Remont zacisku w GE jak się do tego zabrać?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pawelMX6 » 28 lis 2009, 17:30

Hugo, problem w tym, że ten zacisk już był niedawno regenerowany. Ma ktoś schemat tylnego zacisku? Zobaczę jak to wygląda, ten cały mimośród i zobaczę czy warto się z tym bawić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Loczek » 29 lis 2009, 22:11

Dokładnie rozkrecic zregenerowac i bedzie hulał mi juz tak działa prawie rok bez zadnych problemów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 16:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez pawelMX6 » 29 lis 2009, 22:30

Loczek, ale mam drugi raz regenerować?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Siw-y » 29 lis 2009, 22:39

pawelMX6 napisał(a):mam drugi raz regenerować?

Skoro padł to albo był źle zregenerowany albo ma takie wżery, że się woda pod simering dostała, trzeba rozłożyć i zobaczyć bo być może nie warto.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez pawelMX6 » 30 lis 2009, 12:43

Szkoda, że wcześniej nie wiedziałem... no nic, muszę kupić jakiś inny zacisk. Dzięki Siw-y
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 21:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Postprzez Bimbak » 30 lis 2009, 22:04

na moje jak przesmarowanie i rozruszanie nie daje efektu prawidłowego działania chociażby na parę minut to regeneracja nie ma już sensu.
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez wojtek75 » 6 gru 2009, 15:35

Mam problem! Zdemontowałem przedni prawy zacisk w mojej 626 GE . Tłoczek wyjąłem, wyczyściłem papierem ściernym i teraz nie mogę go włożyć z powrotem w gniazdo. Jak to robiliście ? jakieś pomocne wskazówki...


OK...Jakoś się udało :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2006, 16:12
Posty: 163
Skąd: warm.-maz., mazowieckie
Auto: Niedługo Mazda GH 2.2 :–)

Postprzez Bimbak » 6 gru 2009, 23:52

tłoczek należy przesmarować płynem hamulcowym tak jak uszczelkę w cylinderku. Jeśli nadal jest problem prawdopodobnie pod uszczelką znajduje się jakiś syf albo nie weszła dobrze w swój rowek. Wyjąć, wyczyścić dokładnie rowek i uszczelkę, wsadzić dobrze uszczelkę. Musi wejść – i jeśli równo przesuwany – tłoczek nie może się klinować
Pozdrawiam, Tomek

Drinking wine and killing time
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 17 maja 2005, 19:55
Posty: 3093 (23/152)
Skąd: Śrem
Auto: ponton i dziadkowóz, Moto: lyter

Postprzez stefan » 12 sty 2010, 17:35

Objaw: słaby ręczny – wizyta u mechanika – diagnoza: zacisk tylny prawy do wymiany. Moje pytanie może da się regenerować? Odpowiedź nie da się.

Idę do sklepu i pytam co mają na stanie- dostaję odpowiedź że są regenerowane niemieckie po 385 zł. Pytam czy można używkę ze szrotu i regenerować samemu? Pan w sklepie mówi że można tylko po co jeśli można swój zregenerować? Twierdzi że nie ma takiej opcji że się nie da. Jak mówię że mechanik tak powiedział to pada odpowiedź : to trzeba zmienić mechanika!
Co mam zrobić bo zgłupiałem :( Komu mam wierzyć?
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 23:25
Posty: 93 (0/1)
Skąd: Wieluń
Auto: Było: 626 GE 2.0 LPG '96
Jest:
Mazda 5 CR 2.0 LPG 2008

Postprzez Siw-y » 12 sty 2010, 17:50

stefan, wszystko zależy od stopnia zużycia zacisku, być może nie będzie warto go regenerować gdyż wżery są tak duże, że w bardzo krótkim czasie dostanie się woda, z używką może być podobnie ale można to sprawdzić rozbierając, w sumie to wszystkie elementy można kupić, i złożyć zacisk na nowo.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Tschesyo » 17 sty 2010, 18:35

no ja po długim czasie absencji wracam na forum z pytaniem czy ma ktoś jakiekolwiek informacje o napinaczu hamulca ręcznego w tylnym zacisku bo po regeneracji tj. wymiana tłoczka i gumek nie posiadam ręcznego na dłużej niż tydzień od wyregulowania tłoczkiem na jakiej zasadzie działa i czy można takie coś dostać bo jeden sie rozsypał czy juz nowe zaciski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 18:04
Posty: 82
Skąd: Subkowy/Tczew
Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.

Postprzez PiotrekKRK » 30 kwi 2011, 11:30

Witam
Wiem, że odgrzewam kotleta ale nie chciałem zakładać nowego tematu tylko po to, żeby zadać jedno pytanie a mianowicie:
Czy ktoś zna wymiary tłoczków w tylnych zaciskach w 626 GE 1,8 16v 1993 r? Chodzi mi nie tylko o średnicę ale też o długość.
PiotrekKRK
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6