wyciek oleju z silnika

Postprzez Gość » 24 wrz 2006, 19:55

proszę o pomoc. jadąc samochodem coś walnęło w silniku aż zerwało samochodem po czym samochód normalnie jechał. Jednak po kilku minutach jazdy okazało się , że spod silnika wydobywają się kłęby dymu. Okazało się że gdzieś z dolnej części silnika ucieka olej. Wylał się calutki. Co się stało? Jak to sprawdzić?
Gość
 

Postprzez hubizx » 24 wrz 2006, 20:07

yyyyyy.... zajrzeć, skąd ucieka.

Jak jechał dalej to najgorsze się nie stało. Ciężko coś wywróżyć, bez żadnych informacji wstępnym z oglądzin.


Pozdr.
Hubi
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2005, 17:12
Posty: 153
Skąd: Warszawa
Auto: Było: Mazda 626 GE FS 2.0i
Jest: Alfa Romeo 166 3.0i, E66 4.8i

Postprzez goncia1 » 24 wrz 2006, 20:30

oj, to chyba do remontu, najprawdopodobniej korbowód dziure zrobił w bloku,

miałem tak samo, miesiąć temu rozwalił mi sie włąsnie silnik v6 (nie było sensu remontować wiec kupiłem drugi kl-ze :D )
a działo sie tak: brat porzyczył samochód, cos walło ostro i jechał dalej, az zgóbił cały olej i wtedy silnik przestał chodzić, okazało sie pózniej ze włąsnie korbowód wywalił dziure w dolnej czesci bloku o wielkosci monety 5złotowej, przyczyną była walnieta panewka na korbowodzie,

nie zycze ci tego co mi, bo remont wyliczyłem ze wyniusł by mnie 5tys a to juz sie nie opłacało,

pozdrawiam
goncia1
 

Postprzez GofNet » 24 wrz 2006, 22:02

Ale korbowody wychodziły na wycieczkę chyba tylko w KF'ach (2.0 V6 w Xedach i 323F)...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez tomekrvf » 24 wrz 2006, 22:24

Korbowody mogą wyjśc w każdym silniku Wystarczy tylko nie zwracac uwagi na dziwne odgłosy i jechac do końca....
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez goncia1 » 24 wrz 2006, 22:42

tomekrvf napisał(a):Korbowody mogą wyjśc w każdym silniku Wystarczy tylko nie zwracac uwagi na dziwne odgłosy i jechac do końca....


dokładnie

u mnie to sie zaczeło od stukania (nie głośno) gdzies w silniku, mechanicy nie wiedzieli od czego ten stukot, stukanie było w granicach obrotów 2000obr -3500-juz sie wytłumiało, wiec jak doszedłem do tego ze to jedna panewka na 2 tłoku to juz mysle sobie ze wymienie panewki i bedzie git, a tu lipa bo przy zmianie panewek TRZEBA zrobić szlif wału, jak sciągłem miske olejową okazało sie włąsnie ze wał jest elipsa i ze juz były dwa szlify,(czyli juz dalszych sie nie robi)(bo osłabia sie wał) to wiedziałem ze silnik złom a jeszcze od chu.. brał oleju i takie tam, wiec juz szukałem silnika , ale mówie sobie ze założe panewki bo jak juz i tak je zamówiłem i tak zrobiłem i przejezdziłem 1,5 miesiąca i brat wzioł w pedał ostro i tak korbowód wyskoczył

pozostało mi troche czesci z silnika mazdy 2.5 v6 93
goncia1
 

Postprzez GofNet » 25 wrz 2006, 00:02

Korbowody mogą wyjśc w każdym silniku
Tak, tak. To prawda. Ale KF'y słyną z wychodzących bokiem korbowodów. Nie przypuszczałem jednak, że KL się rozpadnie. Właściwie jest to topowa, najtrwalsza benzynowa konstrukcja Mazdy o pojemności powyżej 1,6l. Szkoda i żal...

Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6