Witam wszystkich.
Problem jak w temacie, ale zacznę od początku. Ponieważ miałem bardzo słabe hamulce z tyłu postanowiłem wymienić uszczelki w pompie hamulcowej, po rozebraniu okazało się że w zestawie naprawczym nie ma uszczelek pod zbiorniczek wiec te dwie wsadziłem stare, po odpowietrzeniu układu hamulec jak nowy tylko że zaczął ubywać mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Ubywał w tempie cały zbiorniczek na dwa dni. Po sprawdzeniu pompy, serwa (czy płyn nie wcieka do środka) wstawieniu nowego wężyka do sprzęgła podejrzenia padły na zbiorniczek (może pękł przy demontażu / montażu)
wiec kupiony nowy (stary używany ale sprawdzony) i uszczelki pod niego w aso po 20zł sztuka. Po wymianie płyn zaczął uciekać jeszcze szybciej jak przed wymianom teraz już zgłupiałem i nie wiem co może być nie tak. Dodam że wszystko robił znajomy mechanik, przewody od pompy i cały "dół" układu jest sprawny. Dzięki z góry za jakieś sugestie
Ubywajacy płyn hamulcowy rozwiazanie – uszczelka serwa
Strona 1 z 1
Płyn nie wodo ślady po sobie zostawia.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Jak dobrze pamiętam jest jakaś uszczelka między pąpą a obudową serwa, tak więc nieszczelność na trzpieniu skutkowała by wyciekiem do serwa.
Miało prawo coś pujść Tobie nie tak przy montażu.
Miało prawo coś pujść Tobie nie tak przy montażu.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Problem rozwiązany, zamieniona uszczelka na trzpieniu od pompy. Jeżeli chodzi o hamulce po remoncie to są żyleta jak nowe, wymienione wszystkie uszczelki w zaciskach coś koło 100 i uszczelki w pompie 50 + uszczelki pod zbiorniczek tylko aso 40. Polecam lekturę " Sam Naprawiam" mazda 92-97.
Jest oring tylko że przed oringiem jest mała dziurka w obudowie którą ucieka sobie płyn jak jest coś nie tak z pompą, i nie wlewa się do serwa tylko cieknie po serwie .
MARSELUSS82 napisał(a):Jak dobrze pamiętam jest jakaś uszczelka między pąpą a obudową serwa, tak więc nieszczelność na trzpieniu skutkowała by wyciekiem do serwa.
Jest oring tylko że przed oringiem jest mała dziurka w obudowie którą ucieka sobie płyn jak jest coś nie tak z pompą, i nie wlewa się do serwa tylko cieknie po serwie .
MARSELUSS82 napisał(a):Miało prawo coś pujść Tobie nie tak przy montażu.
fanatyk napisał(a): Dodam że wszystko robił znajomy mechanik
- Od: 25 gru 2011, 11:23
- Posty: 5
fanatyk napisał(a):" Sam Naprawiam" mazda 92-97.
Masz może tą ksiąszkę?
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6