mazda nie pali, jaka przyczyna?

Postprzez Gość » 15 maja 2007, 23:48

Witam , jestem świeżak na forum więc nie będę truł pupy tylko przejdę do rzeczy.
Mianowicie wczoraj jadąc moją mazdka w pewnym momencie mi zgasła i nie chce już w ogóle palic. Myslalem na poczatku ze to pompa paliwe – nie , filtr -nie , rozrzad – nie. swiece – nie... Sa bardzo dziwne objawy bo samochod kreci , iskra jest , paliwo podaje a nie pali.Na swiecach pojawil sie olej! sprobowalem dzisiaj testu kodów diodowych i wyszedl mi nr 28 ( w opise który znalazłem wychodzi Elektrozawór podciśnienia w EGR )
Czy ktos spotkal sie juz z czyms podobnym i wie jak temu zaradzic?
z gory dzieki za pomoc
Filip
Ostatnio edytowano 16 maja 2007, 23:32 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Gość
 

Postprzez nemi » 16 maja 2007, 06:39

Ja się spotkałem u siebie – też miałem iskrę na świecach, ale niestety na tyle słabą, że silnik nie pracował. Musiałem wymienić aparat zapłonowy, ale nie zaryzykuję stwierdzenia, że u Ciebie jest to samo...
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Gość » 16 maja 2007, 09:32

u mnie iskra jest na wszystkich swiecach i wydaje mi sie ze dosyc mocna, poza tym samochod zgasl mi nagle podczas jazdy, nie wiem...
Gość
 

Postprzez nemi » 16 maja 2007, 09:56

Dokładnie jak u mnie... Zmniejsz maksymalnie iskrę na świecach i zobacz czy chociaż zagada. Jeśli nie, to może zapchał się katalizator (nie sądzę...).
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Gość » 16 maja 2007, 15:21

jak zmniejszyc ta iskre?
Gość
 

Postprzez Marcin » 16 maja 2007, 15:53

A jak mi ostatnio zgasla i nie chciala odpalac/kiepsko odpalala to okazalo sie ze spadl mi wąż z trójnika LPG i uciekla cala woda...
Sprawdz stan płynu-może,może ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 01:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez BIGer » 16 maja 2007, 16:06

masz immo?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 paź 2005, 18:59
Posty: 294
Skąd: Szczecin
Auto: Audi A4 B5 2.6 V6

Postprzez Marcin » 16 maja 2007, 16:58

BIGer napisał(a):masz immo?

tez dobre pytanie...
szczegolnie po tym jak kinkiiemu w Koninie wlasnie tak sie stalo <lol>
he,he jego efka chyba z godzine byla chora jak GRU zle odblokowal mu immo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 01:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez nor » 16 maja 2007, 17:45

Możliwe, że fakycznie winien jest zawor EGR mi w służbowym też wadliwie działał i samochodu nie można było odpalić. Z tym że po jakiś 15 – 20 min odpalał. Po wymianie zaworu i zmianie softu problem zniknął i już się nie pojawił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2004, 13:49
Posty: 564 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3BM
Mazda 6GH

Postprzez Gość » 16 maja 2007, 23:40

Mam immo , tylko gaszony ręcznie koło lewarka zmiany biegów.Nie wiem czy to będzie jego wina, bo jak go nie zgasze to w ogole nie kreci...Problem z tym EGR-em jest taki że nie mogę go zlokalizować.Probowałem go szukać za blokiem silnika ale żadne kable tam nawet nie dochodzą.Oj nie będzie ze mnie mechanika, nie będzie...
Jak sprawdzić ten EGR , ewentualnie wymienic?
A gdyby to rzeczywiscie był immo to jak go mogę odłączyć?
Jak macie jakis sprawdzony zakład w Skawinie , Krakowie i okolicach , gdzie znają sie na rzeczy i nie liczą jak za woły to proszę o kontakt.
pozdrawiam
Gość
 

Postprzez Maciek626 » 17 maja 2007, 16:55

yyyyy olej na świecach ?? – to chyba pierścionki sie kończą (przepszczają olej). czy nie mam racji ??.moze brak kompresji...?
Początkujący
 
Od: 24 kwi 2007, 19:27
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 1996 r 1.8 16v

Postprzez Grzyby » 17 maja 2007, 17:02

Phelippo napisał(a):Jak sprawdzić ten EGR , ewentualnie wymienic?


Porek napisał(a):Spróbuj też użyć opcji 'Szukaj' ..... znajdziesz ...... odpowiedzi

:)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez tadziol » 17 maja 2007, 18:23

Maciek626 napisał(a):yyyyy olej na świecach – to chyba pierścionki sie kończą (przepszczają olej). czy nie mam racji .moze brak kompresji...?


na pewno masz,zwłaszcza,że
Phelippo napisał(a):wczoraj jadąc moją mazdka w pewnym momencie mi zgasła i nie chce już w ogóle palic.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 18:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6