Dzień dobry.
Z racji tego, że to mój pierwszy post na tym forum chciałbym się serdecznie przywitać i pozdrowić wszystkich użytkowników samochodów marki Mazda:)
Mój problem, który mnie męczy to pilot, na który samochód nie reaguje. Wydaje mi się, że jest rozkodowany. Kontrolki na pilocie mrugają, bateria wymieniona, ale samochód się nie odzywa.
Dałem elektronikowi, żeby posprawdzał i niby wszystko ok.
Czy ktoś wie może jak zaprogramować taki pilot?
Moje auto to Mazda z 92r 2.0 16v
Dziękuję
Mazda 626 GE Programowanie pilota
Strona 1 z 1
viewtopic.php?f=126&t=18235&start=80&hilit=gdzie+jest+centralka
Tam znajdziesz dużo informacji
Tam znajdziesz dużo informacji
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 20:59
- Posty: 3347 (88/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Nie wiem czy jest oryginalny, ale raczej tak.
Przesyłam zdjęcia pilota:
https://plus.google.com/u/0/photos/1179 ... 7818247202
https://plus.google.com/u/0/photos/1179 ... 7403902978
Na pilocie podana jest tylko częstotliwość:
433,92 MHZ
Przesyłam zdjęcia pilota:
https://plus.google.com/u/0/photos/1179 ... 7818247202
https://plus.google.com/u/0/photos/1179 ... 7403902978
Na pilocie podana jest tylko częstotliwość:
433,92 MHZ
- Od: 25 cze 2012, 12:23
- Posty: 7
- Auto: Mazda 626 2.0 16v
heh a wiesz co ja wlasnie wczoraj skonczylem wojne z moim centralnym/alarmem z pilota.
mialem podobny problem. Pilot dziwnie reagowal. Jesli cgodzi o zalaczanie/ zamykanie to nie bylo najmniejszego problemu, wcisnalem przycisk na pilocie i odrazu zadzial ale pojawily sie problemy z otwieraniem ( a w dodatku mam roz___ane wszystkie zamki), raz pilot otwieral a raz nie ;/ choc diodka na pilocie sie swiecila. baterie tez wymienilem. i nic. az ostanio meczylem sie i meczylem i juz sie nie otworzyl. Ku zdziwieniu sasiadow musialem rano wchodzic przez tylna klape i w dodatku sie w trakcie alarm zalaczyl z czujnikow ruchu.
centralka pewnie bedzie pod plastikiem pod regulacja kierownicy.
okazalo sie ze w moim przypadku pilot na otwieranie dzialal prawidlowo jak mocniej sciskalem/ zgniatalem obudowe pilota. po rozebraniu i dalszym macaniu okazalo sie ze luzna byla diodka (choc ona wspolnego z samym wysylaniem sygalu nie ma) i ten trymer w takim niebieskim plasticzku.
diode przylutowalem na nowo a na trymer dalem kawalek plastiku zeby przy zamknieciu pilota obudowa go troche docisnela i teraz dziala jak sie nalezy.
no i przy okazji zamki poszly do pelnej regeneracji po 10 godz. roboty na kazdy bo byly w oplakanym stanie
heh ale sie rozpialem ale moze troche pomoge.
wiec warto po rozebraniu pilota wciskac ktorys z przyciskow i przy okazji inne elementy elektr. w pilocie bo moga byc gdzies luzy.
no i ja bym wogole sprawdzil miernikiem napiecia jeszcze czy dochodza prawidlowo do cenralki, cewke przekaznika w centralce oraz inne elementy elektr. w cenralce.
POWODZENIA
mialem podobny problem. Pilot dziwnie reagowal. Jesli cgodzi o zalaczanie/ zamykanie to nie bylo najmniejszego problemu, wcisnalem przycisk na pilocie i odrazu zadzial ale pojawily sie problemy z otwieraniem ( a w dodatku mam roz___ane wszystkie zamki), raz pilot otwieral a raz nie ;/ choc diodka na pilocie sie swiecila. baterie tez wymienilem. i nic. az ostanio meczylem sie i meczylem i juz sie nie otworzyl. Ku zdziwieniu sasiadow musialem rano wchodzic przez tylna klape i w dodatku sie w trakcie alarm zalaczyl z czujnikow ruchu.
centralka pewnie bedzie pod plastikiem pod regulacja kierownicy.
okazalo sie ze w moim przypadku pilot na otwieranie dzialal prawidlowo jak mocniej sciskalem/ zgniatalem obudowe pilota. po rozebraniu i dalszym macaniu okazalo sie ze luzna byla diodka (choc ona wspolnego z samym wysylaniem sygalu nie ma) i ten trymer w takim niebieskim plasticzku.
diode przylutowalem na nowo a na trymer dalem kawalek plastiku zeby przy zamknieciu pilota obudowa go troche docisnela i teraz dziala jak sie nalezy.
no i przy okazji zamki poszly do pelnej regeneracji po 10 godz. roboty na kazdy bo byly w oplakanym stanie
heh ale sie rozpialem ale moze troche pomoge.
wiec warto po rozebraniu pilota wciskac ktorys z przyciskow i przy okazji inne elementy elektr. w pilocie bo moga byc gdzies luzy.
no i ja bym wogole sprawdzil miernikiem napiecia jeszcze czy dochodza prawidlowo do cenralki, cewke przekaznika w centralce oraz inne elementy elektr. w cenralce.
POWODZENIA
Smierc milionów ludzi to statystyka..
Awaria jednej mazduni- tragedia.!xD
czarny to nie kolor. czarny to sila. hyhyhy
MOJA MAZDA: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=137700&p=2328164#p2328164
Awaria jednej mazduni- tragedia.!xD
czarny to nie kolor. czarny to sila. hyhyhy
MOJA MAZDA: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=137700&p=2328164#p2328164
- Od: 12 cze 2011, 14:36
- Posty: 24
- Skąd: Toruń
- Auto: MAzDa 626 GE Hb 2.0 16v BlAcK
Witam
"okazalo sie ze w moim przypadku pilot na otwieranie dzialal prawidlowo jak mocniej sciskalem/ zgniatalem "
Takie mocne tulituli to pilociki nie lubią pokretło jest do dostrajania pilota do pasma polecam poprawić wszystkie luty tylko zeby nie przegżać kwarcu na płyce bo bedzie baj baj maszkaro i wtedy
ewentualnie uzywać drugirgo lub zrobić duplikat.
P.S. wersja dla bajeru odpalanie silnika z piloto wersja dla skrzyni automat tylko odpowiednia centralka
"okazalo sie ze w moim przypadku pilot na otwieranie dzialal prawidlowo jak mocniej sciskalem/ zgniatalem "
Takie mocne tulituli to pilociki nie lubią pokretło jest do dostrajania pilota do pasma polecam poprawić wszystkie luty tylko zeby nie przegżać kwarcu na płyce bo bedzie baj baj maszkaro i wtedy
ewentualnie uzywać drugirgo lub zrobić duplikat.
P.S. wersja dla bajeru odpalanie silnika z piloto wersja dla skrzyni automat tylko odpowiednia centralka
- Od: 30 gru 2012, 23:33
- Posty: 12
- Skąd: Wawa
- Auto: Mazda 626GF 2,0v16 LPG 98r. Sedan (automat)
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6