Różne sposoby odczytywania kodów błedów

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez Bartosz_ » 1 kwi 2013, 14:13

Nie mam zielonego pojęcia.....
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez mark.87 » 1 kwi 2013, 20:53

U mnie jest tak samo, zadnej reakcji na zmostkowanie, ani nic nie mruga ani dioda nic nie mruga tylko swieci ciagle,
nie wiem co z tym robic, chce naprawic abs tylko jak skoro bledow nie mozna sprawdzic, zaczyna mnie juz mazda draznic i juz wiem ze napewno nastepne auto to bedzie niemiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 1 kwi 2013, 22:53

Hehe, ale w niemcu nie odczytasz błędów z kawałkiem druta i diodką ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Bartosz_ » 2 kwi 2013, 15:03

Bartosz_Mx6 napisał(a):witam.... zmostkowałem GND i TEN. Tester podłączyłem i nic mi nie mruga tylko po przekręceniu stacyjki włącza się wentylator.... o co biega ??
znalazłem błąd źle podlączyłem diode :D Tps ustawiłem tak że po włączeniu zapłonu wentylator się włącza tylko na chwilke. Dioda zamrugała tylko na "dzień dobry". z ciekawości odpiąłem tps i wtedy wymrugało błąd 12. po resecie błędu dalej nie pokazuje.....
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez sylwo » 2 kwi 2013, 15:35

A u mnie 16 i 24 z czego 16 to EGR a 24 sonda tylna (?) tydzień po wymianie :(

Auto nie ma mocy i szarpie. Dopiero kiedy pedał gazu równa się z podłogą auto jedzie normalnie... jakieś sugestie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez mark.87 » 2 kwi 2013, 16:08

kamilspider napisał(a):Hehe, ale w niemcu nie odczytasz błędów z kawałkiem druta i diodką ;)

W niemcu nie ma takiej potrzeby zeby odczytywac cokolwiek a poza tym co mi po odczytu w mazdzie z dioda skoro nic nie daje to tak jakby nie byłó
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez Marek 161BD081 » 2 kwi 2013, 16:45

mark.87 – czy aby napewno dobrze podłączyłeś?
Zamiast używać pin GND możesz użyć masy z karoserii lub ujemnego bieguna accu.
Juz raz widziałem, ze nie było napięcia na pinie B+ wiec kto wie co sie u ciebie dzieje.
Na odległość nikt ci tego nie sprawdzi.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez mark.87 » 2 kwi 2013, 16:53

podlaczalem chyba na wszystkie mozliwe sposoby i nic, w tamtym roku dzialalo bo sprawdzalem bledy a w tym nic, zadnej reakcji,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 814 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez pamieta » 6 maja 2013, 22:56

Drodzy koledzy podłączę się do tematu. Sorrki jak się wcinam nie w ten temat. Mam problem komp na migi pokazuje kod 8 czyli przepływka założona na 1000% sprawna a błędu ni jak skasować odłączałem accu i hamulec trzymany jak się pozbyć błędu
pamieta
 

Postprzez szydlos » 11 lip 2013, 22:31

Panowie,dzisiaj się podłączyłem z diodą pod DTC.

Dioda zapala się tylko raz i nic więcej, przy zapalonym to samo – czy to oznacza brak błędów w ECU ?

Druga sprawa, non stop mi świeci kontrolka od ABS.
Więc odczytałem błedy ABS:

11,14,51.

Od czego zacząć aby usunąć te usterki ?

Kupić nowe czujniki ABS z allegro dla 11 i 14 ? A co z 51 ?
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2013, 19:00
Posty: 38
Skąd: Kłodawa
Auto: Xedos 9 2.0 v6 '94 r.

Postprzez sylwo » 11 lip 2013, 23:47

Przekaźnik mam z GA ale czy będzie pasował...? Podobnie czujniki przednie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez szydlos » 12 lip 2013, 22:07

Pomoże ktoś odnośnie tych błędów ?
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2013, 19:00
Posty: 38
Skąd: Kłodawa
Auto: Xedos 9 2.0 v6 '94 r.

Postprzez sylwo » 12 lip 2013, 22:45

No podstawa to chyba wyczyszczenie pierścieni ABSu na piastach i czy dobrze są przymocowane czujniki. Może błędy biorą się z "niewyraźnego" sygnału. Można też sprawdzić wtyczki – nie powinno być trudno je znaleźć pod plastikami bagażnika i pod maską.
Więcej nie powiem bo średnio w tym temacie się znam ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4283 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez dziki_96 » 17 lip 2013, 22:55

Witam, czy ktoś mógł by mi pomóc odczytać kody błędów. Oto nagranie http://www.youtube.com/watch?v=_SCrLAr0 ... e=youtu.be
Początkujący
 
Od: 1 gru 2010, 23:33
Posty: 6
Skąd: Kulka k. Szczytna
Auto: Mazda 626ge 1.8fp 105km 93r.

Postprzez kamilspider » 18 lip 2013, 14:13

8, 28
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez dziki_96 » 19 lip 2013, 13:42

Dzięki za odpowiedź kamilspider. a może ktoś mi podpowie gdzie znajduje się elektrozawór EGR. Znalazłem rurkę doprowadzającą spaliny do kolektora ssącego, ale zaworu nie mogę znaleźć.
Początkujący
 
Od: 1 gru 2010, 23:33
Posty: 6
Skąd: Kulka k. Szczytna
Auto: Mazda 626ge 1.8fp 105km 93r.

Postprzez Szyna » 19 lip 2013, 18:57

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Rysiek626 » 4 wrz 2013, 20:23

Witam, prosze o pomoc w odczytaniu błędów bo sam nie mogę sobie poradzić. Mazda 626 GE 1.8 90 KM FP. Jestem już konkretnie zdesperowany, auto strasznie przerywa i ma ograniczoną prędkość maksymalną w porywach do 130km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=Sn1jKlQaTFY
http://www.youtube.com/watch?v=znNo4sq2fvQ
http://www.youtube.com/watch?v=2H4dl99ocCQ
http://www.youtube.com/watch?v=99tiXXxgSg8
Pozdro
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2013, 20:13
Posty: 9
Skąd: EOP
Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP

Postprzez eddi666 » 5 wrz 2013, 22:16

Dla mnie 10 i 11 czyli:
10 – Intake Air Thermosensor (AFM) – Intake air fixed at 68F – czujnik temperatury w obudowie filtra powietrza
11 – Intake Air Thermosensor (Engine) – Intake air fixed at 68F – czyli ma związek z poprzednim błędem ale nie wiem co :D
Nie zmieniałeś filtra na stożkowy lub coś w ten deseń :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 lis 2012, 21:20
Posty: 18
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD Exclusive

Postprzez Rysiek626 » 6 wrz 2013, 06:29

Filtr powietrza zmieniałem rok temu, ale na zwykły. Dzięki serdeczne kolego, pójdę tym tropem, sprawdze i napisze czy coś pomogło. Ale generalnie nie mam już sił do madzi.
Chowajcie Matki córki dzieci, bo przyjechali geodeci, synów nauczą pić wódki, a z córek zrobią prostytutki
Początkujący
 
Od: 4 wrz 2013, 20:13
Posty: 9
Skąd: EOP
Auto: Mazda 626 GE 1.8 90KM FP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6