Hej,
wiem ze jest to glupie pytanie i wszystko zalezy ale sytuacje mam taka a nie inna i prawdopodobnie bede musial kupic z gory. Dlatego chcialem sie zapytac o doswiadczenia z benzyniakami, czy zuzywaja sie tylko pierscienie, czy czesto konieczne jest tez szlifowanie cylindrow?
Objawy mam standardowe: dymi na bialo/szaro z rana, po rozgrzaniu – nic a nic, no i ciagnie olej 1L/500km)
Da sie cos z tego wywrozyc cos sensownego, jakies procenty? ;–)
Pozdrawiam,
Bogdan
wymiana pierscieni – nominalne czy pod szlif
Strona 1 z 1
bodo napisał(a):dymi na bialo/szaro
Możliwe, że uszczelka pod głowicą jest uszkodzona. Spala wodę i olej. Czy silnik się przegrzewa??
bodo napisał(a):ciagnie olej
Wymiana pierścieni i najprawdopodobniej wymiana uszczelniaczy zaworów. Szlifowanie cylindrów nie wskazane. Bloki mazdy bardzo mało się zużywają. Szlifowanie może je uszkodzić....
- Od: 10 gru 2005, 12:12
- Posty: 415
- Skąd: Świdnik
- Auto: Mazda 626 GE FS 93`& KL 92`
Dzieki Buba! Wlasnie o cus takiego mi chodzilo.
Poza moim laickim spojrzeniem na czujnik temperatury wody ktory wznosi sie zawsze do tego samego, ladnego poziomu (troche przed polowa), trudno mi cokolwiek innego powiedziec. generalnie powiedzialbym ze wszystko chodzi jak w zegareczku, gdyby nie fakt ze zre ten olej i kopci :–)
Dzieki jeszcze raz.
Pozdrawiam,
B.
Poza moim laickim spojrzeniem na czujnik temperatury wody ktory wznosi sie zawsze do tego samego, ladnego poziomu (troche przed polowa), trudno mi cokolwiek innego powiedziec. generalnie powiedzialbym ze wszystko chodzi jak w zegareczku, gdyby nie fakt ze zre ten olej i kopci :–)
Dzieki jeszcze raz.
Pozdrawiam,
B.
- Od: 11 cze 2007, 09:36
- Posty: 9
- Skąd: Dublin
- Auto: Mazda 626 1.8i LX (GE) 97rok
sds12 napisał(a):moje pytanie dotyczy wskaźnika temp.
u mnie wskazówka tak za połową zazwyczaj się ustawia mniej więciej na godzinie pierwszej
czy tak ma być?
jak to uwas wygląda?
Tak dokładnie wskażnik masz prawidłowo położony na godzinie 1-wszej u mnie tak samo ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6