Problemy przez odwrotnie założony filtr powietrza. Problem rozwiązany

Postprzez Jaksa » 2 cze 2007, 13:59

Myslę ze wina lezy w paliwie – zbieg okolicznosci , jak nie masz gazu to wtryski zostaw w spokoju , sprawdz swiece jak to pisał Tomek . Mysle ze w takich przypadkach trzeba miec samochód przed nosem , temat rozrosnie się na 5 stron a Ty nadal bedziesz stać w miejscu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez crupek » 2 cze 2007, 14:14

świece sprawdzałem już dawno wszystko jest OK
kable również
cewka ma zrobiony moduł zewnętrzny.
Takze to na pewno nie jest układ zapłonowy.

To było tak miałem załozony osdwortnie stary filtr jade 150 km. i nagle samochod zaczyna sie dusic. Staje sprawdzam szczelność dolotu, wyciagam filtr obtrzepuje czyszcze, zakladam poprawną stroną i jade dalej, efekty się poprawiły ale przy wyprzedzaniu to samo aż do teraz. Dodam że nie mam problemu z gwałtownym ruszeniem z piskiem ale tylko przy operacji sprzegłem inaczej sie dusi

Dzisiaj kupie i wymienie filtr paliwa, tylko mam pytanie: Czy filtr paliwa to ta czarna puszka z wężykami po prawej ??? całośc się wymienia ??

Może mi ktoś podać link do serwisówki ??
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 22:10
Posty: 13
Skąd: Głogów
Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.

Postprzez Jaksa » 2 cze 2007, 19:10

crupek napisał(a):Czy filtr paliwa to ta czarna puszka z wężykami po prawej
Filtr paliwa zamontowany jest nizej filtra powietrza ( nad poduszka skrzyni biegów )
crupek napisał(a):cewka ma zrobiony moduł zewnętrzny
Kto to robil ? Jaki masz typ aparatu ......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez crupek » 2 cze 2007, 19:20

oki filtr paliwa dzis wyciagnalem (nie wiem czy jest jakaś metoda aby sprawdzic czy to on był przyczyną ale w poniedzialek kupie nowy dla świetego spokoju bo ten to chyba od 1994 roku nie był wymieniany :)
a aparat jest ok na 100% robił mechanik także luz:)
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 22:10
Posty: 13
Skąd: Głogów
Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.

Postprzez GofNet » 3 cze 2007, 17:14

Cóż mogę dodać...
  1. Wymienić filtr paliwa.
  2. Sprawdzić stan elektrod na świecach a najlepiej je wymienić.
  3. Skontrolować stan przewodów WN (czy nie ma dyskoteki pod maską).
  4. Zatankuj paliwo na sprawdzonej stacji.
  5. Obejrzyj dokładnie cały dolot od filtra powietrza aż do przepustnicy.
  6. Dla pewności, jedź na sprawdzenie kompresji.

Powodzenia
..::GofNet::..

PS. Właściwie wszystko to było już tu napisane...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez crupek » 23 cze 2007, 23:12

Problem rozwiązany wystarczyło tylko kupić nowe świece !! Ale wstyd! Taaaka błachostka.
Mazda niezawodna tylko właściciel kretino i myślał że wystarczy przeczyścić elektrody :P Ech........ Dzięki chłopaki !!
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
Początkujący
 
Od: 31 maja 2007, 22:10
Posty: 13
Skąd: Głogów
Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6