Jak uciszyć popychacze?

Postprzez Jaksa » 10 maja 2006, 19:30

tomekrvf napisał(a):Dużo części do mazdy jest w dobrych cenach
To prawda , nie zawsze opłaca sie kupować zamienniki.
tomekrvf napisał(a):4 lata temu kosztowały 265 za sztukę
Tak było
tomekrvf napisał(a): Nie ma to jak robić rozrząd w KL co dwa tygodnie.
Trening czyni mistrza <lol> mistrzu......
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez tomekrvf » 11 maja 2006, 07:48

Jaksa napisał(a):Trening czyni mistrza mistrzu......

Bomba. Wolałbym co innego potrenować:)
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez egzi » 17 sie 2006, 09:42

moja madzia to 626GE 1994r i tez czasem klekocze (nie zawsze, brak klekotania jest zazwyczaj po powrocie z trasy)

Odkrecalem pokrywe i 2 popychacze sa miekkie tzn moge je bez problemow wciskac palcem na pare ladnych mm tak jak by byly zapowietrzone. czy to by znaczylo ze to wlasnie one klekocza? czy wystarczy wymiana tych dwoch i czy srednio sie znajac dal bym rade je wymienic czy lepiej dac do jakiegos mechanika?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2006, 18:42
Posty: 35
Skąd: Lubartów k Lublina
Auto: Mazda 626GE 1,8i 16V 1994r.

Postprzez tomekrvf » 17 sie 2006, 10:57

egzi, proszę... Temat tak przewałkowany jak paciorek przez siostry zakonne. Wymień zaworek i sprężynę w pompie i będzie git. Zacznij od tego zanim pójdziesz w grubsze tematy.
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez jarmol » 18 sie 2006, 21:44

Hej,
nie wiem czy jeszcze kto pisze i czyta ten wątek. Jednak mam Mazde, która sobie pracuje jak rasowy diesel. Aktualnie mam olej Platinium 10W40 i czas na wymianę. Moje stuki słychać po odpaleniu, potem cisza, a jak odpale znowu pare razy to już walą cały czas. Może strzele sobie jakiś inny olej. Co wybrać Mobil 1 czy coś innego? Może mineralny?
Początkujący
 
Od: 26 cze 2006, 07:16
Posty: 4
Skąd: Głogów
Auto: 626 GE, 1.8, 94r, sedan + LPG

Postprzez tomekrvf » 18 sie 2006, 21:54

jarmol, przeczytaj posta wyżej. Użyj opcji szukaj itp itd
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez MadziaForever » 10 lip 2007, 18:42

Temat jest stary jak świat.. 13 stron wsumie pisania o niczym, bo jak szukam tego waszego oil boostera PROTEX To jedyne co w wyszukiwarkach znajduje to te forum!
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 16:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez nemi » 10 lip 2007, 19:19

MadziaForever napisał(a):Temat jest stary jak świat.. 13 stron wsumie pisania o niczym, bo jak szukam tego waszego oil boostera PROTEX To jedyne co w wyszukiwarkach znajduje to te forum!
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje

Ale po co?
Jeśli przeczytałeś wszystkie strony, to dowiesz się, że gwarancję powodzenia daje
tomekrvf napisał(a):Wymień zaworek i sprężynę w pompie i będzie git.


Zaoszczędzisz trochę kasy – lepiej wymienić zaworek, niż wlać jakiś specyfik i potem wymienić zaworek.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 13:20
Posty: 7474 (100/270)

Postprzez Bodek » 10 lip 2007, 19:38

Dokładnie, ja wlałem specyfik, potem wymieniłem olej na nówkę MOBIL 1, a teraz i tak czeka mnie wymiana zaworka :))

Szkoda, że od razu od zaworka nie zacząłem, ale – mądry Polak po szkodzie.... Trzeba słuchać co fachowcy mówią i piszą, własne eksperymenty mogą tylko zaszkodzić.

Pozdrawiam !!!!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 00:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez komarbzz » 16 sie 2007, 10:47

MadziaForever napisał(a):
Chce uciszyś Madzie i co mam? nic............................................................
Prosze o link do strony z tym produktem, jeżeli on istnieje


zajrzyj sobie na tą stronkę: <a href="http://www.ceramizer.pl">CERAMIZER</a> :D podobno rewelacja, za jakieś 5k km będę to testował (następna wymiana oleju), więc jeśli się wahasz, daj mi trochę czasu to napisze jakie "rewelacje" wynikają z tego produktu ;) POZDRAWIAM :)
Work sucks! Beer good! XEDOS 6 rulez! :D
Początkujący
 
Od: 8 maja 2007, 09:54
Posty: 7
Skąd: Pabianice
Auto: Xedos 6 2.0 V6 1994

Postprzez MadziaForever » 18 sie 2007, 20:48

komarbzz napisał(a):
zajrzyj sobie na tą stronkę: <a href="http://www.ceramizer.pl">CERAMIZER</a> :D podobno rewelacja, za jakieś 5k km będę to testował (następna wymiana oleju), więc jeśli się wahasz, daj mi trochę czasu to napisze jakie "rewelacje" wynikają z tego produktu ;) POZDRAWIAM :)


Nie kolego.. niekupuj tego z myślą o popychaczach.. Byćmoże koledzy mają racje że zaworek itd..

