Brak mocy – jaki powód?
1, 2
Samochód nie ma przyspieszenia i bardzo się męczy trzeba bardzo żyłować na bigach żeby normalnie jechać. Praca silnika na wolnych obrotach bez zastrzeżeń po wciśnięciu gazu do dechu to przymula go a dopiro po chwili wchodzi na obroty. Proszę o jekieś rady, co to może być? NIE MAM GAZU
Ostatnio edytowano 5 mar 2006, 20:11 przez maciek_800, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 mar 2006, 16:08
- Posty: 25
- Skąd: Siemianowice
- Auto: Premacy 1.8i 74kw 2003r.
To fakt: świece zapłonowe, filtr powietrza i paliwa, przewody Wysokiego Napięcia. Później jeszcze sprawdź ciśnienie na poszczególnych garach, oraz zapłon. Warto też sprawdzić rozrząd, czy czasem coś nie przeskoczyło na nim... Sprawdź jeszcze katalizator. Sprawdź, czy komputer ma jakieś błędy.
Tankuj dobre paliwo (BP, Shell). Upewnij się, że nie masz wody w układzie paliwowym.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
PS. Koniecznie uzupełnij profil – tak będzie bardziej czytelnie i łatwiej...
Tankuj dobre paliwo (BP, Shell). Upewnij się, że nie masz wody w układzie paliwowym.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
PS. Koniecznie uzupełnij profil – tak będzie bardziej czytelnie i łatwiej...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Dzięki wszystkim za szybką pomoc ,gazu nie ma a silnik jest naprawdę bardzo mułowaty że ciężko ze skrzyżowania się pozbierać
- Od: 5 mar 2006, 16:08
- Posty: 25
- Skąd: Siemianowice
- Auto: Premacy 1.8i 74kw 2003r.
kable świece, zapłon, rozrząd, kody błędów, katalizator,sonda, Pomysłów moze byc wiele że o przepustnicy nie wspomnę. Najbardziej prawdopodobne są kable.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
A jak sprawdzić kable ,zapłon, katalizator,rozrząd ,świece?
- Od: 5 mar 2006, 16:08
- Posty: 25
- Skąd: Siemianowice
- Auto: Premacy 1.8i 74kw 2003r.
kable wywalić i założyć nowe, swiece jaknie masz wprawy w ocenie "na oko" wywalic i wstawić nowe
Resztę daj do porządnego warsztatu.
Resztę daj do porządnego warsztatu.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
Są na tyle tanie, że można je śmiało wymienić (NGK: 7-9zł).GofNet napisał(a):świece zapłonowe
Możesz je sprawdzić przy pomocy omomierza. W książce "Mazda 323 – Reguluję i naprawiam" – Dieter Korp zapisane jest, że rezystancja przeciwzakłóceniowa jednego metra przewodów Wysokiego Napięcia powinna wynosić co nawyżej 16kΩ.GofNet napisał(a):przewody Wysokiego Napięcia
oraz kompresję – sprawdzą Ci w ASO lub dobrym zakładzie mechaniki pojazdowej, w którym problemem zajmie się wykwalifikowany pracownik a nie praktykant, który niejednokrotnie ma wiedzę taką, jak właściciel pojazdu a niekiedy mniejszą.maciek_800 napisał(a):zapłon, katalizator,rozrząd
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Ostatnio edytowano 23 sty 2007, 19:27 przez GofNet, łącznie edytowano 3 razy
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Na początek zrób sobie test diodowy, może on coś wyjaśni http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
- Od: 15 wrz 2004, 10:47
- Posty: 218
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626GE 1.8 16V 95r.
ok dzięki jutro idę zamówić kable swiece i filtry i zobaczyny co będzie
- Od: 5 mar 2006, 16:08
- Posty: 25
- Skąd: Siemianowice
- Auto: Premacy 1.8i 74kw 2003r.
Sprawa się już rozwiązała wymieniłem kable i świece ale to nipomogło ale jak przestawiłem zapłon w lewą stronę no to teraz rakieta tyle tylko że aparat jest na maxa przekręcony w lewo i obawiam się że przyczyną tej usterki było przeskoczenie paska rozrządu.Napiszcie co wy o tym sądzicie i jak ktoś wie gdzie się znajduje sterownik centralnego zamka bo mam zamiar alarm podłączyć
- Od: 5 mar 2006, 16:08
- Posty: 25
- Skąd: Siemianowice
- Auto: Premacy 1.8i 74kw 2003r.
maciek_800 napisał(a):jak ktoś wie gdzie się znajduje sterownik centralnego zamka bo mam zamiar alarm podłączyć
Obejrzyj forum a zobaczysz że mamy taki dział co się zwie ELEKTRONIKA.
Odświeżę nieco temat spadku mocy...
