Mazda 626 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez bazyl wspaniały » 20 kwi 2006, 16:29

ja mam 1,8 rocznik 94 przebieg 240000-na razie hula aż miło, nie stuka bo faktycznie trzymanie poziomu oleju prawie na max ucisza stukanie. moje autko jest również z holandii i nie powiedziałbym że jest gołe, ale szału też nie ma. do tego silnik stan dobry, blachara (poza przypadłościami mazdowskimi) bez zarzutu. wymienić musiałem tylko tarcze z przodu, no i płyny, paski i filtry. pali 6,5-10 na 100 gazu o litr więcej. wygodne i w miarę dynamiczne autko jak na tę pojemność. reasumując jestem zadowolony bardzo i się strasznie cieszę że nie dałem się namówić na passata (nie ma porównania :D)
pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3714 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 2 maja 2006, 19:33

Musze przyznac ze znalazlem minus w tym aucie .. :|
Za nisko osadzony przod maski ... :] dzisiaj na parkingu dokladnie przyjrzalem sie masce nad grillem i co ... no takie odpryski ze az głowa boli :( ... tez macie ten sam problem ?? jesli tak to jak sobie z tym radzicie ...
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 404
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Gibson » 18 maja 2006, 10:27

Jestem szczęśliwym posiadaczem Mazdy 626 od jakiegoś miesiąca. Dziś moje morale dodatkowo podniósł poniższy ranking. I kto jest na pierwszym miejscu??:D:D:D http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=749568
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 07:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez Marcin L » 18 maja 2006, 10:51

Ja tez jestem ze swojej bardzo zadowolony, oczywiscie moglaby miec bardziej elastyczny silnik, lepsze wyciszenie, bardziej miekkie zawieszenie i pare innych drobiazgów ale ideałów nie ma :)

Poza tym, jeżdzę na codzień prawie nowymi autami i niestety da się zauważyć ze to technologia sprzed 13 lat. Natomiast mimo to – auto świetne – piękne (szczególnie sedan) oszczędne i bezawaryjne :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 20:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez pasik » 5 cze 2006, 10:29

rrrrradek napisał
[jeździsz ale jak niezbyt dużo to jeżdżąc na benzynce nie zbankrutujesz – te samochody naprawdę mało palą – w mieście nie więcej niż 9-9,5 litra na 100]



moje autko spala 12,5 litra gazu po mieście na 100 km przy czym lubię ją czasem pogonić
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 maja 2006, 18:58
Posty: 11
Skąd: Łódź
Auto: Cronos 95 2.0l

Postprzez Pbernat » 9 cze 2006, 08:34

Poszukuję opinii o 626 GE z silnikiem RF-CX. Mialem ochotę na GV z LPG, ale cięzko coś znaleźć. Wobec tego kilka pytań:
1. zuzycie paliwa?
2. czy w GE diesel to też taka zubożona wersja jak w GD/GV? W GD nawet hamulce są gorsze w dieslu, a z wyposażenia często nie ma nic poza wspomaganiem. Czy w GE też tak jest?
3. Czy bardzo będę smutny po przesiadce z 626 GD 2.2 LPG? Nie jestem rajdowcem, ale w Peugeocie Partnerze ze zwyklym dieslem sie męczę :–) Jak z komfortem i przyspieszeniami? Przepaść, czy kosmetyczna różnica? I w ktorą stronę :–).
Wady i zalety comprexa znam i jestem ich świadomy.
Pozdrawiam,

Przemek
Początkujący
 
Od: 21 sty 2004, 10:08
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Auto: Mazda 626 GD F2 2.2i 88' + LPG

Postprzez Grzyby » 9 cze 2006, 23:47

Pbernat napisał(a):Czy bardzo będę smutny po przesiadce z 626 GD 2.2 LPG? Nie jestem rajdowcem, ale w Peugeocie Partnerze ze zwyklym dieslem sie męczę :–) Jak z komfortem i przyspieszeniami?

Mazda 626 GLX 2.2i 12V
Pojemność skokowa: 2184 ccm
Moc maksymalna: 115 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 12
Maksymalny moment obrotowy: 180 Nm przy 3000 obr./min.
Wymiary: 454x169x141 cm
Poj. bagażnika: 467 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,2 sek.
V maksymalna: 189 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Masa własna: 1120 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1840 kg
Średnie zużycie paliwa: 9,4 l

Mazda 626 GLX 2.0 TD Comprex
Pojemność skokowa: 1998 ccm
Moc maksymalna: 75 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 8
Maksymalny moment obrotowy: 169 Nm przy 2000 obr./min.
Wymiary: 470x175x140 cm – 4d
470x175x139 cm – 5d
Poj. bagażnika: 455 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 14,5 sek.
V maksymalna: 161 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 60 l
Masa własna: 1280 kg
Dopuszczalna masa całkowita: 1710 kg
Średnie zużycie paliwa: 6,8 l

Komfort w GE jest całkiem całkiem, co do przyspieszenia to widzisz :)
75KM to nie 115KM no ale w sumie to nawet przyjemnie jeździ.

Co do wyposażenia, to nie wiem.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16635 (55/166)
Ostrz.: 1
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Renault Kangoo 1.9D
Dacia DV 1.6 LPG

Postprzez Gibson » 12 cze 2006, 14:50

Znalazłem bardzo ciekawy artykuł na temat naszej mazdy 626. Polecam do przeczytania!!! http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=758818
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 07:36
Posty: 29
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 1.8 GE+Mx-3 1.8 V6

Postprzez Yose » 4 lip 2006, 09:26

U mnie jest nawiew na tylny rząd pod przednimi siedzeniami. Posiadam wersję sedan i mam jakieś wyloty powietrza na tylną szybę tylko po włączeniu nawiewu nic tam nie leci.
Początkujący
 
Od: 23 cze 2006, 09:00
Posty: 6
Auto: Mazda 626 2.0 16V 93r

Postprzez Grzyby » 4 lip 2006, 09:30

Yose napisał(a):mam jakieś wyloty powietrza na tylną szybę tylko po włączeniu nawiewu nic tam nie leci

To nie jest połączone z dmuchawą
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 16635 (55/166)
Ostrz.: 1
Skąd: KIELCE
Auto: Chrysler Town&Country 3.3l V6 FlexFuel
Renault Master 2.5D
Renault Kangoo 1.9D
Dacia DV 1.6 LPG

Postprzez Gość » 11 lip 2006, 23:13

Witam!
Z moim fartem to ten post juz byl... i dostane opier*** za to że po raz dziesiaty pisze go ;)... Za co z góry przepraszam.. ale widocznie nie znalazłem.. No ale przejdźmy do rzeczy.. Chciałbym sie dowiedzieć .. czy polecacie silniki montowane w maździe 626 w roku '92 ... a 2.0 comprex ... Czy maja jakies wady,zalety..? Właśnie jak ktoś ma taką fure to jakby napsiał czy to wogole sie "odpycha" :) Będe wdzięczny za każdą odpowiedź .. Pozdrawiam!!
Gość
 

Postprzez gstr » 12 lip 2006, 17:14

Jakieś 5 lat temu kupiłem taką, rocznik 1995. W momencie zakupu przebieg 120000.

Dziś na liczniku prawie 300000. Nic nie robione przy silniku, skrzyni, sprzęgle, wydechu i nie ma