Wymiana sprężyn gazowych tylnej klapy

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez SHY » 10 sty 2009, 15:24

Ja proponuje silowniki LESJOFORS'a. Ja kupowalem u Smirnoffa chyba ze 3 lata temu i dzialaja do dzisiaj. Pamietam, ze placilem chyba ze 150 pln za sztuke. Nie byly napewno najtansze i trzeba bylo czekac, bo Smirnoff sprowadzal na zamowienie.

Pzdr
SHY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2005, 23:16
Posty: 458 (2/2)
Skąd: Gniezno
Auto: Mazda 6 GH 2,2 MZR-CD 163KM

Postprzez medenes » 14 sty 2009, 23:04

SHY napisał(a):Ja proponuje silowniki LESJOFORS'a. Ja kupowalem u Smirnoffa chyba ze 3 lata temu i dzialaja do dzisiaj. Pamietam, ze placilem chyba ze 150 pln za sztuke. Nie byly napewno najtansze i trzeba bylo czekac, bo Smirnoff sprowadzal na zamowienie.

Dzięki uprzejmości Smirnoffa sprężyny już mam i są już zamontowane. Klapa zamyka się jak nowa :)
Dzięki za info!
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 21:42
Posty: 31
Skąd: Swarzędz
Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI

Postprzez Andrzej1971 » 19 sty 2009, 11:34

też zamontowałem lesjofors do GW (kombi) i sam nie wiem
otwieram klamkę, lekko ciągnę, klapa podjeżdża tak na 2/3 i dale muszę popchnąć
czy tak jest w oryginale?
tzn. czy sprężyny powinny dźwignąć klapę na sama górę?

oznaczenia z siłownika i mocowanie sugerują , że to jest siłownik do 626 GW – czyli wszystko OK

ale siła 465N i jest krótszy o 1,5 cm od oryginału
jaka jest siła oryginału?

248zł 2 szt z transportem
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 12:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Postprzez medenes » 19 sty 2009, 12:37

Andrzej1971 napisał(a):oznaczenia z siłownika i mocowanie sugerują , że to jest siłownik do 626 GW – czyli wszystko OK
ale siła 465N i jest krótszy o 1,5 cm od oryginału
jaka jest siła oryginału?
248zł 2 szt z transportem

Na allegro znalazłem siłowniki Delphi. Zobacz
tutaj. Tam są parametry tego siłownika:
Długość: 585 mm
Suw: 230 mm
Siła: 500 N

Moje otwierają się do końca.
Pozdrawiam serdecznie
medeneś
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 sie 2005, 21:42
Posty: 31
Skąd: Swarzędz
Auto: 626 GF FS '97 LPG SGI

Postprzez bodzioklb » 19 sty 2009, 19:21

Andrzej1971 napisał(a):czy sprężyny powinny dźwignąć klapę na sama górę?


na oryginalnych silownikach przy otwieraniu klapa ma na poczatku isc powoli w gore a mniej wiecej od polowy idzie szybciej az do konca...

przy zamykaniu trzeba na poczatku uzyc sily aby klapa zaczela opadac a pozniej leci samoczynnie...

z zamiennikami to... nieco inaczej wyglada...do otwierania i zamykania trzeba sie przylozyc :)
jak ktoś gdzieś zobaczy moja rudą jedyną w swoim rodzaju 626 GW ATH to niech mi da znać... milo by było wiedzieć jak się ma moja dawna Madzia Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2006, 03:20
Posty: 157 (3/2)
Skąd: KLB
Auto: Volvo V50 T5 AWD

Postprzez Adam626GD » 25 sty 2009, 11:59

Ja kupiłem jakąś tendete z JC, ma grubość połowy oryginalnej, ale zaletą jest że działa jak należy. Uzywam w 626GD od poł roku i na razie ok.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez Andrzej1971 » 12 mar 2009, 20:46

może tylko ja tak mam
ale sprężyny lesjofors do mazdy 626 gw (napis z folii/opakowania)
są do du..
łatwo je zamontować tzn. mają dopasowane mocowanie
ale siła nie taka jak trzeba 465nm
podnosi do pewnego momentu i ostatnie 20 cm muszę podnieść ręką
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2008, 12:53
Posty: 56
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6