Nierowna praca silnika na gazie i Benzynie Pomocy !!!

Postprzez Tygrysek21krk » 23 maja 2008, 16:25

Jak w temacie tzn dziś sie zabralem za przelutowanie wtyczki od aparatu zapłonowegoz powodu ukruszonych kabelkow w starej tuz przy wtyczce i po wcześniejszych oględzinach rozpisałem sobie schemat podłączenia wtyczki chodzi o kolorki kabeklkow i wziąłem sie za lutowanie.Po podłączeniu wtyczki do Aparatu zapłonowego S5 chodzi o wtyczki z 4 kabekami od gory wpinana, i odpaleniu samochodu pojawił sie następujący problem zwazywszy na fakt ze autko odpala sie na benzynce zalczelo sie ssanie tak jak przy wymianie plynu chlodzacego i autko wskoczylo na 2tys obr i po wlaczeniu sie wentylatora czyli nabralo temp prubowalo zejsc na swoje obroty lecz cos nie wychodzi i faluje sobie od 1500 na 2000 i tak w kolko ok po przelaczeniu na gaz wiadomo ssanie sie wylacza i chodzi na gazie i tu powstaje teraz problem poniewaz autko nie pali na 4 cylinder i chodzi jak traktor. Przed przystapieniem do calej akcji autko chodzilo normalnie na benzynce i na gazie i teraz nie wiem co moze byc ewentualna przyczyna awarii >prosze o wszelkie rady
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 16:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Tygrysek21krk » 23 maja 2008, 18:35

Moze ma ktos jakies rady ??w tym temacie??Tak w poprawce wspomne ze kable i swiece zmienione zostaly
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 16:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez glock » 23 maja 2008, 21:05

Musiało Ci się coś zepsuć w aparacie jak się za niego wziąłeś.....może coś się rozłączyło,albo nie łączy
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sty 2008, 18:12
Posty: 123
Skąd: Wołomin
Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.

Postprzez Tygrysek21krk » 24 maja 2008, 08:41

No wlasnie tu lezy problem bo ja w glab aparatu zaplonowego nieingerowalem tylko w zlacze a dokladnie wtyczke co sie przylacza do aparatu zaplonowego ewentulanie masz racje musze poszukac czy casem gdzies nizej nieurwalo przewodu
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 16:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Bartek. » 24 maja 2008, 10:26

Sprawdź czy nie zrobiles gdzieś zimnego lutu. Czy jesteś pewien że przelutowałes wszystko prawidłowo? Upewnij się czy któryś z pinów we wtyczce nie podwinał się po wpięciu do gniazdka albo po wpinaniu wtyczki nie wsuwa się do obudowy wtyczki zamiast w gniazdo.
Chill out...
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 09:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Postprzez Tygrysek21krk » 24 maja 2008, 10:50

ok Dzieki zaraz biore sie do pracy
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 16:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Postprzez Tygrysek21krk » 24 maja 2008, 17:30

Ok Panowie usterka usunieta Odrazu moge powiedziec co bylo przyczyna a mianowicie ulecial wezyk od podcisnienia drodzy koledzy jesli ktos z was ma podobne problemy to moja rad aposprawdzac wszystkie przylacza od podcisnienia.Pozdrawiam i dzieki za Pomoc
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2006, 16:37
Posty: 101
Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6