Różne sposoby odczytywania kodów błedów
Tak z ciekawości – jak go udało sie uszkodzić?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam. W linku dołączam filmik wymrugania błędów. Powiedzcie jakie błędy wymrugało.
Mi się wydaje że są to czterocyfrowe: 0105, oraz 1402. Czy może są to dwucyfrowe?
http://www.youtube.com/watch?v=IdDhClMn7Lw&feature=youtu.be
Dopisano 12 lut 2013, 16:37:
No nie wierzę, że wśród tylu użytkowników na forum nikt nie może mi pomóc
Mi się wydaje że są to czterocyfrowe: 0105, oraz 1402. Czy może są to dwucyfrowe?
http://www.youtube.com/watch?v=IdDhClMn7Lw&feature=youtu.be
Dopisano 12 lut 2013, 16:37:
No nie wierzę, że wśród tylu użytkowników na forum nikt nie może mi pomóc
- Od: 8 gru 2012, 09:51
- Posty: 26
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: Mazda 626 gf
2.0 DiTD 99r
101Hp
Witam serdecznie
Co może być przyczyną, że po zwarciu GND i TBS, kontrolka od ABS mruga błędy, ale tak słabo, tzn. kontrolka nie gaśnie a robi się po prostu jaśniejsza(filmik). Miałem taką sytuację parę dni temu, ale przekręciłem kluczyk na OFF potem na ON i kontrolka mrugała normalnie wyświetlając błąd 14, wtedy nawet mogłem zresetować komputer od ABS. Teraz nic się nie dzieje po naciśnięciu 10x pedału hamulca.
Powiem jeszcze, że podłączając diodę do FEN i +B, dioda cały czas świeci, tak samo jak podłącze do GND i +B.
Niżej filmik jak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=CKuJMNKvY44
Proszę o pomoc i wszelkie wskazówki.
Co może być przyczyną, że po zwarciu GND i TBS, kontrolka od ABS mruga błędy, ale tak słabo, tzn. kontrolka nie gaśnie a robi się po prostu jaśniejsza(filmik). Miałem taką sytuację parę dni temu, ale przekręciłem kluczyk na OFF potem na ON i kontrolka mrugała normalnie wyświetlając błąd 14, wtedy nawet mogłem zresetować komputer od ABS. Teraz nic się nie dzieje po naciśnięciu 10x pedału hamulca.
Powiem jeszcze, że podłączając diodę do FEN i +B, dioda cały czas świeci, tak samo jak podłącze do GND i +B.
Niżej filmik jak to wygląda:
http://www.youtube.com/watch?v=CKuJMNKvY44
Proszę o pomoc i wszelkie wskazówki.
Witam jakies 4mc temu zapalila mi sie kontrolka ABS jak poruszalem lewym przednim czujnikiem to gasla a za jakis czas znow sie zapalala. od 3mc nic to nie dawalo wiec go wymienilem a kontrola nadal siweci Nie wiem czego sie czepic a nie mam gdzie jej podlaczyc:/ bo kazdy ma tylko do OBD II i nie wiem jak rozwiazac ten problem nie wymieniajac pokoleji wszystkiego na chybil trafil
- Od: 19 lut 2013, 21:07
- Posty: 4
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 626 GE/A special (USA) 1996r 2.0 16V 114KM
Na forum jest dokładnie opisane jak sprawdzić błędy więc, poszukaj trochę i będziesz wiedział
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
no wlasnie czytalem i duzo watkow mnie zainteresowalo ale nie wiem jak dokladnie odczytywac te komunikaty i czy konieczna jest ta dioda:) a moze byc tak ze pamieta blad bo byl za dlugo i mimo wymiany nadal swieci????;)
- Od: 19 lut 2013, 21:07
- Posty: 4
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 626 GE/A special (USA) 1996r 2.0 16V 114KM
To przeczytaj jeszcze raz , tam naprawdę jest dokładnie opisane jak sporządzić tester diodowy i odczytywać kody. Jeśli nie skasowałeś błędów po wymianie to ma prawo dalej być taki błąd zapamiętany. Skasować możesz przez odłączenie klemy minusowej od aku i przytrzymanie pedału hamulca na jakieś 30 sek. Możesz też co jest metodą zalecaną: kluczyk zapłonu na pozycję ACC i usunąć bezpieczniki 60 A BTN i 30 A EGI odczekać 20 sek i ponownie je założyć.
