Mazda 626 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez dyszel » 15 lis 2009, 18:29

mazdowski był tylko w KL-u, wszystkie FS miały automat z mondeo
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 16:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez MazDarek » 15 lis 2009, 18:32

dyszel85 napisał(a):mazdowski był tylko w KL-u, wszystkie FS miały automat z mondeo

Jakieś źródło?
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 14:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Postprzez dyszel » 15 lis 2009, 18:35

Globy napisał(a):Zaczynaja sie one przy skrzyniach automatycznych – jesli trafisz na automata, to tylko 2.5 V6. Skrzynie auto sa [tiiit] wygodne, ale wymagaja opieki, a niestety Mazda w modelu 2.0 uraczyla uzytkownikow przekladnia z Forda Mondeo...


Poza tym każdy kto narzeka na automat w 626 na forum jeździ fs-em :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 16:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez Speed » 15 lis 2009, 18:44

dyszel85 napisał(a):
Poza tym każdy kto narzeka na automat w 626 na forum jeździ fs-em :]


u mnie jakies 350tys i jezdzi dalej , jesli oleju sie niezmienia to pozniej sa problemy ale tak ma kazdy automat z tych lat
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 22:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez MazDarek » 15 lis 2009, 18:48

W fordzie mondeo CD4E też były montowane od '94 ;)

CD4E:

* Ford Mondeo 94-99,
* Ford Contour 1995-On 2.0, 2.5L,
* Ford Escape 2001-On
* Ford Probe (2.0L) 94-97,
* Mazda 626 (2.0L) 94-02,
* Mazda MX6(2.0) 94-97,
* Mazda Tribute 00-04
* Mercure Cougar 1999-02,
* Mercure Mariner 2005-On 2.3, 3.0L,
* Mercure Mystique 1995-On 2.0, 2.5L

G4EAT:

– Probe 1989-92 L4, 2.2, 3.0L,
– Probe 1993-97 V6, 2.5L
– Capri 91-Up

G4A-EL:

– 323 AWD 1990-91 1.6L, L4,
– 626 1986-93,
– 626 1994-02 2.5L, V6
– Millenia 1995-02 2.5L, V6,
– MPV (Van) 2000-01 2.5L, V6,
– MX6 1986-93,
– MX6 1994-97 2.5L, V6,
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 14:35
Posty: 1331
Skąd: Ząbki
Auto: Mazda Scenic II ph II :)

Postprzez Globy » 15 lis 2009, 19:17

Ta skrzynia po przeróbkach zaliczyła jeszcze długie lata życia w innych modelach. Jeśli jednak się nie mylę, trafiała tylko do wersji amerykańskich. W J-Spec'u była albo inna skrzynia, albo przynajmniej montowana w Japonii i dlatego nie sprawiała problemów.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 21:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez zibi626 » 15 lis 2009, 22:19

To Hugo zakwestionował, Dyszel85 potwierdził to co ja napisałem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Pablo2006 » 2 gru 2009, 20:24

Witam !

Mazda 626 1.8 benzyna 97r przebieg 197 000 km

Mam moją Madzię około 3 lat i poniżej wymieniam jej wady i zalety:

Zalety:
– Bezawaryjność
– Super wykonanie nic nie skrzeczy w samochodzie 11l)
– Dobry komfort
– Niezła elastyczność
– Dobra cena przy zakupie
– Prostota osługi

Wady:
– oooooolbrzymi promień skrętu
– dość wysokie spalanie w mieście 10l
– mała widoczność do tyłu

Pomino wszystkich wad polecam ten samochód, koledzy jeżdżą niemieckimi samochodami i niestety muszą je robić co jakiś czas, a ja leję i jeżdżę. Koszty części nie są tak wysokie jak głoszą ludowe legendy.

