Różne sposoby odczytywania kodów błedów
U mnie jest tak samo, zadnej reakcji na zmostkowanie, ani nic nie mruga ani dioda nic nie mruga tylko swieci ciagle,
nie wiem co z tym robic, chce naprawic abs tylko jak skoro bledow nie mozna sprawdzic, zaczyna mnie juz mazda draznic i juz wiem ze napewno nastepne auto to bedzie niemiec
nie wiem co z tym robic, chce naprawic abs tylko jak skoro bledow nie mozna sprawdzic, zaczyna mnie juz mazda draznic i juz wiem ze napewno nastepne auto to bedzie niemiec
Hehe, ale w niemcu nie odczytasz błędów z kawałkiem druta i diodką
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
znalazłem błąd źle podlączyłem diode Tps ustawiłem tak że po włączeniu zapłonu wentylator się włącza tylko na chwilke. Dioda zamrugała tylko na "dzień dobry". z ciekawości odpiąłem tps i wtedy wymrugało błąd 12. po resecie błędu dalej nie pokazuje.....Bartosz_Mx6 napisał(a):witam.... zmostkowałem GND i TEN. Tester podłączyłem i nic mi nie mruga tylko po przekręceniu stacyjki włącza się wentylator.... o co biega
A u mnie 16 i 24 z czego 16 to EGR a 24 sonda tylna (?) tydzień po wymianie
Auto nie ma mocy i szarpie. Dopiero kiedy pedał gazu równa się z podłogą auto jedzie normalnie... jakieś sugestie?
Auto nie ma mocy i szarpie. Dopiero kiedy pedał gazu równa się z podłogą auto jedzie normalnie... jakieś sugestie?
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
kamilspider napisał(a):Hehe, ale w niemcu nie odczytasz błędów z kawałkiem druta i diodką
W niemcu nie ma takiej potrzeby zeby odczytywac cokolwiek a poza tym co mi po odczytu w mazdzie z dioda skoro nic nie daje to tak jakby nie byłó
mark.87 – czy aby napewno dobrze podłączyłeś?
Zamiast używać pin GND możesz użyć masy z karoserii lub ujemnego bieguna accu.
Juz raz widziałem, ze nie było napięcia na pinie B+ wiec kto wie co sie u ciebie dzieje.
Na odległość nikt ci tego nie sprawdzi.
Zamiast używać pin GND możesz użyć masy z karoserii lub ujemnego bieguna accu.
Juz raz widziałem, ze nie było napięcia na pinie B+ wiec kto wie co sie u ciebie dzieje.
Na odległość nikt ci tego nie sprawdzi.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Drodzy koledzy podłączę się do tematu. Sorrki jak się wcinam nie w ten temat. Mam problem komp na migi pokazuje kod 8 czyli przepływka założona na 1000% sprawna a błędu ni jak skasować odłączałem accu i hamulec trzymany jak się pozbyć błędu
-
pamieta
Panowie,dzisiaj się podłączyłem z diodą pod DTC.
Dioda zapala się tylko raz i nic więcej, przy zapalonym to samo – czy to oznacza brak błędów w ECU ?
Druga sprawa, non stop mi świeci kontrolka od ABS.
Więc odczytałem błedy ABS:
11,14,51.
Od czego zacząć aby usunąć te usterki ?
Kupić nowe czujniki ABS z allegro dla 11 i 14 ? A co z 51 ?
Dioda zapala się tylko raz i nic więcej, przy zapalonym to samo – czy to oznacza brak błędów w ECU ?
Druga sprawa, non stop mi świeci kontrolka od ABS.
Więc odczytałem błedy ABS:
11,14,51.
Od czego zacząć aby usunąć te usterki ?
Kupić nowe czujniki ABS z allegro dla 11 i 14 ? A co z 51 ?
- Od: 15 sty 2013, 19:00
- Posty: 38
- Skąd: Kłodawa
- Auto: Xedos 9 2.0 v6 '94 r.
Przekaźnik mam z GA ale czy będzie pasował...? Podobnie czujniki przednie.
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
No podstawa to chyba wyczyszczenie pierścieni ABSu na piastach i czy dobrze są przymocowane czujniki. Może błędy biorą się z "niewyraźnego" sygnału. Można też sprawdzić wtyczki – nie powinno być trudno je znaleźć pod plastikami bagażnika i pod maską.
Więcej nie powiem bo średnio w tym temacie się znam
Więcej nie powiem bo średnio w tym temacie się znam
- Od: 17 sie 2009, 11:45
- Posty: 4283 (76/34)
- Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
- Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5
Witam, czy ktoś mógł by mi pomóc odczytać kody błędów. Oto nagranie http://www.youtube.com/watch?v=_SCrLAr0 ... e=youtu.be
- Od: 1 gru 2010, 23:33
- Posty: 6
- Skąd: Kulka k. Szczytna
- Auto: Mazda 626ge 1.8fp 105km 93r.
8, 28
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
viewtopic.php?f=126&t=18434&hilit=egr
viewtopic.php?f=126&t=112822&hilit=egr
viewtopic.php?f=126&t=116773&hilit=egr
Szukajcie, a znajdziecie
viewtopic.php?f=126&t=112822&hilit=egr
viewtopic.php?f=126&t=116773&hilit=egr
Szukajcie, a znajdziecie
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Witam, prosze o pomoc w odczytaniu błędów bo sam nie mogę sobie poradzić. Mazda 626 GE 1.8 90 KM FP. Jestem już konkretnie zdesperowany, auto strasznie przerywa i ma ograniczoną prędkość maksymalną w porywach do 130km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=Sn1jKlQaTFY
http://www.youtube.com/watch?v=znNo4sq2fvQ
http://www.youtube.com/watch?v=2H4dl99ocCQ
http://www.youtube.com/watch?v=99tiXXxgSg8
Pozdro
http://www.youtube.com/watch?v=Sn1jKlQaTFY
http://www.youtube.com/watch?v=znNo4sq2fvQ
http://www.youtube.com/watch?v=2H4dl99ocCQ
http://www.youtube.com/watch?v=99tiXXxgSg8
Pozdro
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
- Od: 4 wrz 2013, 20:13
- Posty: 9
- Skąd: EOP
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP
Dla mnie 10 i 11 czyli:
10 – Intake Air Thermosensor (AFM) – Intake air fixed at 68F – czujnik temperatury w obudowie filtra powietrza
11 – Intake Air Thermosensor (Engine) – Intake air fixed at 68F – czyli ma związek z poprzednim błędem ale nie wiem co
Nie zmieniałeś filtra na stożkowy lub coś w ten deseń
10 – Intake Air Thermosensor (AFM) – Intake air fixed at 68F – czujnik temperatury w obudowie filtra powietrza
11 – Intake Air Thermosensor (Engine) – Intake air fixed at 68F – czyli ma związek z poprzednim błędem ale nie wiem co
Nie zmieniałeś filtra na stożkowy lub coś w ten deseń
- Od: 6 lis 2012, 21:20
- Posty: 18
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD Exclusive
Filtr powietrza zmieniałem rok temu, ale na zwykły. Dzięki serdeczne kolego, pójdę tym tropem, sprawdze i napisze czy coś pomogło. Ale generalnie nie mam już sił do madzi.
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
- Od: 4 wrz 2013, 20:13
- Posty: 9
- Skąd: EOP
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6