Klakson nie działa
Strona 1 z 1
Po serii nieszzczęść i porazek (ostatnie to pompa wody) przyszła kolej na duperel ale strasznie irytujący , mianowicie przestał działać mi klakson.
Szlag mnie trafia jak duszę kierownicę a tu nic nie ryczy. Oba klaksony podłączone bezpośrednio do + w aku porykuja sobie po naduszeniu kierownicy nie pojawia się napięcie na kostkach klaksonów. Jakieś sugestie?
Żeby wykluczyć taśme w sterze dodam ze tempomat działa bez zarzutu airbagu nie posiadam.
Szlag mnie trafia jak duszę kierownicę a tu nic nie ryczy. Oba klaksony podłączone bezpośrednio do + w aku porykuja sobie po naduszeniu kierownicy nie pojawia się napięcie na kostkach klaksonów. Jakieś sugestie?
Żeby wykluczyć taśme w sterze dodam ze tempomat działa bez zarzutu airbagu nie posiadam.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
wracam do tematu, kierownica rozebrana wszystko OK.
Klakson podłączony na krótko kablem do akumulatora –>ryczy jak głupi.
Bezpieczniki wszystkie OK Co jest do cholery ?
Klakson podłączony na krótko kablem do akumulatora –>ryczy jak głupi.
Bezpieczniki wszystkie OK Co jest do cholery ?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
miałem to samo brak + na przekażniku klakson jest wyzwalany masą ja poradziłem sobie w ten sposób że odpiąłem kabelek na którym miał dochodzić + i podałem z innego miejsca i rychy aż miło he he ( a bezpieczniki też miałem wszystkie dobre )javascript:emoticon(';P')
język
ewentualnie wyjmij przekażnik i go sprawdż
język
ewentualnie wyjmij przekażnik i go sprawdż
- Od: 6 sty 2006, 11:28
- Posty: 8
- Skąd: jeziora wiekie kuj.pom
- Auto: mazda 626 2.0 16v zagazowana
kudi.fm napisał(a):ewentualnie wyjmij przekażnik i go sprawdż
gdzie go szukać drania?
bo jak podam bezposredniego plusa to od razu ryczy. Poza tym klakson masę bierze z obudowy a jedyny przewód który go zasila to właśnie + . Może chodziło ci o to ze przekaźnik jest sterowany masą z obudowy kierownicy?
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
wciskając klakson przy kieroli zamykasz obwód wysterowania przekażnika co powoduje zwarcie styków i podanie + na "trąbitka" he he a przekażnik jest pod machą tam gdzie głowne bezpieczniki oznaczony jako horn chyba
zobacz miernikiem czy masz zasilanie na którymś ze styków gniazda przekażnika bo uprzednim wyciągnięciu
przypomnialo mi się horn relay
zobacz miernikiem czy masz zasilanie na którymś ze styków gniazda przekażnika bo uprzednim wyciągnięciu
przypomnialo mi się horn relay
- Od: 6 sty 2006, 11:28
- Posty: 8
- Skąd: jeziora wiekie kuj.pom
- Auto: mazda 626 2.0 16v zagazowana
MAYER,mialem podobny problem,dzialal tylko jeden klakson.U mnie nie bylo styku na kostkach.Idz po kabelkach od klaksonu i po jakis 50 cm natkniesz sie na biala plaska ,szeroka kostke,ktora rozdziela napiecie na dwa sprzeciory Poruszaj nia ale najlepiej w dwie osoby.Jedna trzyma paluchy na przycisku a druga rusza kostka.Przekaznik raczej odpada,tymbardziej,ze bezpiecznik jest caly.Zrob tak jak pisze.POWODZENIA
-
waldii
wartałoby dotrzymać słowa i opisać co było przyczyną.
Oczywiscie ze klakson ma własny bezpiecznik , tylko ze jest on pod maską razem z bezpiecznikami od świateł.
Oczywiście był spalony, do tego jeszcze skorodowała złączka elektryczna prawego klaksonu.
Oczywiscie ze klakson ma własny bezpiecznik , tylko ze jest on pod maską razem z bezpiecznikami od świateł.
Oczywiście był spalony, do tego jeszcze skorodowała złączka elektryczna prawego klaksonu.
mayer
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
W124 300TD automat
mazda 626 GE 2,0 16V
W oczekiwaniu na małego Mayerka...)))))
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6