Problemy przez odwrotnie założony filtr powietrza. Problem rozwiązany
1, 2
Witam Wszystkich od roku czasu jeszcze mazdą 626 2.0 16V DOHC 94r. I jak do tej pory jestem z niej bardzo zadowolony i nie mialem zadnych problemów.
Ale tak:
– tydzien temu wlozylem filtr powietrza odwrotną stroną (do gory nogami) wszystko ok a po przejechaniu 150 km auto zaczeło sie dusic tak jakby był nieszczelny dolot ja mu na gaz a on sie dusi. po czym założylem nowy filtr i wyrażna poprawa lecz nadal troszke sie dusi jak chce pojechac dynamicznie. Nie było tak wczesniej samochod osłabł strasznie
– rozkręciłem przepływke okazala sie czysta. co mam dalej wysczyścic moze przepustnice ale jak Poradżcie cos prosze
Nie wiem co robic pomozcie auto strasznie sie dusi ! Z góry dziekuje za pomoc
Ale tak:
– tydzien temu wlozylem filtr powietrza odwrotną stroną (do gory nogami) wszystko ok a po przejechaniu 150 km auto zaczeło sie dusic tak jakby był nieszczelny dolot ja mu na gaz a on sie dusi. po czym założylem nowy filtr i wyrażna poprawa lecz nadal troszke sie dusi jak chce pojechac dynamicznie. Nie było tak wczesniej samochod osłabł strasznie
– rozkręciłem przepływke okazala sie czysta. co mam dalej wysczyścic moze przepustnice ale jak Poradżcie cos prosze
Nie wiem co robic pomozcie auto strasznie sie dusi ! Z góry dziekuje za pomoc
Ostatnio edytowano 23 cze 2007, 23:17 przez crupek, łącznie edytowano 2 razy
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
A błędy sprawdzałeś? Jak nie ma to nie wiem. Może rzeczywiście przepustnice, i krokowca, ale wątpię. U mnie (1,8) można najzwyczajniej przeczyścić przepustnicę – odkręcasz 4 śruby a wcześniej wyciągasz wlot powietrza (ja wyciągnąłem całą obudowę filtru powietrza, bo było dużo łatwiej). Aha- jest tam pare wtyczek i przewody z płynem od chłodnicy do podgrzewania przepustnicy, więc uważaj troszkę.
crupek napisał(a):Poradżcie cos
Na początek zapraszam do lektury tego tematu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=34301
A następnie zapraszam do lektury regulaminu tego działu http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4304
Potem nazwij poprawnie temat (użyj do tego przycisku z prawej strony "zmień")
A w temacie – a jesteś pewien że po tym rozbieraniu dolot jest szczelny? Nigdzie nie łapie lewego powietrza?
crupek napisał(a):wlozylem filtr powietrza odwrotną stroną
stary filtr tak założyłeś? Jeśli tak to nieźle syfu zassało do silnika
Przepraszam najmocniej juz się poprawiłem !
Ale czy mógł by mi ktoś pomóc
Przeszukałem już forum i nikt nie mial takiego przypadku !
Tak jestem pewien bo przy przygazówce aż chcę wywrócić obudowę filtra powietrza na lewą stronę. Także jest szczelny
Jeśli naleciał syf do silnika to czy jest jakiś sposob żeby go teraz przeczyścic prosze o pomoc
Ale czy mógł by mi ktoś pomóc
Przeszukałem już forum i nikt nie mial takiego przypadku !
Grzyby napisał(a):A w temacie – a jesteś pewien że po tym rozbieraniu dolot jest szczelny? Nigdzie nie łapie lewego powietrza?|
Tak jestem pewien bo przy przygazówce aż chcę wywrócić obudowę filtra powietrza na lewą stronę. Także jest szczelny
Jeśli naleciał syf do silnika to czy jest jakiś sposob żeby go teraz przeczyścic prosze o pomoc
Ostatnio edytowano 31 maja 2007, 23:22 przez crupek, łącznie edytowano 1 raz
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
szczelny jest !