Ale z wszelkich informacji jakie uzyskałem ceramizacja niewyciszy HLSów...
Za to mimo wszystkich sceptycznych głosów ludzi któtrzy niestosują dodatków uszlachetniających, ceramizery ładnie polerują i wydłużają żywotność silnika.....

Ja też sie wachałem.. jedni piszą tak, inni tak.. ale metoda jest prosta.. wejdź na allegro i popatrz na komentarze tych którzy na ceramizer pieniądze wydali.. TO POPROSTU DZIAŁA!

ale nie na popychacze :)
ja ostatecznie zalałem olej Valvoline MaxLife (po mobilu silnik poprostu odżył) i to http://www.allegro.pl/item221643305_liq ... html#photo[/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 16:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 18 sie 2007, 20:53

Już sam Valvoline ładnie sie spisał... Mobil jakby to powiedzieć... olej drogi a rozlewany w polsce <lol> rozumiemy sie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 16:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez egzi » 18 sie 2007, 20:54

...TO POPROSTU DZIAŁA!


przedstawiciel handlowy, cy co? :)
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2006, 18:42
Posty: 35
Skąd: Lubartów k Lublina
Auto: Mazda 626GE 1,8i 16V 1994r.

Postprzez MadziaForever » 18 sie 2007, 21:27

egzi napisał(a):przedstawiciel handlowy, cy co? :)

tak, tylko nr telefonu zapomniałem zostawić

:P
mówie jak jest.. nie ja jeden zresztą, ale w kwestii popychaczy szkoda kasy..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 16:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez tomekrvf » 18 sie 2007, 22:09

MadziaForever napisał(a):Byćmoże koledzy mają racje że zaworek itd..

Nie być może tylko napewno
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 18:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez szpynda » 12 lis 2018, 17:32

Kuźwa 10 stron tematu ale NIKT nie napisał JAK się fachowo nazywa ten zaworek i sprężynka do pompy oleju i o co pytać w sklepie. Ktoś wie?
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 07:35
Posty: 127 (10/4)
Skąd: Malbork
Auto: MX6'92 2,5l 24V KL;323F'97 1,5

Postprzez Bo_Lo » 12 lis 2018, 18:10

Stary pisałem Ci przecież na PW.Wystarczy że powiesz "zaworek" pompy olejowej i będą wiedzieć.To jest zwykły tłoczek i sprężyna.
Poszukaj w temacie mojej turbo Beaty chyba robiłem fotkę opakowania z numerami
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez KrzyzakMitsu » 12 lis 2018, 18:49

z mojego doświadczenia jest tak, że popychacze trzeba sprawdzić przed montażem
odpowietrzyć w oleju napędowym aż komora wysokiego ciśnienia będzie twarda, nie będzie można ścisnąć takiego popychacza i wtedy można go montować; jeśli jest miękki jest do wyrzucenia
brak odpowietrzenia może skutkować zabiciem nowego popychacza
jeśli po odpaleniu będzie klawiatura cicho, to znaczy, że popychacze są ok
jeśli po czasie zacznie znów cykać to może być kwestia kiepskiego oleju lub niskiej wydajności pompy oleju lub magistrali olejowej
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2018, 18:44
Posty: 456 (17/14)
Auto: Mazda 5, Galant E32 i EA5, Leon 5F

Postprzez Bo_Lo » 12 lis 2018, 19:01

5 minut szukania w google.
https://www.fox.rzeszow.pl/sprezyna-zaw ... 994,243064


https://www.fox.rzeszow.pl/trzpien-pomp ... 714,243063

Zadzwonić,upewnić się że pasuje do KLa (na 99% tak) i tyle.
Co do HLA to można je np w 1.6 MX5 rozebrać i wyczyścić i poskładać ,jest nawet tutorial na YouTube,tyle że po angielsku.
Być może w innych silnikach mazdy też tak jest,w końcu silniki z tamtej epoki były konstrukcyjnie bliźniacze.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez szpynda » 12 lis 2018, 21:18

Dziękuje bardzo. Miałem chyba pecha, bo wyslalem zapytanie do 2 sklepów i nikt nie wiedział tam o co mi chodzi :P I straciłem cierpliwość. Dziekuje bardzo za podpowiedź i linki.
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 07:35
Posty: 127 (10/4)
Skąd: Malbork
Auto: MX6'92 2,5l 24V KL;323F'97 1,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6