Czy warto kupić 4WS do MX-6 ?
Strona 1 z 1
Witam na allegro jest wystawiona rozbita mx-6 ....ze sprawnym podobno 4 ws mam 2 pytanka co myslice o swapie /tego do kl-a bez 4ws i ew czy warto rezykowac z takim zakupem i jak to moze byc skomplikowane ?
Posiadam wszystkie czesci do Mx-6 KL i FS E-spec i A-spec
- Od: 1 maja 2012, 10:41
- Posty: 48
- Skąd: Włoszczowa/Tychy
- Auto: Mazda Mx-6,, Ls'' KL-DE A-spec 93'
A po co Ci to? Nie masz co robić?
Moim zdaniem to kolejna rzecz, która się może popsuć w aucie...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
to ten sam forumowicz, który rozbił swojego mx'a.
Podobno miał do tego masę części zamiennych.
Za 4ws przemawia to, że w zakrętach auto będzie się zachowywać o niebo lepiej, czyli kierowanie można zaliczyć na plus.
Żeby zamontować 4ws będziesz musiał przebudować całą tylną oś. Kolejnym minusem jest to, że bardzo ciężko o części...
Wybór należy do ciebie
Podobno miał do tego masę części zamiennych.
Za 4ws przemawia to, że w zakrętach auto będzie się zachowywać o niebo lepiej, czyli kierowanie można zaliczyć na plus.
Żeby zamontować 4ws będziesz musiał przebudować całą tylną oś. Kolejnym minusem jest to, że bardzo ciężko o części...
Wybór należy do ciebie
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Hej..jestem posiadaczem mx-6 4ws i gwarantuje Tobie ze będziesz zadowolony...sprawdź tylko ile będzie kosztowała przeróbka...a wydaje mi się że żyjemy w takich czasach że wszystko można naprawić/kupić
itd...tylko wiadomo że wszystko kosztuje 
-
Gogel
wiadomo
Co do 4ws to tez trzeba pamietac ze to 4ws bo na parkingu mozna Zonka zaliczyc
bo autko juz jedzie nie lukiem ale swoim nowym torem i stare przyzwyczajenia parkowania trzeba zmienic
Co do 4ws nie mialem nie wiem jak to sie prowadzi ale opinie sa ze Rewelacja i tylko strasza ze 2 maglownice ze drogi itp td... Ale ja bym bral jak bym mial na to fundusz:)
Co do 4ws nie mialem nie wiem jak to sie prowadzi ale opinie sa ze Rewelacja i tylko strasza ze 2 maglownice ze drogi itp td... Ale ja bym bral jak bym mial na to fundusz:)
Czy ktos moze dysponuje schematami typu wiring diagram do MX-6 GE, gdzie jest dokladnie opisane, co wchodzi w sklad systemu 4WS? Bardzo mnie ciekawi, jak to jest wszystko razem podlaczone w samochodzie.
Pozdrawiam,
voytecku.
Pozdrawiam,
voytecku.
Wlasnie w kazdym manual booku te schematy zostaly pominiete co mnie irytuje bo daja full mechanike i podstawowe wiazki ale juz rozszezonej elektryki nievoytecku napisał(a):typu wiring diagram do MX-6 GE
szumki44 napisał(a):Wlasnie w kazdym manual booku te schematy zostaly pominiete co mnie irytuje bo daja full mechanike i podstawowe wiazki ale juz rozszezonej elektryki niewiec ciezko bedzie:) ja mam 1 na stronce ale to standard .. jak chesz moge ci podeslac:)
Prosze podeslij. Jaka rozszerzona elektryke masz na mysli? Zastanawiam sie jeszcze czy zbiornik paliwa jest taki sam w wersji 4WS jak w zwyklej, ale to juz moge sprawdzic w EPC, gdy bede mial do niego dostep.
Pozdrawiam,
voytecku.
ok ja wrzuce to na serwer i podam link do pobrania
Co do rozszezonej elektryki to mam na mysli to ze manual podaje prose przylaczenia typu zarowka do masy i przekaznika
Nie ma zbytnio schematow dzialania calych podzespolow
zreszta poogladasz to bedziesz wiedzial:)
voytecku napisał(a):szumki44 napisał(a):Wlasnie w kazdym manual booku te schematy zostaly pominiete co mnie irytuje bo daja full mechanike i podstawowe wiazki ale juz rozszezonej elektryki niewiec ciezko bedzie:) ja mam 1 na stronce ale to standard .. jak chesz moge ci podeslac:)
Prosze podeslij. Jaka rozszerzona elektryke masz na mysli? Zastanawiam sie jeszcze czy zbiornik paliwa jest taki sam w wersji 4WS jak w zwyklej, ale to juz moge sprawdzic w EPC, gdy bede mial do niego dostep.
Pozdrawiam,
voytecku.
Zbiornik inny z dwoma pompami ,do tego przez cały tunel idzie drążek do tylnej belki i oczywiście węże od pompy wspomagania
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Zbiornik inny z dwoma pompami ,do tego przez cały tunel idzie drążek do tylnej belki i oczywiście węże od pompy wspomagania
To moze byc troche zabawy z przekladka. Jaka jest pojemnosc zbiornika paliwa? Tam sa dwie pompy paliwa czy masz na mysli dwie pompy przepompowujace w srodku zbiornika? Masz moze jakis schemat, jak ten 4WS jest zamontowany w samochodzie, gdzie sa umieszczone czujniki, etc?
Pozdrawiam,
voytecku.
schematu nie mam ,pompa jedna pewnie przepompowuję a druga tłoczy do wtrysków ,Co do czujników (ale raczej to są elektrozawory)to znajdują one się w tylnej belce ,komp znajduję się z tyłu z lewej strony
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):schematu nie mam ,pompa jedna pewnie przepompowuję a druga tłoczy do wtrysków ,Co do czujników (ale raczej to są elektrozawory)to znajdują one się w tylnej belce ,komp znajduję się z tyłu z lewej strony
Ale chyba jest jeszcze cos w stylu czujnika skretu kierownicy? Ze schematem byloby latwiej
Widzialem, ze do tego kompa z tylu wchodza 3 spore wtyczki, w kazdej jest po kilka/kilkanascie kabli we wiazce. Zakladam, ze jedna idzie do elektrozaworow w tylnej belce, druga gdzies do przodu do tego czujnika skretu kierownicy, a trzecia? Moze trzecia idzie gdzies do OBD? Bo z oryginalnym komputerem mozna odczytac/zmieniac ustawienia tego podsystemu.
Pozdrawiam,
voytecku.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6