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
krzysiek86 napisał(a):no wlasnie czytalem i duzo watkow mnie zainteresowalo ale nie wiem jak dokladnie odczytywac te komunikaty i czy konieczna jest ta dioda:) a moze byc tak ze pamieta blad bo byl za dlugo i mimo wymiany nadal swieci????;)
Czy aż tak trudno użyć "szukajki"?
Odczyt kodów błędów systemu ABS/TCS
luk-kk napisał(a):Skasować możesz przez odłączenie klemy minusowej od aku i przytrzymanie pedału hamulca na jakieś 30 sek. ...
Tak, masz rację ale dotyczy to błędów związanych z silnikiem a nie jak kolega pytał o ABS.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
srobowalem bez diody i kontrolka przygasala lekko 2 razy dlugo i 4 krotko tylu sie doliczylem wiec wychodzi na to ze to chyba elektozawor lewy przod to codzi o ten przekaznik czy kielichu???
- Od: 19 lut 2013, 21:07
- Posty: 4
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 626 GE/A special (USA) 1996r 2.0 16V 114KM
Bezpiecznik i przekaznik ABS spawdz
Oraz Jak masz auto odpalone to trzymaj hamulec i zgas auto na wcisnietym hamulcu.
Po ponownym odpaleniu pompa abs zrobi szybki test ( zaburczy) jak tak zrobi to dziala:)
Oraz Jak masz auto odpalone to trzymaj hamulec i zgas auto na wcisnietym hamulcu.
Po ponownym odpaleniu pompa abs zrobi szybki test ( zaburczy) jak tak zrobi to dziala:)
Czy można zrobić ten test gdy kontrolka ABS świeci cały czas i nie słychać pompy ABS'u. Czy mimo wszystko czy pompa działa?
- Od: 19 lut 2013, 21:07
- Posty: 4
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 626 GE/A special (USA) 1996r 2.0 16V 114KM
Ja mam podobny problem kontrolka abs swieci sie caly czas teraz i nie slychac wcale pompy,
dzis chcialem sprawdzic bledy ale mimo zmostkowania GND+TEN czy GND+TBS nic sie nie dzieje, doslownie nic i nawet nie zamiga zagna kontrolka, co to moze byc ze niema zadnej reakcji na zmostkowanie????
dzis chcialem sprawdzic bledy ale mimo zmostkowania GND+TEN czy GND+TBS nic sie nie dzieje, doslownie nic i nawet nie zamiga zagna kontrolka, co to moze byc ze niema zadnej reakcji na zmostkowanie????
Witam.
Potrzebuje pomocy a mianowicie:
Proszę by ktoś kto zna się na tym obejrzał film i pomógł mi ustalić kody błędów. Na początku silnik wyłączony w połowie na odpalonym, jak podłączyłem by sprawdzić Lambde zero reakcji dioda nie mruga.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LM1ClKjdOCE&feature=youtu.be[/youtube]
Xedos 6 2.0 97
Potrzebuje pomocy a mianowicie:
Proszę by ktoś kto zna się na tym obejrzał film i pomógł mi ustalić kody błędów. Na początku silnik wyłączony w połowie na odpalonym, jak podłączyłem by sprawdzić Lambde zero reakcji dioda nie mruga.[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LM1ClKjdOCE&feature=youtu.be[/youtube]
Xedos 6 2.0 97
-
lotos112
Błędy: 11, 14, 22.
Znajdź na forum tabelę błędów i zobacz co to znaczy.
Znajdź na forum tabelę błędów i zobacz co to znaczy.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Przepustnica do wyregulowania (nie domyka się). Spróbuj ręcznie ją trochę cofnąć na dźwigni i zobaczysz czy wiatrak stanie.
Po przekręceniu stacyjki powinno się zaświecić na chwilę. Może źle coś połączyłeś, albo nie ma styku?
Po przekręceniu stacyjki powinno się zaświecić na chwilę. Może źle coś połączyłeś, albo nie ma styku?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
To możesz mieć przerwany jakiś kabelek, albo coś się popsuło A nie masz wersji, że w środku auta mruga kontrolka od abs?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6