W gnieździe diagostycznym nie ma wszystkich styków – Czy to normalne??

Postprzez Bodek » 30 lip 2007, 18:50

Witam wszystkich. Podczas próby odczytania błędów komputera zauważyłem ciekawe zjawisko !! Nie posiadam wszystkich styków w gnieździe diagnostycznym. Szczególnie chodzi mi o TEN i FEN. Nie ma tam nic, żadnej metalowej wsówki dzieki której mógłbym zmostkować TEN i GND, a później odczytać błędy. Czy to normalne, czy może ktoś przede mną tam grzebał i narobił niezłego bajzlu?? Dodam, że szukałem kostki OBD-I wewnątrz samochodu i także nie mogłem zlokalizować. Kontrolka CHECK nie świeci podczas włączenia zapłonu !!

Bardzo proszę o wszelkie sugestie na ten temat, może ktoś spotkał się już z czymś takim ??

Może jest jeszcze jakiś inny sposób odczytu błędów??

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez kris.k6 » 6 sie 2007, 13:02

Ja mam taki sam problem jak ty..właśnie tych styków brakuje-myślałem ze mój ma jakaś przeróbkę. Pojechałem wiec na giełdę i widziałem kilka mazd 626 GF (bo ja mam taką)-one miały ten sam układ styków co ja i doszedłem do wniosku ze można zdiagnozować tylko podpinając pod kompa...

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 wrz 2006, 12:40
Posty: 15
Skąd: Rzeszów - Leżajsk
Auto: MAZDA 626 GF 1,8 98r.

Postprzez Grzyby » 6 sie 2007, 13:28

kris.k6 – ty masz model GF – a w nim był już OBD II

Bodek ma GE i OBD I
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Bodek » 6 sie 2007, 16:01

Tak jest, ja mam OBD I

Już pare osób pisao do mnie czy jużcoś wiem na ten temat bo u nich jest ten sam problem. Wykluczam więc jakąś przeróbkę, jakieś braki w instalacji (np. po stłuczce) czy cokolwiek innego. Poprostu tak chyba ma być. Nie podpinałem jej pod kompa bo nie miałem czasu, ale sądzę, że chyba tylko w ten sposób jest możliwość odczytu błędów. No, chyba, że ktoś wie jak inaczej to można zrobić, to będzie to porada na wagę złota !!!!

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Grzyby » 6 sie 2007, 16:07

Bodek – zrób foto (może być makro) złącza diagnostycznego (otwartego) i wstaw tutaj
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Bodek » 6 sie 2007, 22:03

Kurde, cyfrówka padła, nie wiem jak wyjdą zdjęcia z telefonu. ZObaczymy. Zrobięfoto telefonem i wstawię.

A propos wstawiania zdjęć – mógłbym dostać instrukcję na PW?
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Grzyby » 7 sie 2007, 09:55

użyj np. www.imageshack.us – zorientujesz się co i jak na stronie. Proste.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6