Strona 8 z 8

PostNapisane: 18 mar 2014, 00:12
przez 90krzycho90
Raczej masz sylwo rację, bo u mnie ten czujnik siedzi w przepływomierzu i to pewnie on powoduje nierówną pracę silnika i wzrost spalania. Skombinuję jakąś przepływkę na podmianę i zobaczę czy się poprawiło.

Dopisano 18 mar 2014, 14:31:

To tak tylko dla dopełnienia, wykasowałem błędy, przejechałem kilka km i na razie nic nie wymiguje.

Re: Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)

PostNapisane: 9 kwi 2014, 12:51
przez silvarus
Witam
Dzisiaj podłączyłem diode żeby sprawdzić błędy i zapaliła mi sie raz długo i pięć razy krótko chwila przerwy i tak w kółko. Teraz pytanie czy jest to kod 15 czy może 10 i 5. Wychodzi na to że mam tylko jeden błąd czy może to oznacza co innego, ponoć na końcu powinien być jakiś kod silnika?

Kiedy kupiłem sonde lambdę używaną ale z silnika 1.6 tylko że z rocznika 97 okazało się że ta nowa ma trzy piny i płaską wtyczkę a ja mam kwadratową i na 4 piny. Zastanawiam się jaka w końcu będzie pasowała? Ale jest jeszcze coś, przy próbie wymiany się okazało że mam przetarty jeden z przewodów od sondy, kiedy go naprawiłem chciałem zczytać ponownie błędy ale nic się nie wyświetliło. Czy to znaczy że nie ma żadnych błędów czy coś jest nie tak? Wydaje mi się że jednak coś dioda powinna wskazać ???

PostNapisane: 4 maja 2014, 14:49
przez sylwo
Świeci non stop kontrolka ABSu. Przy sprawdzaniu błędów też świeci. Tester zmostkowany czy nie – bez różnicy – też świeci. <co?>

Re: Odczyt kodów błędów (samochody z interfejsem OBD-I)

PostNapisane: 4 maja 2014, 19:25
przez silvarus
Nie zwracałem uwagi na kontrolke abs, jutro sprawdzę i dam znać. Tak, tester zmostkowany.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

PostNapisane: 5 maja 2014, 22:22
przez sylwo
Chodziło mi o to, że tester świeci niezależnie od mostka. Poza tym wiatrak chłodnicy się nie włącza przy ruszaniu przepustnicą ale słuchać jakieś przekaźniki.

Gdzie jest czujnik temperatury powietrza? <oczy>

PostNapisane: 27 lip 2014, 20:30
przez YATES
Mam jedno krótkie pytanie – mam ELM327 i z powodzeniem diagnozowałem nim moją Mazdę 6 . Teraz chciałbym dokonać diagnostyki Mazdy 626 GW z 1999 roku . Czy taki adapter jak na aukcji poniżej będzie wystarczający tak aby za pomocą kabla ELM327 i np. programu Forscan przebadać moją Mazdę 626 ?

http://allegro.pl/show_item.php?item=44 ... d00be2ff62

szybkie pytanie – blad 1173

PostNapisane: 5 wrz 2014, 17:47
przez willus
Witam.
Czy ktos potrafi mi powiedziec czy blad 1173 to chodzi o sonde z przodu czy przy przegrodzie, bo na forum sa sprzeczne odpowiedzi. Przy okazji jesli jest cos nie tak z powietrzem np. przeplywka lub podcisnienie to czy przy okazji moze wyrzucac blad sondy.

Re: Różne sposoby odczytywania kodów błedów

PostNapisane: 4 gru 2015, 19:02
przez Adoz
Witam, mam problem odczytania kodów błedu abs. Mianowicie łącze ze sobą kabelkiem tak jak w instrukcji GND i TBS wsiadam do samochodu przekręcam stacyjkę na ON i po pewnej chwili abs mruga ale tak słabo że no nie da się odczytać jest ciągle zapalony jedynie bardzo i to bardzo delikatnie przygasa. Moje pytanie brzmi w czym tkwi problem ? żarówka w tej kontrolce jest jakaś mocniejsza czy co ?