Objawy źle funkcjonujących – kabli WN, cewki, aparatu zapłonowego

Postprzez Edel » 15 mar 2011, 21:49

A kable nie mają przebicia ?
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel

http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2009, 11:27
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP

Postprzez Rekin » 16 mar 2011, 19:48

od kabli brak całkowitej iskry hmm.
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Rekin » 17 mar 2011, 23:55

Świece nowe , kable sprawdzone dobre aparat wymieniłem na używany jest sporo lepiej odpala ale zarzuca jeden cylinder czasem gaśnie w aparacie zauważyłem ingerencje ktoś w środku kleił brak o ringu czy dalej wina leży w aparacie kolejny złom ?
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez bokser1111 » 18 mar 2011, 11:04

Zaraz admin zrobi pozadek.post pod postem i to 4 razy. przeciez masz do tego opcje ''EDYTUJ'' albo ''CYTUJ'' Dlaczego z tego nie korzystasz? <faja>
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez kyluz » 18 mar 2011, 15:15

AVE.
Jam iałem identyczny problem w DAEWOO TICO :* .I to prawie na 100 kable. Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput! Najlepsza sprawa to obczaić cewkę. A reszta wymiana. Może to być jakaś wada materiału albo coś. po latach wyszło albo najnormalniej sie zużyło.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez noxes » 18 mar 2011, 21:42

kyluz napisał(a):Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput!

Jak się nagrzewały to było źle? O no coś podobnego, a ja myślałem, ze to jak przewody sa zimne(i np zawilgocone) to dostają przebicia. Heh człowiek uczy się przez całe życie :D
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kyluz » 19 mar 2011, 11:17

noxes napisał(a):
kyluz napisał(a):Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput!

Jak się nagrzewały to było źle? O no coś podobnego, a ja myślałem, ze to jak przewody sa zimne(i np zawilgocone) to dostają przebicia. Heh człowiek uczy się przez całe życie :D

Wyczuwam tu lekką nutę sarkazmu. Gdyby tak jak twierdzisz były zawilgocone i miały przerwę to by wogóle nie odpalił. A co już mówić o jakiej kolwiek jeździe.Jak sa zawilgocone to i owczem ale jak sa zimne to sa zwarte i sztywne. Gdy się nagrzeją to robią się miękkie i może powstać w drucie w środku przerwa.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez Rekin » 19 mar 2011, 14:36

Zamówiłem drugi aparat zobaczymy .. Ps. Kable sprawdzone są ok
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Tschesyo » 20 mar 2011, 12:07

też miałem podobny problem podczas dodawania gazu i przyśpieszania silnik szrpał delikatnie i po wymianie świec i kabli na nowe wszystko ustąpiło, a kable też wyglądały na dobre ale jednak jakoś miały przebicie bo była to ich wina
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 19:04
Posty: 82
Skąd: Subkowy/Tczew
Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.

Postprzez zibi626 » 21 mar 2011, 15:43

Sprawdzałeś może komp czy nie wywala błędów jakichś ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Rekin » 26 mar 2011, 13:11

Nie mam gdzie podpiąć w okolicy mazdy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez kamilspider » 26 mar 2011, 13:55

poszukaj na forum jak się odczytuje błędy (kody błędów) z mazdy samemu :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Rekin » 5 kwi 2011, 21:37

A więc , aparat drugi działa ok wszystko wróciło do normy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez czejs » 7 gru 2011, 13:06

Witam, czy wymieniał ktoś z was cewkę w aparacie zapłonowym w KL-u?? jest tam jakiś haczyk który mnie "unieruchomi" ?? jakaś fotorelacja ??
Ostatnio edytowano 17 gru 2011, 17:52 przez czejs, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez kamilspider » 7 gru 2011, 14:15

Raczej nie jest to skomplikowane. Rozbierałem cały aparat zapłonowy i złożyłem bez problemu, ale był wyjęty z auta. Da radę wymienić cewkę bez wyjmowania całego aparatu? Tak, żeby potem nie trzeba było ustawiać zapłonu :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Siw-y » 7 gru 2011, 15:00

kamilspider napisał(a):Da radę wymienić cewkę bez wyjmowania całego aparatu? Tak, żeby potem nie trzeba było ustawiać zapłonu :)
Da radę bo wymieniałem, mogą troszkę inaczej się ustawić blaszki do czujnika halla, więc kontrola na lampie nie zaszkodzi.
Ja u siebie nie sprawdzałem ale jakoś mi to nie przeszkadzało w jeździe.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez kamilspider » 7 gru 2011, 15:37

A cewka całkowicie Ci padła, że wymieniałeś?? U mnie nie trzyma parametrów bo na wyjściach jest po ok 15 a powinno byc 20-30 ale auto normalnie hula i na razie nie ruszam :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Siw-y » 7 gru 2011, 16:09

Nie dawała iskry, coś mierzyłem ale nie pamiętam teraz, musiałbyś poszukać w moich postach, może coś jeszcze się ostało.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez czejs » 7 gru 2011, 16:41

Nie no aparat wyjmę nie ma większego problemu :) mam chyba przebicia na cewce bo na rozgrzanym potrafi zgubić obroty kable,moduł,kopułka palec świece wszystko powymieniane . Jak sprawdzić cewkę żebym nie kupował na marne nowej.. ???
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez kamilspider » 7 gru 2011, 17:48

Nie pamiętam dokładnie jak to się robi, ale chyba na wyjściach cewki bada się oporność która powinna wynosić 20-30 (kohm?). Można to zrobić odpinając chyba tą szerszą złączkę od aparatu i tam chyba masz 4 piny i na nich to sprawdzasz. Mówię chyba bo nie pamiętam czy na pewno tak, ale coś w ten deseń, więc próbuj :D U mnie cewka ma 3x po ok 15 kohm, więc nie jest dobra, a mimo to auto ma moc. Jedynym objawem, który prawdopodobnie przez to występuje to gorsze odpalanie na ciepłym silniku, tzn dłużej muszę kręcić, ale poza tym to nic. Jak będziesz robił to zrób fotki bo ja po zimie chyba też zmienię cewkę tak na wszelki wyp :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6