Dlaczego nie jedzie szybciej niż 100 km/h ? – Przyczyna wybadana
moj ojciec mial identyczny problem i nawet komputer okazal sie nie pomocny bo nic nie znalazl. Jak silnik pochodzi i bedzie cieply zgas go i wykrec swiece i zobacz czy z ktoregos nie dymi. U mojego ojca dymilo z trzeciego i po wymianie WTRYSKU PALIWA wsio ok juz jest.
- Od: 15 lip 2007, 16:26
- Posty: 5
- Auto: Mazda 626GF 2,0i 99rok 136koni
Witam. Chciałem dostać siędo pompy paliwa a tu niespozianka. Ściągnąłem tylną kanapę a tam nie ma dostępu, żeby od góry wyciągnąć pompę. Nie sprawdzę siateczki w jakim jest stanie Chyba że trzeba cośjeszcze ściągnąć żeby był dostęp do pompy. Jak się tam dostać
Baku mi się nie usmiecha odkręcać, ale jak zajdzie taka potrzeba to nie będzie wyjścia
Pozdrawiam
Baku mi się nie usmiecha odkręcać, ale jak zajdzie taka potrzeba to nie będzie wyjścia
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Jeśli GE 2.0 nie idzie więcej niż 100km/h to nie jest to raczej wina filtrów. Ja swoją jechalem 180 na zasyfiałych filtrach i to nie tędy droga. Jeśli to ASB to powinna Ci sie świecić kontrolka.
Miałem kiedś w innym aucie taki przypadek i okazało się, ze przyczyną spadku mocy sa zabrudzone wtryskiwacze (od paliwa ze stacji Noname). Zacznij od sprawdzenia kabli WN i świec bo to najprostsze a jeśli to nic nie da to chyba czeka Cię wizyta w ASO.
Miałem kiedś w innym aucie taki przypadek i okazało się, ze przyczyną spadku mocy sa zabrudzone wtryskiwacze (od paliwa ze stacji Noname). Zacznij od sprawdzenia kabli WN i świec bo to najprostsze a jeśli to nic nie da to chyba czeka Cię wizyta w ASO.
- Od: 19 sty 2007, 13:31
- Posty: 42
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz
ArtX napisał(a):Odpiąłeś przyczepę kempingową po wczasach
pewnie że odpiął – informuje go o tym przecież kontrolka odpiętej przyczepy – taki czerwony wykrzyknik [/quote]
LOOOOL!!
Work sucks! Beer good! XEDOS 6 rulez!
- Od: 8 maja 2007, 10:54
- Posty: 7
- Skąd: Pabianice
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 1994
Witam
Mam do Ciebie pytanie czy nie zauważyłeś żeby ASB działała inaczej , tzn np tak jak byś ciągle miał wcisnięty HOLD ; pytam dlatego ,że moim zdaniem to wina ASB , ona pewnie pracuje w trybie awaryjnym ;skrzynia w trybie awaryjnym działa podobnie jak z wciśniętym HOLD (mniejsza ilość "biegów", jednak bez ich "przeciągania")
Pozdrawiam
Mam do Ciebie pytanie czy nie zauważyłeś żeby ASB działała inaczej , tzn np tak jak byś ciągle miał wcisnięty HOLD ; pytam dlatego ,że moim zdaniem to wina ASB , ona pewnie pracuje w trybie awaryjnym ;skrzynia w trybie awaryjnym działa podobnie jak z wciśniętym HOLD (mniejsza ilość "biegów", jednak bez ich "przeciągania")
Pozdrawiam
- Od: 10 mar 2005, 14:22
- Posty: 139
- Skąd: Sieradz
- Auto: Mazda 323 1.6 BG 1994r
Mazda 626 2.0 GE 1997r
Mazda Xedos 6 1.6 1996r
Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2004r
NIe, ASB działa normalnie, poza ślizganiem trzeciego biegu, Czwarty włącza się normalnie. Poczekam na wymianę kabli i świec. Trzeba iść pokolei. Na końcu odkręce bak i zobacze co tam słychać. A jesli nie to jazda do Wieska z Dębicy – moze popatrzy na wtryski
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Loczek – Jednak miałeś racje. Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, siadłem w autko no i jazda testowa. Myślałem, że nie da rady jechać. Jak się zatrzymałem to fakt – zgasł, ale podczas jazdy – RAKIETA !! O "Kick-DOWN" nawet nie będę wspominał – myślałem, że odlece. Jak dostanę gdzieś jakąś nową używaną przepływkę to się na 100% okaże czy to ona jest przyczyną. Narazie daje 99,9% na przepływkę
Dzięki ogromne
Pozdrawiam gorąco !!
Dzięki ogromne
Pozdrawiam gorąco !!
