Głośna praca pompy paliwa

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dgolf » 27 lis 2012, 16:23

Witam. Do wczoraj nie było słychać pracy pompy paliwa nawet po przekręceniu kluczyka. Teraz słyszę wyraźnie jej buczenie nawet na wolnych obrotach. Auto odpala i jeździ, jak do tej pory. W innych autach np Mondek MKI, głupi Uniak czy Megane I słychać ją jeszcze bardziej i tak od kilku lat auta jeżdżą. Ale mnie to denerwuje, bo zawsze była cisza. Mam już szukać nowej? :)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez noxes » 27 lis 2012, 17:10

Podobny objaw daje brak podkładki gumowej pomiędzy silniczkiem pompy a jego mocowaniem. Rezonans będzie sie przenosił i będzie buczeć. A benzynki to ile tam sie znajduje?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dgolf » 28 lis 2012, 22:59

A ciągle rezerwa :) i tak od 90.000km na LPG. Ogólny przebieg auta, to 260.000.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez noxes » 28 lis 2012, 23:18

To weź sobie dolej do połowy i zobacz co będzie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 28 lis 2012, 23:52

Moze sie kiedys osuszyla i przez to trybiki lekko starly skoro ciagle rezerwa i pewnie moze czasem rezerwa rezerwy :).... Wiadomo majac na gaz to paliwo koszmarnie drogie sie wydaje ale trzeba miec te 15 L minimum w baku jak na Lpg-u sie smiga
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Eklerek323f » 29 lis 2012, 00:34

ja sobie zrobiłem odcięcie pompy paliwa, bo poprzedni właściciel sfajczył jeżdżąc bez benzyny, i przy sfajczonej pompie zalał ponad połowę zbiornika, myśląc, że stanie się cud i zadziała...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez dgolf » 29 lis 2012, 13:47

Mam sekwencję użytkowaną prawidłowo, czyli ciągłe odpalanie na PB, rozgrzanie reduktora do 25st. Do tego często jakiś sprint na PB :) Benzynkę tankuję zawsze do 1/4 ale wyjeżdżam do ostatniej kreski i pewnie złapała na sucho. Muszę zmienić taktykę :) Dzięki.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez kamilspider » 29 lis 2012, 14:06

Najlepszym rozwiązaniem to byłoby w Waszym przypadku założenie nowego baku paliwa o pojemności 10-20l, wtedy zawsze mógłby być pełny, pompa by się cieszyła, no i woda by się tak nie skraplała :) a poza tym nie byłoby w nim tyle syfu bo byłby nowy ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 29 lis 2012, 19:18

ja mam SGI a mimo to mam od 1/4 do 1/2 paliwa zbiornika. O to trzeba dbać bo pompki są drogie :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Szyna » 29 lis 2012, 20:58

Dokładnie tak jak noex powiedzial :) Jak zakładałem gaz to sam gazownik mi powiedzial żebym utrzymywał tai stan benzyny w baku.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez dgolf » 8 gru 2012, 15:48

No i w końcu nadszedł ten dzień – nie uruchomiłem silnika :) Już jestem po wymianie pompy paliwa.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez noxes » 8 gru 2012, 17:24

czyli można powiedzieć, że odczułes skutki oszczędzania (czyt. jeżdżenia na rezerwie). Jaka pompkę kupiłes? Ori, zamiennik, nowy oryginał?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez dgolf » 10 gru 2012, 13:57

Kupiłem używkę z rozbiórki aut z zagranicy za 50zł. Mam nadzieję, że posłuży. Tej nie słychać.
Finansowo nie odczułem ale fizycznie, to owszem :) Po prostu nie odpaliła i koniec. Nawet nie zadziałał awaryjny rozruch na LPG, a specjalnie jeszcze tamtej zimy sprawdzałem na większym mrozie i bez problemu. Ale to pewnie w wyniku aktualizacji sterownika coś spieprzyli. 40km na holu po ciemku w mrozie... :) Szkoła przetrwania.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 20:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6