Mam niezagazowaną 626 1.8 90KM oraz problem z silnikiem. Silnnik osiąga prędkość max ok 130km/h, a przy dociśnięciu pedału gazu na IV,V biegu gokręca z trudem do jakiś 4000rpm
Wymieniłem świece i przewody WN. Pomiar ciśnienia wykazał: 13,0;11,5;11,0 oraz 11,5 na poszczególnych garach.
Nie wiem, gdzie najpierw szukać przyczyny żeby jak najmniej spustoszyć portfel
Przestawiony pasek rozrządu(nie mam pojęcia kiedy należy mu się wymiana, a trudno coś podejrzeć), sonda, filtr paliwa, zatkany ukł. wydechowy lub inne...
Proszę o cenne wskazówki mądrzejszych ode mnie.
Mam niezagazowaną 626 1.8 90KM oraz problem z silnikiem. Silnnik osiąga prędkość max ok 130km/h, a przy dociśnięciu pedału gazu na IV,V biegu gokręca z trudem do jakiś 4000rpm
Wymieniłem świece i przewody WN. Pomiar ciśnienia wykazał: 13,0;11,5;11,0 oraz 11,5 na poszczególnych garach.
Nie wiem, gdzie najpierw szukać przyczyny żeby jak najmniej spustoszyć portfel
Przestawiony pasek rozrządu(nie mam pojęcia kiedy należy mu się wymiana, a trudno coś podejrzeć), sonda, filtr paliwa, zatkany ukł. wydechowy lub inne...
Proszę o cenne wskazówki mądrzejszych ode mnie.
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Pawlo75
ostatnio kupilem madzie 121 z ponoc uszkodzonym silnikiem.Auto na wolnych obrotach dobrze chodzilo a na wyzszych i przy przyspieszaniu mulilo i szarpalo.Facet wymienil przewody WN,swiece,kopulke,palec rozdz,filtry,przewody paliwowe,komputer,caly kompletny dolot,wtryskiwacz i sonde lambda.Troche kasy na to wybulil.A ja sprawdzilem jedna rzecz.Wyjalem kanape z tyly,odkrecilem pokrywe pompy paliwa i rzucilem okiem na stan paliwa w zbiorniku.Oczywiscie byla tam zupa pomidorowa a nie PB.Po oczyszczeniu zbiornika mam super autko z kuuupą nowych czesci.Sprawdz paliwko
ostatnio kupilem madzie 121 z ponoc uszkodzonym silnikiem.Auto na wolnych obrotach dobrze chodzilo a na wyzszych i przy przyspieszaniu mulilo i szarpalo.Facet wymienil przewody WN,swiece,kopulke,palec rozdz,filtry,przewody paliwowe,komputer,caly kompletny dolot,wtryskiwacz i sonde lambda.Troche kasy na to wybulil.A ja sprawdzilem jedna rzecz.Wyjalem kanape z tyly,odkrecilem pokrywe pompy paliwa i rzucilem okiem na stan paliwa w zbiorniku.Oczywiscie byla tam zupa pomidorowa a nie PB.Po oczyszczeniu zbiornika mam super autko z kuuupą nowych czesci.Sprawdz paliwko
-
waldii
Kurcze Waldii, każde autko które miałem tankuję przeważnie pod korek. Tym razem nawet wlałem tą shellowską 100oktanową, więc powinno się chyba trochę przemieszać, chyba że filtr paliwa się zapchał, .
Niezłą miałeś przygodę ze swoim autkiem. Dodatkowo mam wrażenie, że tej mocy jednak trochę brakuje. Wiem, że z tym motorem w fotel nie będzie wciskać, ale cieniasy mnie na światłach zostawiają – podłe uczucie
Sprawdzę oczywiście w pierwszej kolejności!
Niezłą miałeś przygodę ze swoim autkiem. Dodatkowo mam wrażenie, że tej mocy jednak trochę brakuje. Wiem, że z tym motorem w fotel nie będzie wciskać, ale cieniasy mnie na światłach zostawiają – podłe uczucie
Sprawdzę oczywiście w pierwszej kolejności!
Ostatnio edytowano 19 sie 2007, 21:30 przez Pawlo75, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Pawlo75 napisał(a):Wskazówka obrotomierza nawet nie marzy o czerwonym polu na skali. Im wyższy bieg tym gorzej...
to coś nie tak a jak filtr paliwa?? a szczelność dolotu?
Ostatnio edytowano 19 sie 2007, 21:38 przez Cukierek, łącznie edytowano 1 raz
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Wskazówka obrotomierza nawet nie marzy o czerwonym polu na skali. Im wyższy bieg tym gorzej...
u mnie też nie chce dojść nigdy do czerwonego pola....waldii jak myślisz czym to spowodowane może być??
EDIT: waldii sprawa rozwiązana nie mam obrotomierza
a teraz na poważnie na nierozgrzanym silniku gdy jadę na 2 przy ok.30 i dodam gazu troszkę to autko zamula....gdy zacznie łapać temperature wtedy tego nie ma jak myślisz czym to może być spowodowane??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6