Dlaczego nie jedzie szybciej niż 100 km/h ? – Przyczyna wybadana

Postprzez misio5986 » 15 lip 2007, 19:18

moj ojciec mial identyczny problem i nawet komputer okazal sie nie pomocny bo nic nie znalazl. Jak silnik pochodzi i bedzie cieply zgas go i wykrec swiece i zobacz czy z ktoregos nie dymi. U mojego ojca dymilo z trzeciego i po wymianie WTRYSKU PALIWA wsio ok juz jest.
Początkujący
 
Od: 15 lip 2007, 16:26
Posty: 5
Auto: Mazda 626GF 2,0i 99rok 136koni

Postprzez Redoo » 15 lip 2007, 23:26

misio5986 :) no to tez moze byc przyczyna
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez Bodek » 16 lip 2007, 16:27

Witam. Chciałem dostać siędo pompy paliwa a tu niespozianka. Ściągnąłem tylną kanapę a tam nie ma dostępu, żeby od góry wyciągnąć pompę. Nie sprawdzę siateczki w jakim jest stanie :( Chyba że trzeba cośjeszcze ściągnąć żeby był dostęp do pompy. Jak się tam dostać ??
Baku mi się nie usmiecha odkręcać, ale jak zajdzie taka potrzeba to nie będzie wyjścia !!

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez brunobsd » 25 lip 2007, 00:16

wlasnie trzeba jednak bak odkrecac, inaczej sie nie da :((
Początkujący
 
Od: 5 sty 2006, 11:29
Posty: 11
Skąd: szczecin
Auto: 626 2.0i GE FS 1994

Postprzez Bodek » 25 lip 2007, 07:24

wymieniłem filtr paliwa, dalej to samo. Przy okazji wolnego czasu założe kable WN i świece. Liczę że to będzie to.

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez rafbru » 25 lip 2007, 09:17

Jeśli GE 2.0 nie idzie więcej niż 100km/h to nie jest to raczej wina filtrów. Ja swoją jechalem 180 na zasyfiałych filtrach i to nie tędy droga. Jeśli to ASB to powinna Ci sie świecić kontrolka.
Miałem kiedś w innym aucie taki przypadek i okazało się, ze przyczyną spadku mocy sa zabrudzone wtryskiwacze (od paliwa ze stacji Noname). Zacznij od sprawdzenia kabli WN i świec bo to najprostsze a jeśli to nic nie da to chyba czeka Cię wizyta w ASO.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2007, 13:31
Posty: 42
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE Sedan 1993r 2.0 Gaz

Postprzez komarbzz » 25 lip 2007, 13:31

ArtX napisał(a):Odpiąłeś przyczepę kempingową po wczasach

pewnie że odpiął – informuje go o tym przecież kontrolka odpiętej przyczepy – taki czerwony wykrzyknik ;)[/quote]

LOOOOL!! hahaha <lol> <lol> hahaha
Work sucks! Beer good! XEDOS 6 rulez! :D
Początkujący
 
Od: 8 maja 2007, 10:54
Posty: 7
Skąd: Pabianice
Auto: Xedos 6 2.0 V6 1994

Postprzez BartekB » 25 lip 2007, 13:35

Witam

Mam do Ciebie pytanie czy nie zauważyłeś żeby ASB działała inaczej , tzn np tak jak byś ciągle miał wcisnięty HOLD ; pytam dlatego ,że moim zdaniem to wina ASB , ona pewnie pracuje w trybie awaryjnym ;skrzynia w trybie awaryjnym działa podobnie jak z wciśniętym HOLD (mniejsza ilość "biegów", jednak bez ich "przeciągania")

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2005, 14:22
Posty: 139
Skąd: Sieradz
Auto: Mazda 323 1.6 BG 1994r
Mazda 626 2.0 GE 1997r
Mazda Xedos 6 1.6 1996r
Mazda 6 GY 2.0 CiTD 2004r

Postprzez Bodek » 25 lip 2007, 16:34

NIe, ASB działa normalnie, poza ślizganiem trzeciego biegu, Czwarty włącza się normalnie. Poczekam na wymianę kabli i świec. Trzeba iść pokolei. Na końcu odkręce bak i zobacze co tam słychać. A jesli nie to jazda do Wieska z Dębicy – moze popatrzy na wtryski !!

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Bodek » 2 sie 2007, 21:02

Loczek – Jednak miałeś racje. Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, siadłem w autko no i jazda testowa. Myślałem, że nie da rady jechać. Jak się zatrzymałem to fakt – zgasł, ale podczas jazdy – RAKIETA !!!! O "Kick-DOWN" nawet nie będę wspominał – myślałem, że odlece. Jak dostanę gdzieś jakąś nową używaną przepływkę to się na 100% okaże czy to ona jest przyczyną. Narazie daje 99,9% na przepływkę !!

