Problemy z odpalaniem – czy to oznaki uszkodzenia cz. halla?

Postprzez tmaciejs » 25 lip 2006, 23:23

zła praca silnika, odpala to na 5-10 sekund dziwnej pracy silnika, albo wcale nie mozna opalic.

Mam przerobiony aparat zapłonowy, czyli cewka Wn na zewnątrz i modół na zewnatrz.

Silnik, bo to o nim mowa zachowuje się jak by brał lewe powietrze(zabogaty w mieszanke,ale sprawdzalem kody błedów i mam tylko elektrozawór jako błąd(jak się nie myle to kod 46), ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN,nie wiem o co chodzi i w czym moze być problem, proszę o pomoc[/url], nic mi nie wskazuje na błedy sondy lambdy


nie wiem co i jak, przez co to, prosze o pomoc.
Ostatnio edytowano 29 lip 2006, 20:53 przez tmaciejs, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez Malpiszon78 » 26 lip 2006, 12:27

u mnie padl czujnik halla w module zaplonowym i bylo podobnie..

PS. masz tylko 6 zaworow ? hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 15:27
Posty: 65
Skąd: Gdańsk
Auto: Mx6 KL, Mondeo 1.8HE, Ducato 2.8, Eagle Vision 3.5

Postprzez tmaciejs » 26 lip 2006, 15:50

A czy ktoś wie jak sprawdzić takie czujniki halla (czyli gdzie podłaczyć sie z miernikiem) ??
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez Tykwa » 26 lip 2006, 16:04

tmaciejs napisał(a):ale wcześniej chodził na tym błędzie, ma wymienione na nowe kable WN



a moze cos poruszyles przy okazji wymiany kabli, spróbuj moze jest cos luzne, albo same kable sa nie sprawne. No i podstawowe pytanie czy zalozyles dobrze kable , byc moze pomyliles którys i jest teraz zla kolejnosc zaplonu?
?
Oczywiscie tyczy sie to jedynie sytuacji jesli zaczál wariowac silnik bezposrednio po wymianie kabli.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2006, 18:21
Posty: 76
Skąd: Bydgoszcz

Postprzez tmaciejs » 27 lip 2006, 15:43

Kable są prawidłowo pociągnięte, wymieniłem świece, kable WN , a przy próbie odpalenia coś strzeliło (nie wiem z kąd) kody błędów wskazują 2 (czujnik pozycji wału korbowego,) i kod 3( czujnik pozycji wałka rozżądu) , ile takie czujniki kosztują ??
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez tomekrvf » 28 lip 2006, 00:04

Jeżeli masz aparat KF34 to możesz kupic kompletny aparat za 2700:)
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tmaciejs » 28 lip 2006, 09:42

Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy ??)

namierzyłem ten strzał co pisałem wyzej, to kabel od czujnika oleju mi się w wentylator chciał wkrecić, oderwał sie od czujki ,a jak mierzyłem omomierzem oporność czujnika położenia wału to wskazania mam takie oporność 582 ohm – po skasowaniu kodów mam bląd 46 , po czym zaraz wskakuje 2 i 3
Ostatnio edytowano 28 lip 2006, 09:54 przez tmaciejs, łącznie edytowano 1 raz
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez tomekrvf » 28 lip 2006, 09:52

tmaciejs napisał(a):Aparat mam KL01 (o ile chodzi ci o aparat zapłonowy )

Czyli twoja mazda jest przed 1994.04 W ASO mazdy możesz kupić igniter set KLY1-18-V20 za 926 PLN ale nie wiem czy w tym zestawie są czujniki połozenia wałka rozrządu. To pewnie wiedzą w maździe
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tmaciejs » 28 lip 2006, 09:54

są bo do 94 te czujniki tam były jeszcze, w 95 juz ich nie montowali
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez tmaciejs » 28 lip 2006, 09:59

jestem Ciekaw czy od Forda Proobe rocznikowo 94 czy mógł bym dopasować aparat zapł KL02 w sumie sam modól ??
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez tomekrvf » 28 lip 2006, 10:05

tmaciejs napisał(a):są bo do 94 te czujniki tam były jeszcze, w 95 juz ich nie montowali

Wiem że są. Nie wiem tylko czy są w tym zestawie naprawczym mazdy
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez tmaciejs » 28 lip 2006, 22:00

wygrzebałem cały aparat zapł w odpowiednie wtyki podpiołęm napiecie na cz halla – G signal pokazuje opór na omomierzu gdy pokręce aparatem to raz jest a raz go nie ma – i tu mam pewność ze działa, drugi z czujników, czyli NE1 signal równierz działa.
Ostatnio edytowano 31 lip 2006, 08:54 przez tmaciejs, łącznie edytowano 1 raz
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez tmaciejs » 31 lip 2006, 00:35

Już wiem co i w co podłączyć ??
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6