A czy jeśli nie świeci się "check engine" to znaczy ze nie ma błedów
świeci sie tylko przed uruchowmieniem silnika potem gasnie czyli wszystko OK
Jak sprawdzalem kody to tez sie nie zaswiecila nawet na chwile
A czy jeśli nie świeci się "check engine" to znaczy ze nie ma błedów
świeci sie tylko przed uruchowmieniem silnika potem gasnie czyli wszystko OK
Jak sprawdzalem kody to tez sie nie zaswiecila nawet na chwile
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
Uwierz mi że czekanie nic nie daje Dalej tak samo jest czasami chcesz ostro ruszyc a tu dupa! Naprawde nikt na forum nie jest w stanie mi pomóc
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
Przpływka : Ten drucik płytka jest cały i czysty.
kompa resetowalem. błedów od kupna auta czyli rok nie wywalił jeszcze
a co z wtryskami
kompa resetowalem. błedów od kupna auta czyli rok nie wywalił jeszcze
a co z wtryskami
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
crupek napisał(a):"check engine"
A skąd ta kontrolka? To Cronos?
Loczek napisał(a):A czy syf który naleciał jak filtr był źle załozony nie mógł zapchac wtrysków?
Jak?
Przecież powietrze nie leci przez wtryski.
crupek – masz LPG?
Gazu nie mam nie miałem i nie będę miał
Dzisiaj sprawdziłem że po zdjęciu przepływki też się dusi czyli coś głebiej jest:(
Kompa też zresetowałem tylko nie wiem z czego skoro nie świeciła sie kontrolka check, no ale dobra odłączyłem klemy i wcisnąłem hamulec na minute
a propo check engine to prawda nie ma napisu tylko namalowany silnik
mógłby mi ktoś wysłać serwisówke do 94 r. na maila
crupek@wp.pl
dzieki z góry
Dzisiaj sprawdziłem że po zdjęciu przepływki też się dusi czyli coś głebiej jest:(
Kompa też zresetowałem tylko nie wiem z czego skoro nie świeciła sie kontrolka check, no ale dobra odłączyłem klemy i wcisnąłem hamulec na minute
a propo check engine to prawda nie ma napisu tylko namalowany silnik
mógłby mi ktoś wysłać serwisówke do 94 r. na maila
crupek@wp.pl
dzieki z góry
FORD PROBE II 2.5 GT V6 24V "CZARNA PERŁA"
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
był Ford Probe II 2.0 16V 94r.
- Od: 31 maja 2007, 22:10
- Posty: 13
- Skąd: Głogów
- Auto: Ford Probe II 2.5 GT V6 96r.
crupek napisał(a):mógłby mi ktoś wysłać serwisówke do 94 r. na maila
170Mb??
Jest na forum – ściągnij sobie
crupek napisał(a):a propo check engine to prawda nie ma napisu tylko namalowany silnik
bo nigdy nie było napisu.
To Cronos czy Special?
A sprawdzałeś świece? Może trochę fantazjuję ale skoro założyłeś odwrotnie brudny filtr powietrza a silnik zassał i spalił syf znajdujący się na min to możliwe że po spaleniu takiej "mieszanki" powstał jakiś nagar na świecach.
Sprawdź może filtr paliwa... Być może zatankowałeś jakieś trefne paliwo i się przytkał a efekt zbiegł się trochę w czasie z grzebaniem przy filtrze powietrza . Jeszcze jedną rzecz jaką bym sprawdził to drożność dolotu do filtra powietrza. Szanse na to że coś tam się dostało są niewielkie ale...
Pozdrawiam,
Adam
Sprawdź może filtr paliwa... Być może zatankowałeś jakieś trefne paliwo i się przytkał a efekt zbiegł się trochę w czasie z grzebaniem przy filtrze powietrza . Jeszcze jedną rzecz jaką bym sprawdził to drożność dolotu do filtra powietrza. Szanse na to że coś tam się dostało są niewielkie ale...
Pozdrawiam,
Adam
- Od: 30 sty 2004, 13:00
- Posty: 56
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Była: 626 GE FS 2.0 '93 LPG
Mazda 6 GY MZR-CD 121KM '02
Mazda 6 GY MZR-CD 143KM DPF '07
Jest: Mazda CX-5 2.0 SKYACTIVE-G 165KM '14
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6