Brak mocy, czuć paliwo, olbrzymie spalanie co to może być ?

Postprzez gigi-wojtek » 26 mar 2007, 22:24

Grzyby napisał(a):Jesteś pewien że dobrze odczytujesz błędy?

Tak jestem pewien jak coś odłaczę to zaraz wyskakuje błąd.
Czyli wychodzi że dobrze sprawdzam.
Może mam komputer uszkodzony ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2007, 18:17
Posty: 28
Skąd: łodź
Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r

Postprzez Grzyby » 27 mar 2007, 09:42

dziwne :|
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez gigi-wojtek » 31 mar 2007, 11:36

Dzisiaj podłączyłem się do komputera
Wywaliło błąd nr-17
Lambda była wymieniana na nową tydzień temu
Może dlatego robi sie muł ??
Wywnioskowałem że ten kod zapala sie po kilku dniach jazdy
Macie jakieś propozycje ??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2007, 18:17
Posty: 28
Skąd: łodź
Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r

Postprzez Przemo » 31 mar 2007, 14:53

Witam. Żeby nie zakładać nowego tematu podepnę się pod ten.
Od pewnego czasu silnik w mojej madzi zaczął się dziwnie zachowywać na benzynie. Na gazie jest wszystko ok. Na benzynie jak jest zimny to do 2000 obr/min delikatnie szarpie. Jak złapie temperaturę to przestaje szarpać, natomiast nie wkręca się płynnie na obroty. Myślałem że ECU zrobił sobie złe mapy jak jeździłem na gazie, więc zresetowałem kompa, a następnie przejeździłem ok 500 km na benzynie ze specjalnym specyfikiem do czyszczenia wtryskiwaczy, ale to nic nie dało.
Następnie stwierdziłem, że może być to wina pompy paliwa, ale po pomiarze ciśnienia, oraz przewału okazało się że jest sprawna, regulator ciśnienia także.
Postanowiłem więc sprawdzić sondę lambda, jakże się zdziwiłem jak pomiary pokazały że sonda daje cały czas odczyt ok 0,1 Volta. Wykręciłem ją i przeczyściłem szczotką drucianą, po tym zabiegu nadal pokazywała 0,1 V na wolnych obrotach, ale podczas dodawania gazu napięcie podnosiło się do 0,4 V, (zjawisko falowania odczytów w ogóle nie występowało, wskazówka stałą w miejscu). Stwierdziłem, że sonda do wymiany. Wymieniłem dzisiaj sondę na nową, zrobiłem pomiary woltomierzem i okazało się że falowania nadal nie ma. Nie wiem o co chodzi nowa lambda zachowuje się dokładnie tak jak stara. Po przełączeniu na gaz miernik pokazuje na wolnych obrotach 0,6V ale nie ma falowania, nawet po dodaniu gazu. Podczas pracy na gazie komputer gazowy daje sygnał falowania między wartościami 0,3-0,5 sygnał ten idzie do ECU benz.

Powiedzcie mi co może być przyczyną, że ani stara ani nowa sonda lambda nie daje odczytu falującego.
Pozdrawiam Przemo
Generacja Doskonała
Obrazek
Mazda 626 GD 2.0 16V FE3 GT 4WS '87 120kkm & BMW 525d '00 160kkm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2004, 22:14
Posty: 223
Skąd: okolice Kraka
Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS

Postprzez Grzyby » 31 mar 2007, 23:16

gigi-wojtek napisał(a):Wywaliło błąd nr-17

jeździsz na LPG
masz prostą instalkę
błąd 17 (sprzężenie zwrotne) to norma i nic złego się nie dzieje (mam go na okrągło po jeździe na LPG) – na benzynie się nie pojawia.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez gigi-wojtek » 1 kwi 2007, 13:46

Grzyby napisał(a):(sprzężenie zwrotne)

A co to dokładnie oznacza
Można coś zrobić żeby nie było tego błędu ??
Ja wyczytałem na forum że to jest jakiś problem z lambdą
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2007, 18:17
Posty: 28
Skąd: łodź
Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r

Postprzez darek11 » 2 kwi 2007, 15:42

wITAJ!!!! szukam głowicy do 626 GE 20 16v silnik FS . Jeśli jest to jak cena ?
Początkujący
 
Od: 29 mar 2007, 13:50
Posty: 5
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 626 GE FS + LPG

Postprzez gigi-wojtek » 24 kwi 2007, 19:02

Witam wszystkich i przepraszam za tak gługą przerwę.
Jeden problem mam już z głowy. Moja instalacja LPG nie miała żadnej elektroniki tylko emulator 4 wtrysków.
Kolega dał mi cała instalacje BRC LAMBDA BLITZ z symulacją sondy. Mazda na gazie idzie teraz aż miło. Komputer nie łapie już żadnych błedów. Na razie nie wiem ile pali ponieważ nową instalacje mam od wczoraj więc jak będę coś już konkretnie wiedział to wam napisze.
Co do spalania dużej ilości BP, no sam na razie nie wiem może zrobię jak radzicie i zatankuje do pełna ale ja i tak wiem że dużo pali.
Możliwe że coś jest nie tak z wtryskami. Zaraz jak kupiłem auto to nie było szansy żeby mazda jechała na BP (wtryski sie chyba zastały). Poprzedni właściciel olewał jazdę na BP, odpalał i jeździł tylko na LPG. Wlałem sporą ilość tego preparatu do czyszczenia wtrysków i pomogło,mazda teraz jeździ bez problemu na BP ale dużo pali.
Jak sprawdzić wtryski
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2007, 18:17
Posty: 28
Skąd: łodź
Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r

Postprzez GofNet » 24 kwi 2007, 21:15

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez gigi-wojtek » 24 kwi 2007, 22:36

GofNet napisał(a):<czytaj> Filmik z pracy wtryskiwaczy – proszę oceńcie czy pracują prawidłowo

Powodzenia
..::GofNet::..


No tak ale Przemo nie doszedł do tego co ma uszkodzone i nie wiadomo czy te wtryski prawidłowo pracują
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lut 2007, 18:17
Posty: 28
Skąd: łodź
Auto: mazda 626 1,8l 16V 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6