Klakson nie działa

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mayer » 23 paź 2005, 23:03

Po serii nieszzczęść i porazek (ostatnie to pompa wody) przyszła kolej na duperel ale strasznie irytujący , mianowicie przestał działać mi klakson.
Szlag mnie trafia jak duszę kierownicę a tu nic nie ryczy. Oba klaksony podłączone bezpośrednio do + w aku porykuja sobie po naduszeniu kierownicy nie pojawia się napięcie na kostkach klaksonów. Jakieś sugestie?
Żeby wykluczyć taśme w sterze dodam ze tempomat działa bez zarzutu airbagu nie posiadam.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mayer » 26 paź 2005, 08:50

halo? wszystkim klaksony działają? nikomu nigdy to nie padło?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez Grzyby » 26 paź 2005, 09:49

U mnie nie działa jeden przycisk na kierownicy, może u ciebie padły oba?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez mayer » 26 paź 2005, 20:30

<glupek2> idę sprawdzić... zbyt oczywiste było...przecież zepsuł się klakson a nie kierownica ;)
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mayer » 4 mar 2006, 14:32

wracam do tematu, kierownica rozebrana wszystko OK.
Klakson podłączony na krótko kablem do akumulatora –>ryczy jak głupi.
Bezpieczniki wszystkie OK Co jest do cholery ???
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez kudi.fm » 4 mar 2006, 17:05

miałem to samo brak + na przekażniku klakson jest wyzwalany masą ja poradziłem sobie w ten sposób że odpiąłem kabelek na którym miał dochodzić + i podałem z innego miejsca i rychy aż miło he he ( a bezpieczniki też miałem wszystkie dobre )javascript:emoticon(';P')
język
ewentualnie wyjmij przekażnik i go sprawdż
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2006, 11:28
Posty: 8
Skąd: jeziora wiekie kuj.pom
Auto: mazda 626 2.0 16v zagazowana

Postprzez mayer » 5 mar 2006, 22:21

kudi.fm napisał(a):ewentualnie wyjmij przekażnik i go sprawdż



gdzie go szukać drania?
bo jak podam bezposredniego plusa to od razu ryczy. Poza tym klakson masę bierze z obudowy a jedyny przewód który go zasila to właśnie + . Może chodziło ci o to ze przekaźnik jest sterowany masą z obudowy kierownicy?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez kudi.fm » 5 mar 2006, 23:53

wciskając klakson przy kieroli zamykasz obwód wysterowania przekażnika co powoduje zwarcie styków i podanie + na "trąbitka" he he a przekażnik jest pod machą tam gdzie głowne bezpieczniki oznaczony jako horn chyba
zobacz miernikiem czy masz zasilanie na którymś ze styków gniazda przekażnika bo uprzednim wyciągnięciu :)
przypomnialo mi się horn relay
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 sty 2006, 11:28
Posty: 8
Skąd: jeziora wiekie kuj.pom
Auto: mazda 626 2.0 16v zagazowana

Postprzez waldii » 6 mar 2006, 09:09

MAYER,mialem podobny problem,dzialal tylko jeden klakson.U mnie nie bylo styku na kostkach.Idz po kabelkach od klaksonu i po jakis 50 cm natkniesz sie na biala plaska ,szeroka kostke,ktora rozdziela napiecie na dwa sprzeciory Poruszaj nia ale najlepiej w dwie osoby.Jedna trzyma paluchy na przycisku a druga rusza kostka.Przekaznik raczej odpada,tymbardziej,ze bezpiecznik jest caly.Zrob tak jak pisze.POWODZENIA
waldii
 

Postprzez rrrradek » 8 mar 2006, 15:17

Ja miałem podobny problem jak było bardzo zimno. Cos chyba przymarzło bo zawsze rano nie działał ale po przejechaniu paru kilometrów jak samochód się nagrzał i rozgrzał problem znikał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2004, 10:14
Posty: 83
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2.0i 16V GE FS 1995r.

Postprzez tosiek » 12 mar 2006, 19:19

mi nie działał ale tylko przy dużych mrozach....nie ma innej możliwości jak walnięty przekaźnik
nie ważne że nie masz co jeść...grunt że masz mazdę 626
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 14:16
Posty: 81
Skąd: sandomierz
Auto: mazda 626 1.8i 95r.LPG

Postprzez mayer » 12 mar 2006, 23:32

Jutro dzień klaksona. Dzieki wszystkim za dobre rady!! Opiszę gdzie był winowajca jutro wieczorkiem.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez mayer » 28 maja 2006, 15:37

wartałoby dotrzymać słowa i opisać co było przyczyną.
Oczywiscie ze klakson ma własny bezpiecznik , tylko ze jest on pod maską razem z bezpiecznikami od świateł.
Oczywiście był spalony, do tego jeszcze skorodowała złączka elektryczna prawego klaksonu.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...:))))))
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 mar 2005, 16:36
Posty: 490 (0/1)
Skąd: poznań
Auto: Mercedes W124 300TD /mazda 626

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 18:39

przestal mi dzialac sygnal dzwiekowy ;/ bezpiecznik dobry przekaznik pyka nie moge znalesc syreny moze ktos pomoze

Edit by MazDarek – Łączę z podobnym.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Grzyby » 11 wrz 2009, 18:44

szukaj po lewej stronie przed kołem a zderzakiem
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez owczi89 » 11 wrz 2009, 18:58

ale widac to pod maska czy schowane w nadkolu ?
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 16:15
Posty: 36
Skąd: świdnik/kol.Lublina
Auto: 626 cronos 2.0L 95r

Postprzez Grzyby » 11 wrz 2009, 19:05

w nadkolu z tego co pamiętam
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6