Przepustnica do Mazdy MX-6 2.0 16V FS 115 KM

Postprzez jacekasot » 10 lis 2011, 22:10

Jak w tytule.
I mam pytanie, czy przepustnica jest zespolona z silniczkiem krokowym bo znajomy mechanik stwierdził, że owy silniczek jest padnięty...
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez Siw-y » 10 lis 2011, 22:16

Tu masz wyjaśnienie :)



Obrazek
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez jacekasot » 10 lis 2011, 23:09

Sorry ale trochę noga jestem jeśli chodzi o takie schematy :–( nie bardzo rozumiem. Z tego co mówił mi znajomy to silniczek krokowy jest połączony z przepustnica. Ale chciałem się upewnić tu na forum.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 10 lis 2011, 23:19

Nie jest połączony. Element 20-660 tez jest rozbieralny.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 00:06

Czyli kupując przepustnicę silniczek krokowy będę musiał kupić osobno tak? Przepraszam za głupie pytania ale chce się w 100% upewnić żeby nie wyrzucać kasy na coś co jest sprawne
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez Siw-y » 11 lis 2011, 00:11

Na pewno silniczek padnięty? może tylko brudny?

Przepustnicy nie musisz kupować skoro Twoja jest OK.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez noxes » 11 lis 2011, 00:15

tak jak wyżej wyczyść przepustnicę ewentualnie napisz mi na pw co się dzieje.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 00:35

Przepustnica była czyszczona. Auto ma problemy z przyspieszaniem. Nie wkrecą się na obroty, dławi się, szarpie. Na biegu jałowym ma problemy z utrzymaniem obrotów, raz jest 1000, raz 600, raz 1600.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez damian626 » 11 lis 2011, 01:04

witaj jak cos krokowy mam a czy te obroty gwałtownie falują czy powoli jezeli uklad chlodzenia byl zasyfiony jezdzil na wodzie itp to krokowy ciezko bedzie uratowac
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez goldinhio » 11 lis 2011, 01:42

U mnie do FS`a też się znajdzie – ten z fotek poniżej:
Obrazek
Obrazek
Poszło na PW
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 16:38
Posty: 12
Skąd: Brzeg
Auto: Seat Ibiza 1.9 SDI 2003

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 03:10

Autko posiadam 8 miesięcy. Wody nigdy nie lałem, nie wiem jak poprzedni właściciel ale jest to możliwe bo tak zaniedbanego auta to w życiu nie widziałem...
Damian626, napisz jakbyś mógł na PW ile byś sobie życzył za silniczek bo kolega goldinhio dał ciekawą propozycję :)
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 11 lis 2011, 13:13

jacekasot napisał(a):Auto ma problemy z przyspieszaniem. Nie wkrecą się na obroty, dławi się, szarpie.

to nie przez krokowy.
Sprawdzałeś błędy? Układ zaplonowy w jakim stanie?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 14:05

Nie przez krokowy ale przez uszkodzoną przepustnicę owszem. A czy może to być również spowodowane niesprawną sondą lambda. Bo moja już dogorywa ale za cholerę nie mogę jej zdemontować :-D
Świece w doskonałym stanie, kable nie świecą, kopułka też ok.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez goldinhio » 11 lis 2011, 16:03

U mnie kiedyś też był problem z obrotami, co się okazało – łapał lewego powietrza na uszczelce kolektora ssącego. Wymieniłem i chodził jak złoto :D
Tylko objawy były troszkę inne, po rozgrzaniu silnika spadały do około 600 i momentalnie wracały, wkurzało mnie to bo strasznie rzucało silnikiem.
Początkujący
 
Od: 14 cze 2009, 16:38
Posty: 12
Skąd: Brzeg
Auto: Seat Ibiza 1.9 SDI 2003

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 16:53

Jak się rozgrzeje to również spadają do 600 obrotów i wtedy pali się kontrolka od ciśnienia oleju. Tak było dotychczas ale skoki obrotów zaczęły pojawiać się w chwili gdy mechanik rozebrał przepustnice i nie wymienił uszczelkę która tam się znajduje. Odkręcął również korek od cieczy chłodzącej, i trochę płynu wyleciało. Podejrzewam że te skoki obrotów są spowodowane właśnie jego ubytkiem. Uzupełnie je i zobaczę co będzie się działo.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez damian626 » 11 lis 2011, 22:54

jezeli chodzi o wrkecanie sie na obroty to sprobuj ruszyc apratem zaplonowym i zobaczysz czy bedzie roznica
MAZDA i'like that prum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 01:27
Posty: 112
Skąd: TSK
Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3

Postprzez Don Corleone » 11 lis 2011, 23:02

Przenoszę do działu warsztatowego, bo to już nie jest oferta kupna ;)
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez noxes » 11 lis 2011, 23:20

damian626 napisał(a):to sprobuj ruszyc apratem zaplonowym

powinno się to robic w serwisowym,
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 23:42

aparat zapłonowy był demontowany i czyszczony. Wymieniłem filtr paliwa bo podejrzewałem że jest zasyfiony i to jego wina. Niestety się myliłem. Za kilka dni wymienię przepustnicę wraz z silniczkiem krokowym i będę wiedział na czym stoję.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez noxes » 11 lis 2011, 23:46

A zapłon masz ustawiony na stroboskopie? Ja tam nie wiem co możesz mieć popsute w przepustnicy, przeciez tam praktycznie nie ma nic psującego się. TPS był ruszany?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6