Mam problem z odpaleniem autka
1, 2
chodzi Ci o pozostałe świece które są poprzykręcane to ich nawet nie wykręcałem, sprawdzam tylko na jednej świecy czy jest iskra która jest na wierzchu, a na niej nie widać iskry ,co do tych
tego też nie sprawdzałem, odezwe się jeszcze za chwile pójdę to sprawdzić.
tadziol napisał(a):czy masz napięcie zasilania po stacyjce na trzypinowym konektorze gryby przewód czarny/biały?
tego też nie sprawdzałem, odezwe się jeszcze za chwile pójdę to sprawdzić.
Dobrze, że w bitwie pod Grunwaldem Janas nie wybierał składu
- Od: 13 sie 2005, 13:34
- Posty: 25
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 2.5 KAT 94r KL
17-go września napisał pierwszy raz o tym, że mu żelazo nie pali, dziś jest 8 października, a ono dalej martwe...widać nie jest mu potrzebne
w Bydgoszczy masz serwis (prowadzi go mój kolega), który już dawno "rozparawiłby się" z tym tematem, ale jak ktoś lubi rzeźbić w g...
w Bydgoszczy masz serwis (prowadzi go mój kolega), który już dawno "rozparawiłby się" z tym tematem, ale jak ktoś lubi rzeźbić w g...
tmaciejs napisał(a):newbie
Dr Frankenstein
Doktorku to jak możesz to podaj ten adres tego Twojego kolegi z Bydgoszczy lub numer telefonu.
Polecam ten Serwis i gwarantuję, ze odjedziesz na kołach!Sebastian Michalski i Piotr Szopieraj- Specjalizacja Mazda
Szosa Gdańska 12 Osielsko k.Bydgoszczy tel 52 381 35 04
Zajmują się moją Mazdką od ponad 6 lat. Moduł też jest naprawiony i nie ma żadnych zewnętrznych dodatków. Naprawdę pełen profesjonalizm!A i powołaj się na Klub Mazda Speed a zaliczysz ulgę i specjalne traktowanie!Albo powiedz, że od Jarka
A na foto moja (była) niezapomniana staruszka...
- Od: 26 cze 2005, 23:27
- Posty: 14
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 6 GH Ex+
Witam
Autoko zrobiło mi ostatnio niespodziankę – podczas jazdy silnik zgasł i już nie odpalił.
Brak iskry na świecach
Kopułkę i palec wyeliminowałem wpinając się pod cewkę.
paliwem śmierdzi przy próbie odpalenia
Na pinach IG jest napięcie
Testerek diodowy wpięty wg przepisu, po przekręceniu kluczyka dioda świeci, a przy kręceniu lekko przygasa – czy to o takie migotanie chodzi jak padła cewka?
Błędów nie wywala, może poza 41
Zlutowałem sobie moduł zgodnie ze schematem ze strony probe i podłączyłem do wtyczek – bez efektu
Aparat wydłubałem już z samochodu.
Jak sprawdzić miernikiem cewkę i poszczególne składowe aparatu? ma ktoś jakąś rozpiskę pinów w gniazdach.
Jeśli to cewka to jak wyprowadzić ją na zewnątrz i jakie ma mieć parametry? Podejdzie taka od forda scorpio?
HELP, może ktoś ma jakiś pomysł
Autoko zrobiło mi ostatnio niespodziankę – podczas jazdy silnik zgasł i już nie odpalił.
Brak iskry na świecach
Kopułkę i palec wyeliminowałem wpinając się pod cewkę.
paliwem śmierdzi przy próbie odpalenia
tadziol napisał(a):brak iskry? znaczy aparat kuku? a oto prosta procedura zawężenia obszaru usterki:
1) czy świece są zalane paliwem? Tak – (a);nie – (b)
(a)– brak tylko iskry;czy jest zasilanie aparatu?jesli jest,ta przy zał.zapłonie w gnieździe diagn.na term. IG- musi być napięcie akumulatora
Cewka czy moduł?Pomiędzy term.IG- a B+ włączamy LED i rezystor szeregowy 1kOhm,w pozycji rozruch LED powinien migotac,jeśli tak,to cewka kaput,jesli nie to moduł kaput
(b)-suche świece i brak iskry to raczej problem braku sterowania przez komp;w tym momencie zaczynac nalezy od odczytu DTC,a potem dalej...
