Dlaczego nie jedzie szybciej niż 100 km/h ? – Przyczyna wybadana
Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie rozpędze się powyżej 100 km/h. Jeszcze niedawno jechałem smiało 120 – 130. Czy wiecie może co mogło się stać?? Gdy zbliża się prędkość 100 i troszke powyżej to zaczyna nim szarpać. Ja mu gaz a on swoim szarpaniem zwalnia.
Bardzo proszę o pomoc.
Nie ładnie to wygląda jak mnie polonez na trasie wyprzedza i to na gazie (ja narazie jeżdże na PB 98). Nawet muszę mu zjechać troche na bok, bo blinduje skubany że mu przeszkadzam
Pozdrawiam
Bardzo proszę o pomoc.
Nie ładnie to wygląda jak mnie polonez na trasie wyprzedza i to na gazie (ja narazie jeżdże na PB 98). Nawet muszę mu zjechać troche na bok, bo blinduje skubany że mu przeszkadzam
Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 2 sie 2007, 21:03 przez Bodek, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Szczrrze – nie mam pojęcia. Filtra nie wymieniałem, a przewodów WN też nie. Jak już to wymienie WN i świece, a filtr paliwa – wymienić?? Jeszcze niedawno było OK. Kable mogą mieć aż taki wpływ na szybkość jazdy?? na wyższe obroty (do 4, 5 tys) się wkręca, a 100 km/h mam przy 2,5 tys rpm. Może być możliwość jakiegoś ograniczenia elektronicznego?? Jak tak to dlaczego tak się stało??
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Blokada rodzicielska...
Zmień ten filtr paliwa. Masz LPG? Jeśli tak, to czy tylko na LPG tak jest? Jeśli tak (znów), to sprawdź filterek.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Zmień ten filtr paliwa. Masz LPG? Jeśli tak, to czy tylko na LPG tak jest? Jeśli tak (znów), to sprawdź filterek.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
LPG nie mam (jeszcze). OK, jak najszybciej wymienie filtr paliwa i dam znać jaki efekt. W GD miałem całą saitkę na pompie zatkaną jakimś dziwnym – czymś (też nie chciała jechać). Wyczyściłem i było OK. Zobacze jeszcze na siateczke na pompie. Dzisiejsze paliwo kryje za sobą wiele niespodzianek, których chyba nie lubi nikt....
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a):Gdy zbliża się prędkość 100 i troszke powyżej to zaczyna nim szarpać
na każdym biegu tak masz? czy tylko na najwyższym? jeśli tylko na najwyższym to oznacza że brakuje Ci mocy (przyczyna moze być filtr paliwa, powietrza,inne) jeśli na każdym to przy obciążeniu nie chce wchodzić na obroty (prawdopodobnie wysokie napięcie lub świece). Czasami pomaga "przepalić" na dwójce do odciecia obrotów nagar znika no i 100km/h powinieneś przekroczyć.
ArtX napisał(a):Odpiąłeś przyczepę kempingową po wczasach
pewnie że odpiął – informuje go o tym przecież kontrolka odpiętej przyczepy – taki czerwony wykrzyknik
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
Co Wyście się tak na tą przyczepę zawzięli. Nie ciągnąłem przyczepy od czasów muloneza (poloneza) czyli jakieś 5 lat temu. Teraz to co ciągnę to wiecznie napełniony bak paliwem, bo jeszcze nie jestem zagazowany no i oczywiście zawsze raniutko punkt 6:00 – biało błękitny dymek.
Co do prędkości to nawet na niższym biegu przy obrotach 4000 rpm tak samo – troszke wyżej setki i tyle. Szybciej nie da rady.
Muszę popatrzeć we wsteczne lusterko – może holuje nie przyczepę ale gliny – pewnie wiedzą że woże ze sobą faję
Co do prędkości to nawet na niższym biegu przy obrotach 4000 rpm tak samo – troszke wyżej setki i tyle. Szybciej nie da rady.
Muszę popatrzeć we wsteczne lusterko – może holuje nie przyczepę ale gliny – pewnie wiedzą że woże ze sobą faję
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
A może to ASB? Jeśli będzie jakiś problem ze skrzynią to komp może wejść w tryb awaryjny i nie pozwoli ci przekroczyć 100 bo może się skrzynia całkiem rozsypać. Miałem coś takiego w (tfu) Peugeot 406. Jak skrzynia fiksowała to wchodziła w tryb awaryjny, komp ustawiał ją na pracę na jednym biegu i obniżał moc silnika tak żeby jej nie uszkodzić. Nie wiem jaką procedure ma w takim wypadku mazda ale może (oby nie) jest coś nie tak ze skrzynią.
ASB mam do remontu kapitalnego. Też na początku myślałem że to może być przez to, tylko cały czas wracam do myśli że to się dzieje od niedawna. Wcześniej było OK mimo nieprawidłowej pracy ASB.
Nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa ani WN. Czekam na troche wolnego czasu – zawsze jest go brak
Nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa ani WN. Czekam na troche wolnego czasu – zawsze jest go brak
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a): – może holuje nie przyczepę ale gliny – pewnie wiedzą że woże ze sobą faję
Bodek napisał(a):ASB mam do remontu kapitalnego. Też na początku myślałem że to może być przez to, tylko cały czas wracam do myśli że to się dzieje od niedawna. Wcześniej było OK mimo nieprawidłowej pracy ASB.
Nie wymieniłem jeszcze filtra paliwa ani WN. Czekam na troche wolnego czasu – zawsze jest go brak
Jeśli masz do remontu ASB to ja stawiam na ASB, nie wiem czy tu ASB jest sterowana kompem czy nie ale najbardziej prawdopodobne wydaje mi się że komp silnika blokuje możliwość szybszej jazdy ze względu na błędy w pracy ASB
Ja już nie wiem, przedtem jadąc autkiem rozpędziłem się bez problemów do 120 km/h no i nestety trzebabyło hamować, także nie wiem czy pojechałoby szybciej. Coraz bardziej przekonuję się do filterków paliwa lub do przewodów WN...
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Myslałem nad tym twoim problemem lecz nic ciekawego nie wydumałem
może to byc filterek albo świece lub WN albo cos z pompom paliwa,opcje ABS raczej bym wykluczył.
może to byc filterek albo świece lub WN albo cos z pompom paliwa,opcje ABS raczej bym wykluczył.
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
OK, może dzisiaj zdąże coś zdziałać z filtrem paliwa, później zobaczęjeszcze na pompę. Kukne też na filterek powietrza. Jeśli czas pozwoli mi na to wszystko to dam znać w jakim to jest stanie. Może coś wydumamy jeszcze razem
Dzięki, pozdrawiam
Dzięki, pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6