Budowa EGR (Silnik KL)
1, 2
tadziol napisał(a):to te same zawory,nie pamiętam czy montażowo tj.śruby i gabaryty,ale elektrycznie tak
Szukam czegoś, bo u mnie najprawdopodobniej czujnik położenia nawalił .... a cena w ASO jest taka, że moża się ze śmiechu posikać (ponad 1500 zł)
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Czekaj bo już teraz zgłupiałaem kompletnie
Sprawdziłem w wykazie kodów i coś nie pasi.
Kod – P 1195 to "Barometric Absolute Pressure Sensor"
A "EGR Position Sensor" to ok P 1402.
Poszukam jeszcze raz tego śiwstak i dam znać co i jak.
A byłbym wdzięczy za cenę tego paskudztwa.
tadziol można to u Ciebie pomierzyć, coby się upewnić co jest padnięte ?
Sprawdziłem w wykazie kodów i coś nie pasi.
Kod – P 1195 to "Barometric Absolute Pressure Sensor"
A "EGR Position Sensor" to ok P 1402.
Poszukam jeszcze raz tego śiwstak i dam znać co i jak.
A byłbym wdzięczy za cenę tego paskudztwa.
tadziol można to u Ciebie pomierzyć, coby się upewnić co jest padnięte ?
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
wymienić kochaniutki,wymienić....EGRBS to taki syf co sprawdza wartość ciśnienia spalin(!) w kolektorze ssącym,w przypadku nadmiernego wzrostu ciśnienia ograniczony zostaje czas wtrysku paliwa(gorące spaliny i paliwo podane na zawory ssące są beee..)skrajnym przypadkiem usterki EGRBS jest zawyżenie wartości sygnału wychodzącego do ok.3,5V co powoduje zgaśnięcie silnika i brak możliwości odpalenia.
czujnik EGRBS znajduje się w centralnej części pasa podszybia,połączony jest poprzez zawór BOOST SENSOR CONTROL VALVE do kolektora ssącego....starczy?
czujnik EGRBS znajduje się w centralnej części pasa podszybia,połączony jest poprzez zawór BOOST SENSOR CONTROL VALVE do kolektora ssącego....starczy?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6