Witam.
Problem jak w temacie.
Zauwazylem od jakiegos czasu ze moja mazda kopci po dluzszym postoju.
problem jest o tyle dziwny ze np. wczoraj przy odpaleniu mazda kopcila jakies 30 sekund na niebiesko, po 30 sekundach na bialo:/ po 3 minutach kopcenie jest mniejsze. przy jezdzie nie zauwazam z tylu zeby kopcila tak bardzo. Komputer wykazal ze mam uszkodzony czujnik temp. wody (zielony) ten co wysyla dane do komputera. po dluzszym pstoju auto odpala normanie ale przez jakies 5 minutek az sie troche nagrzeje dopiero moge ruszyc bo jak chce odrazu auto zadusi i zgasnie. czy jest to wina tego czujnika?
mechanik mowil ze auto pokazuje komputerowi jedna temperature. nie wazne czy cieple czy ostygnie. mniej wiecej tak to powiedzial. nie znam sie za bardzo na autach wiec jak cos przekrecilem przepraszam.
dodam tez ze jak auto jest rozgrzane to nie kopci.
Mazda 626 1.8 ge kopci ale nie zawsze...
Strona 1 z 1
Czujnik i kopcenie nie ma nic do rzeczy.
Przy popsutym czujniku masz objaw taki że nie możesz ruszyć.
Co do kopcenia to niestety uszczelniacze, pierścienie czyli remont silnika
Przy popsutym czujniku masz objaw taki że nie możesz ruszyć.
Co do kopcenia to niestety uszczelniacze, pierścienie czyli remont silnika
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Wymień czujnik bo zapewne widzisz i czujesz niedopaloną benzynę, chyba że czujesz spalony olej to co innego. Przy uszkodzonym czujniku auto podaje sobie temperatury zastępcze które ma wpisane do sterownika na wszelki wypadek, bo zimnego auta nie odpalisz na dawce rozruchowej z 80st na przykład.
Jakie są ubytki oleju? wycieki?
Jakie są ubytki oleju? wycieki?
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Skoro oleju nie ubywa to sprawdz czy masz plyn w chlodnicy, mogla pojsc uszczelka pod glowica
U mnie w poprzednim aucie bylo tak samo, silnik stracil moc i walilo benzyna, okazalo sie ze uszczelka na kanale wodnym pod glowica poszla
U mnie w poprzednim aucie bylo tak samo, silnik stracil moc i walilo benzyna, okazalo sie ze uszczelka na kanale wodnym pod glowica poszla
dopiero co dolozylem 600zł i znowu wydatek:? ;///
jaki koszt tym razem?;/
Dopisano 8 sty 2013, 22:17:
wymianialem dopiero co termostat wiec plyn byl lany i jest w takiej samej pozycji jakiej byl.;/ myslalem ze jaky cos powaznego bylo to kopcil by caly czas ale nie zawsze kopci.
jaki koszt tym razem?;/
Dopisano 8 sty 2013, 22:17:
wymianialem dopiero co termostat wiec plyn byl lany i jest w takiej samej pozycji jakiej byl.;/ myslalem ze jaky cos powaznego bylo to kopcil by caly czas ale nie zawsze kopci.
- Od: 22 gru 2012, 15:46
- Posty: 17
- Auto: mazda 626 1.8 ge 105km
sprawdziłeś w wyrównawczym, czy odkręciłeś korek na chłodnicy?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Zobacz do działu "sprzedam części" może ktoś ma taka mazde, albo w dziale "kupie części" załóż temat zgodnie z regulaminem, powinien się trafić ktoś kto ma takie cudo. Co do kosztów, to nowy pewnie kosztuje miliard, zapytaj noxesa o parametry czujnika, moze pasować inny kolor o podobnych parametrach.
Zakładam że jeśli płyn był cały czas sprawdzany, nie bylo widać ubytków, nie bylo z autem dziwnych sytuacji typu długotrwałe wielokrotne przegrzewanie to nie ma problemów z uszczelką głowicy.
Zakładam że jeśli płyn był cały czas sprawdzany, nie bylo widać ubytków, nie bylo z autem dziwnych sytuacji typu długotrwałe wielokrotne przegrzewanie to nie ma problemów z uszczelką głowicy.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
http://www.youtube.com/watch?v=HiCVc2VtjSc jak tak masz to masz takie usterki jak u mojej mamy :
-uszczelniacze zaworowe
-usczelka glowicy mikroszczelina ktora po 30sek przestaje.
-pierscienie olejowe
-wyjelem z korka chlodnicy gumowa uszczelke bo cisnienie w wezach bylo za duze i weze puchly do maxx.. po wyjeciu uszczelki korka mam tyle dobrze ze weze sa w miare i ze nie peknie nic z ukladu chlodzenia
od biedy wlalem doktora do silnika , Liquid moil do chlodnic uszczelniacz(bialy z brokatem:P) i zmienilem olej na syntetyk i lalem nafte do cilindrow zeby pierscienie odpieczyc...
skutki takie ze z 2-4 min kopcenia udalo mi sie zejsc do 5-30 sek kopcenia ... wczensiej zadymiara
wniosek i tak czy siak silnik smiec ale poki jedzi nim mama i nie zabiora dowodu to nie ruszam
Koszta 60 zl
-uszczelniacze zaworowe
-usczelka glowicy mikroszczelina ktora po 30sek przestaje.
-pierscienie olejowe
-wyjelem z korka chlodnicy gumowa uszczelke bo cisnienie w wezach bylo za duze i weze puchly do maxx.. po wyjeciu uszczelki korka mam tyle dobrze ze weze sa w miare i ze nie peknie nic z ukladu chlodzenia
od biedy wlalem doktora do silnika , Liquid moil do chlodnic uszczelniacz(bialy z brokatem:P) i zmienilem olej na syntetyk i lalem nafte do cilindrow zeby pierscienie odpieczyc...
skutki takie ze z 2-4 min kopcenia udalo mi sie zejsc do 5-30 sek kopcenia ... wczensiej zadymiara
wniosek i tak czy siak silnik smiec ale poki jedzi nim mama i nie zabiora dowodu to nie ruszam
Koszta 60 zl
No to masz wszystko jasne skad kopci, pierscienie puszczaja olej i stad dym, jak sie zagrzeje troszke to przechodzi, wiem po sobie bo u mnie pierscienie olejowe sie rozlecialy doslownie w recach przy sciaganiu.
Koszt to 2-2,5tys za remont silnika
Koszt to 2-2,5tys za remont silnika
Ja tyle dalem za remont i jakos nie oddalem go na zlom, rob jak chcesz ale kopcenie raczej nie przejdzie tylko bedzie nasilac sie z czasem
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6