brodzky napisał(a):Poza kimś kto kupił madzie ('91 GD) za 4900, po dwu tygodniach się sypnęła i odbudowuje ją od podstaw
to akurat była wtopa, samochód podpicowany na handel – z czymś takim musisz się liczyć przy kupnie każdego wozu, nie tylko Mazdy (takim jesteśmy niestety narodem, w którym nie brakuje oszustów i kombinatorów)
nemi napisał(a):Rdzy można się spodziewać jedynie na rantach tylnych nadkoli
poza tym przytrafia się to czasem podszybiu (dookoła przedniej szyby, w porę zauważone i naprawione zaoszczędzi późniejszemu wydatkowi na nową szybę).
nemi napisał(a):jeśli auto nie było stymulowane oczko
No niestety, znaleźć nie bite autko jest ciężko, ale jaka potem radocha
brodzky napisał(a):Gwarancja na perforację wynosi ok 12 lat więc chyba powinno być wszystko zdrowe. Gdzie zajrzeć na dzień dobry?
Wnioskuję o sprawdzenie blach (podłogi, z kanału) w okolicach bagażnika, są tak duże i głębokie zakamarki, do tego mocowania amortyzatorów.
brodzky napisał(a):albo na 2.5 ze względu na jej tapicerkę i wygląd
a czym "optycznie" różni się 2.0 od 2.5 bo jakoś nie wiem
??
brodzky napisał(a):Na ile odporne jest jej zawieszenie na polskie drogi? Co i jak często trzeba wymienić
nie powiem złego słowa o odporności zawieszenia, jednak należy pamiętać że w przypadku wymiany jakichś elementów stosujemy elementy porządne – nie najtańsze zamienniki (żadna oszczędność)
brodzky napisał(a):to który? 1.8? 2.0? 2.5?
Polecem 2.0
spalanie na poziomie 1.8 (minimalnie więcej) za to większa elastyczność silnika no i trochę mocy więcej jeszcze nikomu nie zaszkodziło
. Co do 2.5 to twój wybór, ale jeśli chodzi ci o niskie koszty to odradzam, jeżeli machniesz na nie ręką to dostaniesz MOCNY wóz o super osiągach.