witam. silnik juz zlozony? wszystko jest ok? bo ja tez sie przymierzam do remontu i nie wiem czy dam rade sam to zrobic
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6