Objawy źle funkcjonujących – kabli WN, cewki, aparatu zapłonowego
od kabli brak całkowitej iskry hmm.
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Świece nowe , kable sprawdzone dobre aparat wymieniłem na używany jest sporo lepiej odpala ale zarzuca jeden cylinder czasem gaśnie w aparacie zauważyłem ingerencje ktoś w środku kleił brak o ringu czy dalej wina leży w aparacie kolejny złom ?
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Zaraz admin zrobi pozadek.post pod postem i to 4 razy. przeciez masz do tego opcje ''EDYTUJ'' albo ''CYTUJ'' Dlaczego z tego nie korzystasz?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
AVE.
Jam iałem identyczny problem w DAEWOO TICO .I to prawie na 100 kable. Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput! Najlepsza sprawa to obczaić cewkę. A reszta wymiana. Może to być jakaś wada materiału albo coś. po latach wyszło albo najnormalniej sie zużyło.
Jam iałem identyczny problem w DAEWOO TICO .I to prawie na 100 kable. Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput! Najlepsza sprawa to obczaić cewkę. A reszta wymiana. Może to być jakaś wada materiału albo coś. po latach wyszło albo najnormalniej sie zużyło.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
kyluz napisał(a):Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput!
Jak się nagrzewały to było źle? O no coś podobnego, a ja myślałem, ze to jak przewody sa zimne(i np zawilgocone) to dostają przebicia. Heh człowiek uczy się przez całe życie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):kyluz napisał(a):Gdy kable sie nagrzewały od silnika robiła sie przerwa i kaput!
Jak się nagrzewały to było źle? O no coś podobnego, a ja myślałem, ze to jak przewody sa zimne(i np zawilgocone) to dostają przebicia. Heh człowiek uczy się przez całe życie
Wyczuwam tu lekką nutę sarkazmu. Gdyby tak jak twierdzisz były zawilgocone i miały przerwę to by wogóle nie odpalił. A co już mówić o jakiej kolwiek jeździe.Jak sa zawilgocone to i owczem ale jak sa zimne to sa zwarte i sztywne. Gdy się nagrzeją to robią się miękkie i może powstać w drucie w środku przerwa.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Zamówiłem drugi aparat zobaczymy .. Ps. Kable sprawdzone są ok
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
też miałem podobny problem podczas dodawania gazu i przyśpieszania silnik szrpał delikatnie i po wymianie świec i kabli na nowe wszystko ustąpiło, a kable też wyglądały na dobre ale jednak jakoś miały przebicie bo była to ich wina
- Od: 15 sty 2009, 19:04
- Posty: 82
- Skąd: Subkowy/Tczew
- Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.
Nie mam gdzie podpiąć w okolicy mazdy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
poszukaj na forum jak się odczytuje błędy (kody błędów) z mazdy samemu
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
A więc , aparat drugi działa ok wszystko wróciło do normy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Witam, czy wymieniał ktoś z was cewkę w aparacie zapłonowym w KL-u?? jest tam jakiś haczyk który mnie "unieruchomi" jakaś fotorelacja
Ostatnio edytowano 17 gru 2011, 17:52 przez czejs, łącznie edytowano 1 raz
Sprzedam 323f BG na części!
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
Raczej nie jest to skomplikowane. Rozbierałem cały aparat zapłonowy i złożyłem bez problemu, ale był wyjęty z auta. Da radę wymienić cewkę bez wyjmowania całego aparatu? Tak, żeby potem nie trzeba było ustawiać zapłonu
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Da radę bo wymieniałem, mogą troszkę inaczej się ustawić blaszki do czujnika halla, więc kontrola na lampie nie zaszkodzi.kamilspider napisał(a):Da radę wymienić cewkę bez wyjmowania całego aparatu? Tak, żeby potem nie trzeba było ustawiać zapłonu
Ja u siebie nie sprawdzałem ale jakoś mi to nie przeszkadzało w jeździe.
A cewka całkowicie Ci padła, że wymieniałeś?? U mnie nie trzyma parametrów bo na wyjściach jest po ok 15 a powinno byc 20-30 ale auto normalnie hula i na razie nie ruszam
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Nie no aparat wyjmę nie ma większego problemu mam chyba przebicia na cewce bo na rozgrzanym potrafi zgubić obroty kable,moduł,kopułka palec świece wszystko powymieniane . Jak sprawdzić cewkę żebym nie kupował na marne nowej.. ?
Sprzedam 323f BG na części!
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
Nie pamiętam dokładnie jak to się robi, ale chyba na wyjściach cewki bada się oporność która powinna wynosić 20-30 (kohm?). Można to zrobić odpinając chyba tą szerszą złączkę od aparatu i tam chyba masz 4 piny i na nich to sprawdzasz. Mówię chyba bo nie pamiętam czy na pewno tak, ale coś w ten deseń, więc próbuj U mnie cewka ma 3x po ok 15 kohm, więc nie jest dobra, a mimo to auto ma moc. Jedynym objawem, który prawdopodobnie przez to występuje to gorsze odpalanie na ciepłym silniku, tzn dłużej muszę kręcić, ale poza tym to nic. Jak będziesz robił to zrób fotki bo ja po zimie chyba też zmienię cewkę tak na wszelki wyp
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6