Pozdrawiam !
Pablo2006
 

Postprzez piisigma » 5 gru 2009, 22:54

mam mazdę 626 2.0 16V dymi rano i jak długo nie zostaje odpalana spala mi 8i jazda mieszana oleju może tyle nie pali co benzyny ale ubywa :) to na tyle z pochwał. mam pytanka. na boku przy kierunkowskazie jest napis GLE specjal i nie wiem co on oznacza. jest to rok95 praktycznie ma wszystko oprócz skóry. podejrzewam że ma więcej koni ale to pewnie marzenia :) o kupiłem ją od niemca 2 lata temu
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2008, 14:54
Posty: 14
Skąd: mława
Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal

Postprzez Hugo » 6 gru 2009, 00:21

piisigma napisał(a):na boku przy kierunkowskazie jest napis GLE specjal
Miałem taką samą. Jest to Mazda 626 GE wyprodukowana w fabryce Mazdy w Detroit (USA). Na jednej linii produkcyjnej z Cronosem (amerykańska odmiana 626). Moja też była z 1995 r. Od europejskiej wersji wyróżnia ją min. elektrycznie sterowany fotel kierowcy, światła odblaskowe (obrysówki) w zderzakach, każda ma klimę, inna tapicerka (mocna, gruba i szara), uchwyt na napoje w konsoli (cup holder), gorsza jakość wykonania wnętrza (przez amerykanów). Więcej nie pamiętam.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 06:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez piisigma » 6 gru 2009, 01:12

a jednak to tylko marzenia o większej ilości kucyków pod maską ale gdzieś czytałem że niektóre mazdy 626 z silnikiem 2.0 16V z tego rocznika miały po 130KM
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2008, 14:54
Posty: 14
Skąd: mława
Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal

Postprzez dyszel » 6 gru 2009, 08:10

Hugo napisał(a):elektrycznie sterowany fotel kierowcy

moja jest typowa europejka i też ma ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 16:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez Hugo » 6 gru 2009, 10:18

piisigma napisał(a):gdzieś czytałem że niektóre mazdy 626 z silnikiem 2.0 16V z tego rocznika miały po 130KM
Jak już to 136 KM, ale wszystkie Special'e z USA miały 116 KM.
dyszel85 napisał(a):moja jest typowa europejka i też ma
O tego nie wiedziałem.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 06:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez piisigma » 6 gru 2009, 11:27

ale rejestracji nie mam kwadratowej
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2008, 14:54
Posty: 14
Skąd: mława
Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal

Postprzez zibi626 » 7 gru 2009, 08:05

piisigma napisał(a):ale rejestracji nie mam kwadratowej


No właśnie dlatego,że to Cronos produkowane na Europe a tu rejestracje są prostokątne:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez bazyl wspaniały » 7 gru 2009, 19:47

Hugo napisał(a):O tego nie wiedziałem.

Na życzenie były.
Hugo napisał(a):Jak już to 136 KM,

Montowane w GF, w GE only 115hp. A hasła o mocy GE FS sięgającej 1xx koni to już standart na allegro i otomoto. Cuda tam ludzie wypisują <lol>
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez dyszel » 7 gru 2009, 19:54

bazyl wspaniały napisał(a):Na życzenie były

żeby miało co nie działać <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 16:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez bazyl wspaniały » 8 gru 2009, 18:51

dyszel85 napisał(a):żeby miało co nie działać

<lol> coś o tym wiem <lol>
Gdyby nie regulacja wysokości siedziska to już dawno bym wywalił i wstawił manualny fotel


dyszel85 napisał(a):sześciocylindrowa e36 połyka nasze mazdy na śniadanie i też ma dwa litry pojemności

A przy 2,5 jest odwrotnie mimo mniejszej mocy KLa :]
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez piisigma » 8 gru 2009, 19:55

mierzyłem się z 320 92r i starą 3 ką z 89r i do setki nie miały szans . może były zepsute
Początkujący
 
Od: 12 kwi 2008, 14:54
Posty: 14
Skąd: mława
Auto: mazda 626 2.0 16V GLE Specjal

Postprzez lukasz 323C » 8 gru 2009, 20:51

dyszel85 napisał(a):Nie przesadzajmy, sześciocylindrowa e36 połyka nasze mazdy na śniadanie i też ma dwa litry pojemności


Nie zgodzę się :P . Pewnego dnia kiedy dojeżdżałem z kumplem do skrzyżowania na lewym pasie stała E36 320i. Kierowca wraz z pasażerem spojrzeli na mnie na starą GE FS i bezczelnie mnie wyśmiali :| , ale uśmiech im znikł z twarzy kiedy pojawiło się zielone światło i do 120km byłem o 1,5 długości auta z przodu :D , potem już odpuściłem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2005, 16:44
Posty: 259
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6