Co wstawic zamiast katalizatora ? GE

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez DamianMX6 » 28 maja 2009, 22:00

Mam tłumik przelotowy do sprzedania z USA który wstawiasz w miejsce kata. Używany 2 tygodnie, jakby co pisz na PW.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 13:43
Posty: 950
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez pawelMX6 » 28 maja 2009, 23:02

emiksszesc, jeśli szukasz konkretnie strumienicy to polecam Elteca. Tylko zważ, że w mocy nic Tobie nie da ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez DamianMX6 » 29 maja 2009, 08:04

ale da

beznadziejny dzwięk ;P .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 13:43
Posty: 950
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez steven » 29 maja 2009, 09:47

nic nie da – no chyba że masz pusty katalizator (wypalony) albo strasznie zapchany, to prywrócisz fabryczną moc... ale na pewno nic więcej ;)

jak dobrze założą to wg mnie głośniej też nie będzie ;)

a pamiętaj że zużyte katalizatory skupują na allegro w cenie od 100 do 240 zł ;) więc nie daj się wyrolować przez tłumikarza i bierz stary katalizator do domu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 10:20
Posty: 755
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GD FE3 89'

Postprzez emiksszesc » 29 maja 2009, 11:57

okej dzięki chłopaki,poprostu dam sobie spokój z tą strumiennicą gościu ma jakieś po 50zł dlatego się zainteresowałem,a z tym tłumikiem to dzięki ale grubo już siana włożyłem w fure i nie wyrabiam,może za miesiąc bo w tym czekają mnie jeszcze wahacze,tuleje tył,łączniki stabilizatorów i nabicie klimy aha i osłona przegubu zewnętrzenego hehe
emiksszesc
 

Postprzez bazyl wspaniały » 29 maja 2009, 20:23

Strumiennicę powinno się dostrajać do silnika każdego indywidualnie, nie ma uniwersalnych strumiennic więc się nie daj naciągać na jakieś takie wynalazki. Strumienicę konstruuje się do silnika i dostraja do dalszej części wydechu i jescze do dolotu. Więc raczej daj sobie na luz :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 18:10
Posty: 3714 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez MazDarek » 30 maja 2009, 10:09

link do dyskusji o strumienicy w Xedosie 9 z silnikiem KL-> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=45835
Pozdrawiam,
Darek

Kiedyś z Mazdowsza teraz na bezmaździu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2004, 14:35
Posty: 1332
Skąd: Ząbki
Auto: Scenic I ph I / Scenic II ph II / Moto: Kawa ER5

Postprzez bartenz » 4 cze 2009, 21:33

a co myslicie chlopaki o powerbox i innych tanich chipach.jest w ogole jakis sens?
bartenz
 

Postprzez pawelMX6 » 5 cze 2009, 06:34

bartenz, nie ma najmniejszego sensu. W 2,0 warto zrobić na pewno zimny dolot na początek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Siw-y » 14 wrz 2009, 21:23

I mnie czeka ten zabieg i nie wiem czy wstawiać jakiś tłumik czy metalowego kata.
W tej chwili mam kata a w zasadzie obudowę po nim bo został przebity, a muszę zmienić bo pękł mi wzdłuż i nie dość, że stał się głośny to śmierdzi spalinami, czasem benzyną i być może przez to mam błąd jednej z lambd, choć lambda może być uwalona.

Nie wiem czy w KL'u też lepiej się sprawdzi kat metalowy tak jak to jest w FS'ie
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9624 (2/55)
Skąd: Warszawa
Auto: Jest:
GE6 FS
P11.144 SR20DE

Było:
CA KF
GE6 KL
GV FE
EC K8

Postprzez PLaster » 14 wrz 2009, 22:43

Siw-y napisał(a):I mnie czeka ten zabieg

i mnie też :|

resztę wydechu wymieniłem, tylko kat mi został.
po tylu latach to on na pewno niewiele pomaga (szelepie się) a tylko szkodzi,
podejrzewam, że wszytko będzie lepsze niż ten co mam, tylko nie wiem co wspawać, jakiś przelotowy, rozprężny czy strumienicę.
co polecacie by było cicho i tanio?
www.czelej.net
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 lut 2008, 01:41
Posty: 2306 (18/34)
Skąd: Mark k. Warszawy/Podlasie
Auto: GG '04 L3 122KW
GF '97 GT FS 100KW

Postprzez zibi626 » 15 wrz 2009, 09:59

No to widzę,że wielu z nas dopadł syndrom kata ;) U mnie jest strumienica założona przez poprzedniego właściciela i mocno zastanawiam się nad jej wywaleniem,wydaje mi się,że auto jest strasznie zmulone no i możliwe,że przez to co jakiś czas zaświeca się CHECK..ja będę szedł raczej w stronę kata, tylko nie wiem jaki zapodać..metalowy? Z czym to się "je" ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 18:54
Posty: 794
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez KIRRO » 11 paź 2009, 18:23

Witam, przypadkiem wpadłem na forum, ja rok temu wywaliłem strumiennicę, bo wydech straszny, rezonans itp. Wstawiłem uniwersalny katalizator bosala kupiony na allegro owalny taki do 3 l pojemności i dźwięk zaczął być znośny, z tyłu mam tłumik bosala ale około 4 tys. obrotów też łapie rezonans. Na dźwięk wydechu mają wpływ wszystkie elementy, ja nie mam już orginalnej rury ze złączką elastyczną, nie wiem jaki tłumik środkowy ale wiem jedno: uniwersalny kat zrobił swoje. Katalizator to nic wielkiego, to że jest uniwersalny znaczy że nie jest pok