Duze spalanie

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 16:05

witam
mazda zacczeła duzo palic benzyny,na diagnostyce emisji spalin diagnosta powiedział ze jest duzo przekroczona
-podczas odpalania czuć zapach benzyny
-gdy zgaśnie na zimnym śilniku zalewa świece
-podczas dodawania gazu na zimnym śilniku przy około 2500obr do 3000obr silnikiem szarpie
-obroty nie faluja
-śilnik pracuje równo
co moze być przyczyną spalania i zapachu benzyny

ostatnio wymieniłem świece
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 16:17

sonda, czujnik temperatury do ecu, regulator ciśnienia paliwa. Zapach benzyny jest dlatego, ze nie przepala jej.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 16:22

cisnienie jest ok mierzone 2 miesiace temu
to sie stalo po wymianie świec i kabli
a czujnik temperatury ecu i regulator ciśnienia paliwa to gdzie jest

dodam ze na gazie chodzi ok
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 16:40

a w ogóle nie napisałeś o jaki silnik chodzi. W nowy rok raczej wrózki nie pracują. regulator ciśnienia paliwa jest na listwie wtryskowej.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Grzyby » 1 sty 2012, 16:42

Jakie masz świece i jaka przerwa?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 16:44

626 2.5 V6 Pb+LPG 94r
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez johny2007 » 1 sty 2012, 17:05

lpg która generacja??
Ostatnio edytowano 1 sty 2012, 17:08 przez johny2007, łącznie edytowano 2 razy
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 17:06

świece ngk z inter carsu przerwa 0,7

chuba pierwszej (z reduktora wezem do filtra)
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez johny2007 » 1 sty 2012, 17:09

a na węzu idącym od reduktora masz srube czy krokowca........??
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 17:14

johny2007 napisał(a):lpg która generacja??

a co ma tu lpg do benzyny??? Przecież na lpg pracuje normalnie.
Proponuję sprawdzić błędy i regulator ciśnienia paliwa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 17:17

johny2007 napisał(a):a na węzu idącym od reduktora masz srube czy krokowca........??



śruba
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez johny2007 » 1 sty 2012, 17:21

to wiec moja teoria, dlatego fajna jest I gen bo niezaleznie od jakis uszkodzen sondy, przepływki itp. ona nadal działa..... :D
A więc jezeli na lpg jest ok to znaczy układ zapłonowy powinien byc dobry bo lpg jest bardziej czułę na to...
Obstawiałbym na padnietą sonde lambda... by wszystkie objawy wyjasniła.... sprawdź sonde
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 17:23

johny2007 napisał(a):to wiec moja teoria, dlatego fajna jest I gen bo niezaleznie od jakis uszkodzen sondy, przepływki itp. ona nadal działa..... A więc jezeli na lpg jest ok to znaczy układ zapłonowy powinien byc dobry bo lpg jest bardziej czułę na to...Obstawiałbym na padnietą sonde lambda... by wszystko wyjaśniło.... sprawdź sonde

no i po co cały ten wywód wielowątkowy jak ja to samo napisałem w pierwszej odpowiedzi?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 17:28

błedu sondy niema jest tylko bład egr
chyba sprawdze sade miernikiem
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez johny2007 » 1 sty 2012, 17:37

nie musi byc bład sondy poprostu ma przekłamania(niby działa)....
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez noxes » 1 sty 2012, 17:45

trewi napisał(a):błedu sondy niema jest tylko bład egrchyba sprawdze sade miernikiem

egrem też powinieneś sie zająć.
mierzenie sondy miernikiem obarczone jest dużym błędem, najlepiej zrobić to oscyloskopem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez trewi » 1 sty 2012, 17:48

noxes napisał(a):
trewi napisał(a):błedu sondy niema jest tylko bład egrchyba sprawdze sade miernikiem

egrem też powinieneś sie zająć.
mierzenie sondy miernikiem obarczone jest dużym błędem, najlepiej zrobić to oscyloskopem.

blad egr mam juz ze 3 lata
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron