Świst powyżej określonych obrotów – 626 GE
Jako że dzisiejszą drogę do pracy przejechałem nie schodząc poniżej 4 tys. obrotów .... mam jedno dziwne spostrzeżenie. Moja madzia
wydaje dziwny świst (ślizg, gwizd – nie wiem jak to nazwać --- coś ala pisk opon ale inna częstotliwość) przy ok 5 000 obrotów .. dokładnie jak dochodze do 5tys. hmm .. coś mi się wali .... czy może to paski. sam nie wiem ... może coś takiego kiedyś słyszeliście
wydaje dziwny świst (ślizg, gwizd – nie wiem jak to nazwać --- coś ala pisk opon ale inna częstotliwość) przy ok 5 000 obrotów .. dokładnie jak dochodze do 5tys. hmm .. coś mi się wali .... czy może to paski. sam nie wiem ... może coś takiego kiedyś słyszeliście
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
wiem do czego bardziej przyrównać ten dzwięk ... -- to tak jak byś położył kilka szklanek obok siebie na czymś wirującym .. one tak będą stukały o siebie szybko ... coś niby podobnego tylko ten stukot jest jakby jednym dzwiękiem. -- chyba wariuje ;D
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
Witam jako że coraz lepiej jestem w stanie opisać ten dzwięk .. i jako wiem że mi się na 100% sprzęgło ślizga na wys. obrotach. mam pytanie w związku z tym .. taki świst, świergot, mechaniczny możę byc wywołany lekko rozwalonym sprzęgłem ... mam to od ok 4tys. obrotów bardziej jest to mechaniczne taki blacha o blache coś w tym stylu. jedni mi mówili że to coś z wydechem.
JAk jechałem dowaliłem mazdzie do 5,5tys. obrotów na 1,2,3,4 biegu (do piątki nie doszedłem bo droga się kończyła) z rury nawet lekki dymek nie poleciał (więc mam nadzieję że to nic złego z silnikiem). Świergot – świst jest na każdym biegu --- z daleka brzmi to jak turbina – dzwięk nasila się im wyższe mam obroty przy ok 4,5 tys jest delikatny i cichy i wyższe obroty tym głośniej świergoczy.
inna beczka
Na postoju mam coś takiego jak świerszcza .. piszczy to tak dziwnie -- jak wcisne sprzęgło dzwięk ucicha.
JAk jechałem dowaliłem mazdzie do 5,5tys. obrotów na 1,2,3,4 biegu (do piątki nie doszedłem bo droga się kończyła) z rury nawet lekki dymek nie poleciał (więc mam nadzieję że to nic złego z silnikiem). Świergot – świst jest na każdym biegu --- z daleka brzmi to jak turbina – dzwięk nasila się im wyższe mam obroty przy ok 4,5 tys jest delikatny i cichy i wyższe obroty tym głośniej świergoczy.
inna beczka
Na postoju mam coś takiego jak świerszcza .. piszczy to tak dziwnie -- jak wcisne sprzęgło dzwięk ucicha.
pozdrawiam
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
My cars are able to eat my soul & money in seconds.
Ten świerszcz ucichnie jak zrobisz porządek ze sprzęgłem – niestety dopiero wtedy Co do świstu ala turbina – u kumpla to wystepowało gdy miał nieszczelny wydech. Ale czy to jest to to nie odpowiem na 100%...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
witam. powyżej 3 tys obrotów słysze świst dochodzacy z silnika jak turbina , dodam ze układ wydechowy jest szczelny, mazda 1.8 b+g 1995r
Ostatnio edytowano 11 cze 2009, 12:12 przez mietek 111, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 cze 2009, 10:06
- Posty: 14
- Auto: mazda 626 1.8 16v 1996r,
Pomimo tego ,że napisałeś układ jest szczelny proponuje jeszcze raz sprawdzić uszczelkę między kolektorem a kolankiem wydechu bo ja miałem identyczny przypadek świstało nieźle ąż ludzie myśleli ,że mazde uturbiłem . U mnie powodem była urwana poluzowana śruba która dociska kolanko do kolektora wydechowego
, a i jeszcze miałem przypadek ,że smoła czy jakiś silikon nalkeił się na pasek alternatora i świstał
pozdrawiam
, a i jeszcze miałem przypadek ,że smoła czy jakiś silikon nalkeił się na pasek alternatora i świstał
pozdrawiam
nie ma to jak japoniec
- Od: 27 maja 2007, 19:10
- Posty: 25
- Skąd: jarosław
- Auto: mazda mx-6 2,0 16v srebrna
U mnie taki świst słychać tylko na drugim biegu jak puszczam z gazu, wiem że mam do zrobienia uszczelkę pod kolektorem wydechowym koszt niewielki, jak wymienię to dam znać czy pomogło
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
Witam mam pytanie gdy dodaje w mojej mazdzie gazu powyzej 3.5 tys obrotów jest słyszalny dzwiek, świst jak turbo(taki fajny ) co to moze byc raczej nie mam turbo ale 180 wyciaga bez problemu do 200 trzeba troche ciagnac. Pierwszy raz spotykam sie z czyms takim. Mam już autko od pol roku i jest tak caly czas nawet poprzedni wlasciciel cos takiego zaobserwowal. Mam nadzieje ze mi pomozecie badz przekierujecie mnie do jakiegos postu.
Potrafisz określić miejsce w komorze silnika, miej więcej gdzie jest słyszalny dźwięk? Może w okolicach kolektora ssącego?
-
VariaS
nom coś kolo kolektora ssącego ale rozbieralem wszystko i dalem nowa uszczelke i dzwiek byl ten sam wiec nie wiem u mnie znajomy ma galanta 2.0 i u niego tez to jest ale o 5tys obrotow on mowi ze durga przepustnica ale nie chce mi sie wiezyc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6