Ubywajacy płyn hamulcowy rozwiazanie – uszczelka serwa

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez fanatyk » 25 gru 2011, 12:10

Witam wszystkich.
Problem jak w temacie, ale zacznę od początku. Ponieważ miałem bardzo słabe hamulce z tyłu postanowiłem wymienić uszczelki w pompie hamulcowej, po rozebraniu okazało się że w zestawie naprawczym nie ma uszczelek pod zbiorniczek wiec te dwie wsadziłem stare, po odpowietrzeniu układu hamulec jak nowy tylko że zaczął ubywać mi płyn ze zbiorniczka wyrównawczego. Ubywał w tempie cały zbiorniczek na dwa dni. Po sprawdzeniu pompy, serwa (czy płyn nie wcieka do środka) wstawieniu nowego wężyka do sprzęgła podejrzenia padły na zbiorniczek (może pękł przy demontażu / montażu)
wiec kupiony nowy (stary używany ale sprawdzony) i uszczelki pod niego w aso po 20zł sztuka. Po wymianie płyn zaczął uciekać jeszcze szybciej jak przed wymianom :| teraz już zgłupiałem i nie wiem co może być nie tak. Dodam że wszystko robił znajomy mechanik, przewody od pompy i cały "dół" układu jest sprawny. Dzięki z góry za jakieś sugestie
Początkujący
 
Od: 25 gru 2011, 11:23
Posty: 5

Postprzez MARSELUSS82 » 25 gru 2011, 20:00

Płyn nie wodo ślady po sobie zostawia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez fanatyk » 25 gru 2011, 20:48

pod samochodem kałuża jest :) a tak serio widać że jest serwo na obudowie "upocone" tylko tak jak pisałem wszystkie uszczelki nowe, może jakaś w środku w pompie się zawinęła tylko czy w tedy w serwie nie powinno być trochę płynu.
Początkujący
 
Od: 25 gru 2011, 11:23
Posty: 5

Postprzez MARSELUSS82 » 26 gru 2011, 13:46

Jak dobrze pamiętam jest jakaś uszczelka między pąpą a obudową serwa, tak więc nieszczelność na trzpieniu skutkowała by wyciekiem do serwa.

Miało prawo coś pujść Tobie nie tak przy montażu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez fanatyk » 31 gru 2011, 13:35

Problem rozwiązany, zamieniona uszczelka na trzpieniu od pompy. Jeżeli chodzi o hamulce po remoncie to są żyleta jak nowe, wymienione wszystkie uszczelki w zaciskach coś koło 100 i uszczelki w pompie 50 + uszczelki pod zbiorniczek tylko aso 40. Polecam lekturę " Sam Naprawiam" mazda 92-97.
MARSELUSS82 napisał(a):Jak dobrze pamiętam jest jakaś uszczelka między pąpą a obudową serwa, tak więc nieszczelność na trzpieniu skutkowała by wyciekiem do serwa.

Jest oring tylko że przed oringiem jest mała dziurka w obudowie którą ucieka sobie płyn jak jest coś nie tak z pompą, i nie wlewa się do serwa tylko cieknie po serwie .
MARSELUSS82 napisał(a):Miało prawo coś pujść Tobie nie tak przy montażu.
<czytaj>
fanatyk napisał(a): Dodam że wszystko robił znajomy mechanik
Początkujący
 
Od: 25 gru 2011, 11:23
Posty: 5

Postprzez MARSELUSS82 » 31 gru 2011, 15:17

fanatyk napisał(a):" Sam Naprawiam" mazda 92-97.


Masz może tą ksiąszkę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez fanatyk » 31 gru 2011, 20:36

dostępna na forum
viewtopic.php?f=126&t=109428
Początkujący
 
Od: 25 gru 2011, 11:23
Posty: 5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6