Podłączenie zewnętrznej cewki zapłonowej.

Postprzez tmaciejs » 28 wrz 2005, 18:28

Witam

Czy jest taka możliwość podłączenia zewnętrznej cewki zapłonowej, zamiast orginalnej uszkodzonej.

Z tego co się dowiadywałem to chyba jest to możliwe, wiąże się to tylko z przeróbką
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sie 2005, 13:34
Posty: 25
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL

Postprzez waldii » 28 wrz 2005, 20:09

Jesli lubisz pchac samochod lub niespodziewanie zatrzymac sie na srodku skrzyzowania to prosze bardzo.A aktrat w Twojej madzi nie da sie zrobic takiej sztuczki.Tp jest skomplikowany uklad.Zagadaj do FARCIARZA,on ma namiary na szroty z madziami w okolicach Bydgoszczy.POZDRO
waldii
 

Postprzez magicadm » 28 wrz 2005, 20:19

waldii napisał(a):Jesli lubisz pchac samochod lub niespodziewanie zatrzymac sie na srodku skrzyzowania to prosze bardzo.


W moim poprzednim autku padła mi cewka WN. Przerobiłęm na zewnętrzną – od Golfa (wiem, że to wstyd – niemieckimi organami reanimować japończyka).
Na tym rozwiązaniu przejeździłem bez najmniejszego problemu ok 230 tys km – autko nadal jeździ. :P

Nie znam tej Mazdy, ale jeżeli jest tam jedna cewka dla 4 garnków – ja bym przerobił...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez waldii » 28 wrz 2005, 20:24

A poprzednie autko to ........???
waldii
 

Postprzez newbie » 28 wrz 2005, 20:51

Do aparatu KL01 dostępna jest nowa oryginalna cewka (z gwarancją) za ok. 600 zł...temat do przemyślenia.

Przerobić to się da, ale wygląda średnio profesjonalnie :| , chociaż kiedyś i lepsze cuda się robiło.

W obudowie KL01 możesz wywiercić otwór na przewód zapłonowy, dobrze zaizolować i tyle...jeździ trochę takich przeszczepów.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 31 paź 2003, 07:53
Posty: 475 (0/2)
Skąd: MAZDA Lublin
Auto: F20 M135i x
BP X AWD
F2 EQ

Postprzez magicadm » 28 wrz 2005, 22:01

waldii napisał(a):A poprzednie autko to ........???


Lancer CK1 4G13

Cena cewki z modułem i kopułką to ponad 2 tys zł...

Za 600 zł chyba bym nie kombinował....
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez tadziol » 29 wrz 2005, 20:06

newbie napisał(a):Przerobić to się da, ale wygląda średnio profesjonalnie

niekoniecznie...ja robie to tak,ze wygląda jak zapłon z X-6 2.0l ;po prostu na kopułce dorabiam 7 gniazdo kabla WN i łączę z cewką z boku;X-6 jezdzi w taki sposób dożywotnio,więc czemu nie GE czy EC..
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6