Tuning na fabrycznych czesciach.... mazda mx-6
1, 2
Witam. Posiadam Mx-6 i chcialem zrobic tuning na fabrycznych komponentach tu wymieniam liste ktore wiem ze bez problemu mozna perzelozych i jestem bardziej ciekaw co jeszcze mozna przelozyc zeby mx-6 lepiej smigal . Dziekuje za odpowiedzi..
A wiec to co wiem to:
Skrzynia z 626 1.8 Fp = dluzsze przelozenia biegow
Tarcze hamulcowe i zaciski przednie z mazda 6 283mm
Felgi mazda 6 ..
A wiec to co wiem to:
Skrzynia z 626 1.8 Fp = dluzsze przelozenia biegow
Tarcze hamulcowe i zaciski przednie z mazda 6 283mm
Felgi mazda 6 ..
robią tak że rozkładają całą skrzynię i główne przełożenie wkładaja od concerto a reszta or crx
coś takiego –> http://www.hondatech.pl/topics21/5836.htm
coś takiego –> http://www.hondatech.pl/topics21/5836.htm
- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
fajnie ze tak da rade u nich ale u mnie nie warto sie bawic w takie klocki wystarczy z 626 i mam juz dluzsze przelozenie chyba ze ktos chce miec jak wyzej najbardziej interesowalo by mnie tanim kosztem podniesc moc ale tym tanim kosztem uzyskam 3konie co nie wystarczy jak dla mnie dlatego raczej przezuce sie na v6 o wiele taniej wyjdzie
a takie pytanie o turbo mam. Jak to jest z montażem, bo z tego co wyczytałem to silniki które maja turbo zamontowane fabrycznie mają mniejszą kompresję np 9:1 Czy zakładając do FS gdzie kompresja jest 12:1 nic się nie stanie?
- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
Często właśnie jak się zakłada turbo to daje się grubszą uszczelkę pod głowicę, żeby odprężyć silnik. Założenie turbo nie jest tanie, a potem to jeszcze pasowałoby wystroić
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
najlepiej zbierać kasę na fabrycznie fajne i mocne auto Ja bym się zastanawiał między RX-8 a Hondą S2000?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
wankel vs vtec
1.3 ---- 2.2 --- pojemność
231 ---- 237 --- moc
220 ---- 220 --- moment 5000 rpm dla mazdy i 6800 dla hondy
6 ---- 6 --- biegi
tył ---- tył --- napęd
1350 ---- 1250 --- waga
według mnie mazda ładniejsza, a w hondzie zabawa zaczyna się dopiero jak się VTEC załączy czyli ok 6000 rpm
1.3 ---- 2.2 --- pojemność
231 ---- 237 --- moc
220 ---- 220 --- moment 5000 rpm dla mazdy i 6800 dla hondy
6 ---- 6 --- biegi
tył ---- tył --- napęd
1350 ---- 1250 --- waga
według mnie mazda ładniejsza, a w hondzie zabawa zaczyna się dopiero jak się VTEC załączy czyli ok 6000 rpm
- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
ja chcial bym miec 200 koni mialem wczesniej w innym 250 koni przy 1550 kg i byla juz normalna jazda i w miare ekonomicznie... co do vankla to spalanie srednio na poziomie powyzej 13l to troche za duzo do vtec to spalanie mniejsze;) ale buda brzydka. pozatym moj jamnik czyli mx-6 mi sie podoba xd tylko ze zrobilem blad kupujac 2.0 szukam 2.5. w usa mam trans am 2002 wiec v8 rzadzi ^_^ ale tam cena paliwa inna jeszcze . chodzi mi zeby mx-6 dopiescic ile sie da. rozwazam wariant turbo 2.0 ale taniej i szybciej wyjdzie mnie kupno 2.5v6 kl i przekladka na 2.5 200konny niz zabawa z 2.0 fs.
co miałeś za auto z 250 konnym silnikiem które paliło mniej niż 13l??:D
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
acura legend 3.2 typ2 ;] ale moim zdaniem fatalny silnik awaryjny [tiiit] 2x uszczelka glowicy pozniej blok pekniety wiec znow zabawa w przeszczepy ... honda sie przyznala ze zle zaprrojektowala go dlatego dali 3.2 200 konny 3generacji o innej konstrukcji kanalow wodnych oraz gniazd zaworowych ^_^ a wyglad ten sam wies swapowali ile wlezie go -ale wybralem mazde bo ojciec kiedys mial 626 i naruch.. nim z 500 000 km do poki nie skasowali nam go wiec mazda niezawodnosc jak dla mnie i tanie czesci ori.
To kiepsko W firmie jest Thalia 2002 1.4, która ma 475 000 km i nigdy nic nie było robione przy silniku, a nic z niego nie cieknie, ani nie bierze jakoś oleju, chodzi cichutko i pali na dotyk Kierownica śliska i nie widać cyferek na gałce biegów
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
no nie wiem czy kiepsko pierwszy olej jaki był wymieniany (po za gwarancyjnym) to mechanicy powiedzieli że bedą musieli go łyżkami wyciągać nie ma co porównywać samochodu firmowego który co 20000 ma robiony przegląd
- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
Ten miał i ma co 10 kkm zmianę oleju
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6