Na pinach IG jest napięcie
Testerek diodowy wpięty wg przepisu, po przekręceniu kluczyka dioda świeci, a przy kręceniu lekko przygasa – czy to o takie migotanie chodzi jak padła cewka?
Błędów nie wywala, może poza 41
Zlutowałem sobie moduł zgodnie ze schematem ze strony probe i podłączyłem do wtyczek – bez efektu
Aparat wydłubałem już z samochodu.
Jak sprawdzić miernikiem cewkę i poszczególne składowe aparatu? ma ktoś jakąś rozpiskę pinów w gniazdach.
Jeśli to cewka to jak wyprowadzić ją na zewnątrz i jakie ma mieć parametry? Podejdzie taka od forda scorpio?
HELP, może ktoś ma jakiś pomysł
-
Gość
mialem kiedys taki problem z nissanem.po wymianie uszczelki pod glowica zapomnialem przykrecic glownego przewodu masowego.Zrobilem jakies 2km i padla polowa elektroniki
-
waldii
Poskładałem wszystko do auta, powtórne testy utwierdzają mnie w przekonaniu że to cewka – dioda podłączona pomiędzy IG i B+ ładnie miga podczas kręcenia rozrusznikiem.
Iskry dalej nie ma.
Cewka do KL-ki nie jest tania i po prześledzeniu wielu postów na różnych forach dosyć często pada. Będe raczej w ten czy inny sposób próbował ją zastąpić jakąś inną.
Iskry dalej nie ma.
Cewka do KL-ki nie jest tania i po prześledzeniu wielu postów na różnych forach dosyć często pada. Będe raczej w ten czy inny sposób próbował ją zastąpić jakąś inną.
-
Gość
I ja mam dokladnie to samo po zastosowaniu ukladu z probe tez iskry brak. szkoda ze wczesniej nie doczytalem to co tadziol napisal Zapewne i u mnie cewka idzie do wymiany. No i tu sie zapytam da rade cewke zamiennik dac jakas tania?
Zoom zoom Zoom
witam
a co jest padniete jezeli na pinach IG napiecie miezone miernikiem wynosi okolo 0,2 V a po wypieciu 3 pinowej kostki z aparatu zaplonowego P5 pojawia sie 12 V?
tadziol napisał(a):brak iskry? znaczy aparat kuku? a oto prosta procedura zawężenia obszaru usterki:
1) czy świece są zalane paliwem? Tak – (a);nie – (b)
(a)– brak tylko iskry;czy jest zasilanie aparatu?jesli jest,ta przy zał.zapłonie w gnieździe diagn.na term. IG- musi być napięcie akumulatora
Cewka czy moduł?Pomiędzy term.IG- a B+ włączamy LED i rezystor szeregowy 1kOhm,w pozycji rozruch LED powinien migotac,jeśli tak,to cewka kaput,jesli nie to moduł kaput
(b)-suche świece i brak iskry to raczej problem braku sterowania przez komp;w tym momencie zaczynac nalezy od odczytu DTC,a potem dalej...
a co jest padniete jezeli na pinach IG napiecie miezone miernikiem wynosi okolo 0,2 V a po wypieciu 3 pinowej kostki z aparatu zaplonowego P5 pojawia sie 12 V?
- Od: 12 paź 2007, 17:38
- Posty: 123
- Auto: 323F BA 1.8 16v DOHC 1995
Toyota Celica VII – 2ZZ-GE – 2001
zdejmij może pokrywę zaworów i zacznij kręcić oraz zaobserwuj czy kola zębate od paska rozrządu się poruszają bo mi jak pasek przeskoczył to miałem taki sam objaw przy 120km/h na autostradzie w niemczech az go ogolilo i samochod sam zgasl wiec moze tu tkwi przyczyna
- Od: 14 mar 2006, 17:37
- Posty: 101
- Skąd: Kraków/Zakliczyn kolo Tarnowa
- Auto: Mazda 626 2.0 GE + LPG
U mnie przy takich objawach powodem była uszkodzona cewka zapłonowa, wymieniłem i po problemie.
Zapytaj o nią w CARSPEEDzie www.carspeed.pl
Ja za cewkę nową płaciłem coś około 130zł. Myślę że to nie jest duży wydatek szczególnie w porównaniu do kupna całego aparatu zapłonowego
Zapytaj o nią w CARSPEEDzie www.carspeed.pl
Ja za cewkę nową płaciłem coś około 130zł. Myślę że to nie jest duży wydatek szczególnie w porównaniu do kupna całego aparatu zapłonowego
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6