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a):Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, siadłem w autko no i jazda testowa. Myślałem, że nie da rady jechać. Jak się zatrzymałem to fakt – zgasł, ale podczas jazdy – RAKIETA
zaraz zaraz – z odpiętą przepływką jeździ inaczej niż z podpiętą??
To mi nie wygląda na uszkodzenie tego elementu – gdyby była walnięta to nie byłoby różnicy po odpięciu kabla!
No ale powaga!! Jedyne co mu siędzieje to gasnie na wolnych, a tak to normalnie jak strzała wystrzelona z łuku !! Tyle, że strzała zwalnia a to auto mknie coraz szybciej
Ostatnio edytowano 2 sie 2007, 21:38 przez Bodek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Razem z Wieskiem z Dębicy zastanawialismy się co może być przyczyną. A jak mu powiedziałem o tym odkryciu to on potwierdził. Ja narazie też jestem przekonany. Niestety nie mam skąd załatwic przepływki na podmianę i zobaczyć czy to jest na 100% to. Pozostaje mi kupno dobrej i założenie na próbę. Mam tylko nadzieję, że znajde sprzedawcę takiego, że jakby to jednak nie przepływka to będę ógł oddać
No a jak powinien zachowywać się silnik po odpięciu przepływki ??
Pozdrawiam
No a jak powinien zachowywać się silnik po odpięciu przepływki ??
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a):No a jak powinien zachowywać się silnik po odpięciu przepływki
jeśli jest uszkodzona to powinien o wiele gorzej pracować.
Przynajmniej ja spotkałem się tylko z takimi objawami
gdy masz uszkodzoną przepływkę będziesz miał jadać na benzynie bardzo nierówne obroty, "dziury" w których silnik nie ciągnie i ogólnie odczujesz duży spadek mocy – tak było u mnie. No i kłopoty z odpalaniem.
- Od: 18 sie 2006, 11:08
- Posty: 29
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 GE FS Cronos 2.0i 95
Skoro u was były zmienione objawy przy uszkodzonej przepływce i u niego są zmienione po odpięciu to chyba na razie nie ma co szukać dziury w całym tylko sprawdzić przepływkę. Wydaje mi się że objawy mogą być różne. A różnica to różnica i nie ma co gdybać.
NO, chyba jednak to nie przyczepa, a szkoda, bo łatwiej odpiąć przyczepę niż znaleźć przepływkę. Narazie nie przełożyłem na inną bo jeszcze nie znlazłem. Pozostaje mi tylko czekać aż coś znajdę. A poza tym chyba przez dłuższy czas nie będę jeździł autkiem. Troche szkoda :(:(
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
OK, przepływka namierzona, założona, autko przetestowane. JEdnak to przepływka była winna mułowatości, szarpaniu oraz zjeżdżaniu polonezom na boczny pas żeby ten mógł wyprzedzić. Nawet Kick-Down zaczął działać. Ale, przy okazji wymienione Kable WN, świece, palec i kopułka rozdzielacza.
A propos, czy ktoś może się orientuje w temacie przepływki. Jak ściągnę ten plastik z góry, jest na nim taka podwójna czujka. Ta czujka była cała w kurzu?? Jest to możliwe że przez to dane przsyłane do kompa przez przepływkę były błędne??
Pozdrawiam
A propos, czy ktoś może się orientuje w temacie przepływki. Jak ściągnę ten plastik z góry, jest na nim taka podwójna czujka. Ta czujka była cała w kurzu?? Jest to możliwe że przez to dane przsyłane do kompa przez przepływkę były błędne??
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Czesc! Pozwolcie ze sie przylacze! Mam podobny problem z moja 626.
Benzyna/BRC Sequent24, przez rok, dwa po zagazowaniu nie bylo problemow a ostatni coraz gorzej. Najpierw zaczelo sie od obrotow powyzej 3000 (130 kmh) jak ucial – zaczyna szarpac i ciezko to przeskoczyc az do 4000, pozniej zaczal robic to samo przy nizszych. Teraz zaczal mi jeszcze gasnac na benzynie przy zimnym silniku. Po zmianie swiec poprawilo sie – niestety tylko 2 dni i znow to samo. Mam zamiar wymienic przewody WN i filtr powietrza i paliwa – zobacze czy pomorze i zamelduje!
Benzyna/BRC Sequent24, przez rok, dwa po zagazowaniu nie bylo problemow a ostatni coraz gorzej. Najpierw zaczelo sie od obrotow powyzej 3000 (130 kmh) jak ucial – zaczyna szarpac i ciezko to przeskoczyc az do 4000, pozniej zaczal robic to samo przy nizszych. Teraz zaczal mi jeszcze gasnac na benzynie przy zimnym silniku. Po zmianie swiec poprawilo sie – niestety tylko 2 dni i znow to samo. Mam zamiar wymienic przewody WN i filtr powietrza i paliwa – zobacze czy pomorze i zamelduje!
-
Adam Hellmann
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6