Woda w kolektorze ssącym – uroki CAI
Strona 1 z 1
Witam!
Mam niemały problem
Zamontowałem niedawno CAI do mojej Madzi. Zrobiłem to identycznie jak koledzy z Forum... Dzisiaj była u nas naprawdę spora burza, wracając do domu wjechałem w taką kałużę, że głowa mała. Nie mogłem gwałtownie zahamować, bo za mną sznurek samochodów... Wpadłem niestety w tą wodę i Madzia zaciągnęła wodę przez stozek i zgasła...
Odkręciłem cały CAI, odkręciłem przepustnicę i faktycznie, w kolektorze była woda.
Poza tym auto nie chce nawet zakręcić rozrusznikiem, tak jakby coś było zablokowane, słychać tylko puknięcie
Pozdrawiam!
Kuba
Mam niemały problem
Zamontowałem niedawno CAI do mojej Madzi. Zrobiłem to identycznie jak koledzy z Forum... Dzisiaj była u nas naprawdę spora burza, wracając do domu wjechałem w taką kałużę, że głowa mała. Nie mogłem gwałtownie zahamować, bo za mną sznurek samochodów... Wpadłem niestety w tą wodę i Madzia zaciągnęła wodę przez stozek i zgasła...
Odkręciłem cały CAI, odkręciłem przepustnicę i faktycznie, w kolektorze była woda.
Poza tym auto nie chce nawet zakręcić rozrusznikiem, tak jakby coś było zablokowane, słychać tylko puknięcie
Pozdrawiam!
Kuba
Ostatnio edytowano 27 sty 2008, 22:46 przez qbass, łącznie edytowano 2 razy
Jak nie chce kręcić to jest woda w cylindrze/cylindrach. Wykręć świece i wtedy pokręć rozrusznikiem(z gazem w podłodze po odłączeniu kostek od aparartu zapłonowego)żeby przedmuchać cylindry.
PS Może nie pogięły się korbowody
PS Może nie pogięły się korbowody
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ehh, woda wypompowana, trochę tego było
Niestety silnik lekko się przekręci i za chwilę staje. Korbowód? Myślę, że jakby był któryś zgięty, to nie kręciłby w ogóle? Rozrząd też, bo chyba nawet jakby przeskoczył, to silnik jest bezkolizyjny?
Już sam nie wiem...
Powiem tylko, że nie polecam wjeżdżać w duże kałuże ze stożkiem u dołu.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to prosiłbym, żeby się wypowiedział
EDIT: Aha, woda była w 5 cylindrach ;(
Niestety silnik lekko się przekręci i za chwilę staje. Korbowód? Myślę, że jakby był któryś zgięty, to nie kręciłby w ogóle? Rozrząd też, bo chyba nawet jakby przeskoczył, to silnik jest bezkolizyjny?
Już sam nie wiem...
Powiem tylko, że nie polecam wjeżdżać w duże kałuże ze stożkiem u dołu.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, to prosiłbym, żeby się wypowiedział
EDIT: Aha, woda była w 5 cylindrach ;(
emmarek napisał(a):A zachciało się mocy!!
A co tam tej mocy z tego dolotu? Proszę Cię.
Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...
A akumulator masz na 100% sprawny? Może podładuj go, sprawdź dolot i spróbuj ponownie. Co masz do stracenia...
Powodzenia
..::GofNet::..
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Kurcze współczuję
Właśnie ponownie się ucieszyłem, że schowałem wczoraj stożek w błotnik gdzie nie ma opcji na taki zasys wody
Właśnie ponownie się ucieszyłem, że schowałem wczoraj stożek w błotnik gdzie nie ma opcji na taki zasys wody
Akumulator jest prawie nowy, nawet jak popycham ją do przodu i do tyłu, to chwilę się kręci i w którymś miejscu staje.
Jutro/pojutrze sprawdzę z kanału co się dzieje w środku, nad michą olejową...
Raczej nie inaczej
Jutro/pojutrze sprawdzę z kanału co się dzieje w środku, nad michą olejową...
GofNet napisał(a):No to silnik do wymiany.
Raczej nie inaczej
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
no to juz wiesz czemu ja nie chcialem zakladac tego calego dolotu...
szkoda mi tego samochodu...
ale jezeli silnik masz faktycznie do wymiany to moze teraz zamontujesz sobie KL-ZE i wtedy bedzie o wiele lepszy
szkoda mi tego samochodu...
ale jezeli silnik masz faktycznie do wymiany to moze teraz zamontujesz sobie KL-ZE i wtedy bedzie o wiele lepszy
V40 dCi – TATUSIOWOZ :) – było
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
Mondeo mk IV TDCI KOMBI :) – było
Focus mk2 TDCI sedan :) – było
Auris TS HSD :)
- Od: 26 paź 2005, 15:14
- Posty: 1462
- Skąd: Warszawa
- Auto: Prius P2
marcinkosky napisał(a):le jezeli silnik masz faktycznie do wymiany to moze teraz zamontujesz sobie KL-ZE
Dokładnie o tym myślę... Silnik już upatrzony, transport również załatwiony. Jutro sprawdzę dokładnie co stało się w tym, jesli coś bardzo poważnego, swapuję KL-ZE, a tego może na części się sprzeda.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6