Ściąganie w prawo przy przyspieszaniu a w lewo jak odpuszczam gaz w 626 GE 2.0
1, 2
jestem już po szarpakach, diagnoza: tuleja przednia wahacza lewgo (od strony kierowcy), zakupiłem wahacz uzywany oryginalny – na podróbach już się przejechałem, czekam teraz na wysyłke a potem wymiana. jak bedzie po wszystkim dam znac jak wyszło. wszystkim, którzy starali sie pomóc wielkie dzięki.
a facet od którego kupiłem wahacz ma sporo ciekawych rzeczy do 626 GE, poniżej link do whaczy, po nim można znaleźć inne jego aukcje, może komuś się przyda – wyglada na uczciwego.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82244551
pozdrawiam
a facet od którego kupiłem wahacz ma sporo ciekawych rzeczy do 626 GE, poniżej link do whaczy, po nim można znaleźć inne jego aukcje, może komuś się przyda – wyglada na uczciwego.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82244551
pozdrawiam
- Od: 21 mar 2005, 16:59
- Posty: 217
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 3 BN 2,5
Mam podobny problem, z tym ze auto przy przyspieszaniu jedzie w lewo, a przy hamowaniu (odpuszczeniu gazu) w prawo. Nie jest to co prawda 626 , a 323F BG, ale raczej zasada dzialania ta sama. Bylem na szarpakach, koles stwierdzil tuleje w prawym wachaczu. Wsadzilem nowa JC i auto jeszcze bardziej wykazuje te objawy. Czy wymienic powinienem przy okazji poduszke wachacza ?
OK, jestem po wymianie poduszki wachacza i nic nie pomoglo. Auto jak jezdzilo lewo/prawo , tak nadal jezdzi. Ma ktos na to jakis pomysl? Chyba musze jednak uznac wyzszosc wiedzy mechaniorow, zeby to zrobili, bo sam juz nie mam pomyslu :/
z obu stron wymieniłeś poduski i tuleje wahaczy?
U mnie był problem bo cos skrzypiało w zawieszenu wymieniłem poduszkę zz jednej strony i zaczeło sciągac tak ja k to opisne w temacie.
Więc wymieniłem z drugiej strony poduszkę no i po problemie.
U mnie był problem bo cos skrzypiało w zawieszenu wymieniłem poduszkę zz jednej strony i zaczeło sciągac tak ja k to opisne w temacie.
Więc wymieniłem z drugiej strony poduszkę no i po problemie.
Witam,
Mialem ten sam problem ze ściąganiem tylko że u mnie było odwrotnie, okazało się że uszkodzone są tuleje i po ich wymianie znoszenie auta ustało choć o dziwo da się wyczuć minimalne ściąganie....jeśli chodzi o stukanie dziwnym zbiegiem okoliczności posiadam również ten sam problem....przy gwałtownym przyspieszeniu i hamowaniu słychać wyraźnie stuknięcie w zawieszeniu tak jakby jakiś element przesuwał się do przodu i do tyłu...czy ktoś ma pojęcie czym to może być spowodowane?
pzdr
Mialem ten sam problem ze ściąganiem tylko że u mnie było odwrotnie, okazało się że uszkodzone są tuleje i po ich wymianie znoszenie auta ustało choć o dziwo da się wyczuć minimalne ściąganie....jeśli chodzi o stukanie dziwnym zbiegiem okoliczności posiadam również ten sam problem....przy gwałtownym przyspieszeniu i hamowaniu słychać wyraźnie stuknięcie w zawieszeniu tak jakby jakiś element przesuwał się do przodu i do tyłu...czy ktoś ma pojęcie czym to może być spowodowane?
pzdr
-
Gość
Witam
Ja doświadczyłem problemu ściągania podczas przyspieszania. Mnie ściągało w lewo przy przyspieszaniu, a w prawo jak odpuszczałem. Gdy wcisłem gaz autem pobujało na prawo i lewo kierownica sama się przekręciła w prawo około 30 stopni i madzia cisnęła prościutko. Gorzej już było jak odpuściłem wtedy ostro ciągło na prawo. Najgorzej było podczas zmiany biegów przyspieszając dość gwałtownie-madzia niczym zawodowa tancerka hulała po drodze. Parę manewrów wyprzedzania -serce pod gardłem. Dziś dźwigłem Madzię do góry, złapałem koło prawe i luz jakieś 2cm!!! zaraz biorę się za przednią tuleję wahacza przedniego. I mam nadzieję że już będzie OK
Ja doświadczyłem problemu ściągania podczas przyspieszania. Mnie ściągało w lewo przy przyspieszaniu, a w prawo jak odpuszczałem. Gdy wcisłem gaz autem pobujało na prawo i lewo kierownica sama się przekręciła w prawo około 30 stopni i madzia cisnęła prościutko. Gorzej już było jak odpuściłem wtedy ostro ciągło na prawo. Najgorzej było podczas zmiany biegów przyspieszając dość gwałtownie-madzia niczym zawodowa tancerka hulała po drodze. Parę manewrów wyprzedzania -serce pod gardłem. Dziś dźwigłem Madzię do góry, złapałem koło prawe i luz jakieś 2cm!!! zaraz biorę się za przednią tuleję wahacza przedniego. I mam nadzieję że już będzie OK
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6