Dzięki ogromne

Pozdrawiam gorąco !!!!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Grzyby » 2 sie 2007, 21:07

Bodek napisał(a):Odpiąłem wtyczkę od przepływomierza, siadłem w autko no i jazda testowa. Myślałem, że nie da rady jechać. Jak się zatrzymałem to fakt – zgasł, ale podczas jazdy – RAKIETA !!

zaraz zaraz – z odpiętą przepływką jeździ inaczej niż z podpiętą??

To mi nie wygląda na uszkodzenie tego elementu – gdyby była walnięta to nie byłoby różnicy po odpięciu kabla!
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Bodek » 2 sie 2007, 21:30

No ale powaga!! Jedyne co mu siędzieje to gasnie na wolnych, a tak to normalnie jak strzała wystrzelona z łuku !!!! Tyle, że strzała zwalnia a to auto mknie coraz szybciej :D
Ostatnio edytowano 2 sie 2007, 21:38 przez Bodek, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Bodek » 2 sie 2007, 21:36

Razem z Wieskiem z Dębicy zastanawialismy się co może być przyczyną. A jak mu powiedziałem o tym odkryciu to on potwierdził. Ja narazie też jestem przekonany. Niestety nie mam skąd załatwic przepływki na podmianę i zobaczyć czy to jest na 100% to. Pozostaje mi kupno dobrej i założenie na próbę. Mam tylko nadzieję, że znajde sprzedawcę takiego, że jakby to jednak nie przepływka to będę ógł oddać :)

No a jak powinien zachowywać się silnik po odpięciu przepływki !!??

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Grzyby » 2 sie 2007, 22:23

Bodek napisał(a):No a jak powinien zachowywać się silnik po odpięciu przepływki

jeśli jest uszkodzona to powinien o wiele gorzej pracować.
Przynajmniej ja spotkałem się tylko z takimi objawami
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez dl00gi » 3 sie 2007, 10:18

gdy masz uszkodzoną przepływkę będziesz miał jadać na benzynie bardzo nierówne obroty, "dziury" w których silnik nie ciągnie i ogólnie odczujesz duży spadek mocy – tak było u mnie. No i kłopoty z odpalaniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 11:08
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 GE FS Cronos 2.0i 95

Postprzez nor » 3 sie 2007, 11:25

Skoro u was były zmienione objawy przy uszkodzonej przepływce i u niego są zmienione po odpięciu to chyba na razie nie ma co szukać dziury w całym tylko sprawdzić przepływkę. Wydaje mi się że objawy mogą być różne. A różnica to różnica i nie ma co gdybać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 14:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Artiks » 3 sie 2007, 11:29

Więc to jednak nie przyczepa kempingowa była winna ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez Bodek » 5 sie 2007, 11:05

NO, chyba jednak to nie przyczepa, a szkoda, bo łatwiej odpiąć przyczepę niż znaleźć przepływkę. Narazie nie przełożyłem na inną bo jeszcze nie znlazłem. Pozostaje mi tylko czekać aż coś znajdę. A poza tym chyba przez dłuższy czas nie będę jeździł autkiem. Troche szkoda :(:(:(
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Bodek » 17 sie 2007, 17:58

OK, przepływka namierzona, założona, autko przetestowane. JEdnak to przepływka była winna mułowatości, szarpaniu oraz zjeżdżaniu polonezom na boczny pas żeby ten mógł wyprzedzić. Nawet Kick-Down zaczął działać. Ale, przy okazji wymienione Kable WN, świece, palec i kopułka rozdzielacza.

A propos, czy ktoś może się orientuje w temacie przepływki. Jak ściągnę ten plastik z góry, jest na nim taka podwójna czujka. Ta czujka była cała w kurzu?? Jest to możliwe że przez to dane przsyłane do kompa przez przepływkę były błędne??

Pozdrawiam ??
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Adam Hellmann » 21 paź 2007, 20:30

Czesc! Pozwolcie ze sie przylacze! Mam podobny problem z moja 626.
Benzyna/BRC Sequent24, przez rok, dwa po zagazowaniu nie bylo problemow a ostatni coraz gorzej. Najpierw zaczelo sie od obrotow powyzej 3000 (130 kmh) jak ucial – zaczyna szarpac i ciezko to przeskoczyc az do 4000, pozniej zaczal robic to samo przy nizszych. Teraz zaczal mi jeszcze gasnac na benzynie przy zimnym silniku. Po zmianie swiec poprawilo sie – niestety tylko 2 dni i znow to samo. Mam zamiar wymienic przewody WN i filtr powietrza i paliwa – zobacze czy pomorze i zamelduje!
Adam Hellmann
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6