Szumki zamiast dawać jakieś pierdzielone filmy po 30minut i do tego w obcym języku byś to opisał, nie każdy musi mieć łącze pozwalające w normalny sposób obejrzeć film.
Do rzeczy.
Wyciągasz aparat, ustawiasz pierwszy tłok(pierwszy to ten przy rozrządzie) w zewnętrznym zwrotnym położeniu(tłok u samej góry) ustawiasz aparat zapłonowy, tak aby palec wskazywał na kropkę pierwszego cylindra, cofasz delikatnie palec(po włożeniu przesunie się on znów na kropkę pierwszego cylindra) zresztą sam zobaczysz. Skręcasz wszystko podłączasz kostki, przewody i odpalasz.
Jak ustawic aparat zapłonowy garażowym sposobem
1, 2
a nie lepiej przed wymontowaniem aparatu zaznaczyć w jakiej był pozycji palec względem obudowy i obudowa względem głowicy? Lepiej się "zabezpieczyć" przed takimi niespodziankami
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
noxes napisał(a):Wyciągasz aparat, ustawiasz pierwszy tłok(pierwszy to ten przy rozrządzie) w zewnętrznym zwrotnym położeniu(tłok u samej góry) ustawiasz aparat zapłonowy, tak aby palec wskazywał na kropkę pierwszego cylindra, cofasz delikatnie palec(po włożeniu przesunie się on znów na kropkę pierwszego cylindra) zresztą sam zobaczysz. Skręcasz wszystko podłączasz kostki, przewody i odpalasz.
Witam, no i jak mówiłem coś jest nie tak według powyższego opisu, jak mam wszystko 180' więc tak jak tłok pierwszego cylindra jest u samej góry, cecha ustawiona na literkę T to jak ustawie aparat zapłonowy tak jak powinien być czyli palec żeby wskazywał na kropkę pierwszego cylindra to auto nie odpala dopiero jak przestawie na czwarty cylinder to auto odpala i jedzie, nie wiem co jest grane nigdy nie było problemów auto jeździało jak powinno więc co może być przyczyną że tłok nr.1 u góry a iskra na cylinder nr 4 i auto jedzie jak jest na odwrót to kręci ale nie pali co jest grane?
Ostatnio edytowano 30 paź 2016, 12:18 przez Kristoph17, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 lut 2006, 17:00
- Posty: 41
- Skąd: Śląsk
- Auto: Mazda 626GE 1,8 16V '94r."PB"
Mazda 6GY 2,0 143KM '06r."D"
Mazda 6GL 2,0 165KM '17r."PB" SkyENERGY
kristoph a jest tak zdaje się temu że dwa obroty wału to jeden obrót wałków, pokrywać mają się znaki na dole i na górze, wtedy masz TDC pierwszego cylindra, punkt zapłonu, wtedy palec ma być skierowany w stronę styku pierwszego cylindra
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6