Dlaczego mi wyrzuca wode z chlodnicy?
Strona 1 z 1
cały czas wywala mi wode z chlodnicy, ogrzewanie dziala i caly czas sie uklad zapowietrza ,jest troche małe cisnienie płynu w przewodach czy to moze byc pompa wodna? czy uszczelka pod glowica ale na gazie samochod jezdzi i obroty wolne tez ma
- Od: 1 maja 2005, 17:41
- Posty: 18
- Skąd: lublin
- Auto: 626 1993 2.0 jmzge 14j ge fs
Jeśli wymiana korka nie pomoże, to centymetr po centymetrze sprawdź, czy nie masz wycieków. Jeśli nie masz, to jeszcze raz zalej płyn chłodzący, (na włączonym ogrzewaniu) odpowietrz układ i sprawdź, czy się polepszyło. Jeśli nie, to albo masz uszkodzoną pompę wodną, lub uszczelka pod głowicą padła.
W przypadku uszczelki po odpaleniu silnika odkręć korek od chłodnicy (na zimnym lub chłodnym silniku) i pooglądaj płyn. Jeśli wylatują z niego bąbelki i/lub:
po wierzchu płynu chłodzącego pływa lekka, tłusta zawiesina;
w zapachu spalin wyczuwasz aromat płynu chłodzącego;
kolor spalin jest biały,
to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
W przypadku uszczelki po odpaleniu silnika odkręć korek od chłodnicy (na zimnym lub chłodnym silniku) i pooglądaj płyn. Jeśli wylatują z niego bąbelki i/lub:
po wierzchu płynu chłodzącego pływa lekka, tłusta zawiesina;
w zapachu spalin wyczuwasz aromat płynu chłodzącego;
kolor spalin jest biały,
to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Płyn cały czas przepływa przez nagrzewnice ( czy masz nast. na ciepło czy zimno ) w starszych mazdach ( GC/BD) był "kran" CO. w obecnych modelach sterowane wszystko jest "klapkami " przy nagrzewnicy..... To tak tylko dla infoGofNet napisał(a):na włączonym ogrzewaniu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Ja kiedyś miałem takie podobne objawy jeszcze w starym aucie. Za pierwszym razem chłodnica zamuliła się kamieniem. Następnym razem to była uszczelka pod głowicą. Sprawdz jeszcze czy gaz nie dostaje się do płynu reduktor (przepona) – też mi się to zdażyło.
- Od: 3 gru 2004, 20:58
- Posty: 237
- Auto: Xedos CA KF '96
ok piekne dzieki za rady, jutro z rana biore sie do roboty,prawdopodobnie jest walnieta pompa wodna bo nie ma obiegu i cisienia wcale plyn niechce plynac nawet na wiekszych obrotachg ,odnosnie spalania i spalin wszytko jest ok nic takiego nie dzieje sie o czym pisales.Pozdrawiam
- Od: 1 maja 2005, 17:41
- Posty: 18
- Skąd: lublin
- Auto: 626 1993 2.0 jmzge 14j ge fs
gaz nie dostaje sie do plynu, narazie okazalo sie ze walnela pompa wody i korek chlodnicy i a co bedzie dalej zobaczymy
- Od: 1 maja 2005, 17:41
- Posty: 18
- Skąd: lublin
- Auto: 626 1993 2.0 jmzge 14j ge fs
termostat dziala juz wszytko ok
- Od: 1 maja 2005, 17:41
- Posty: 18
- Skąd: lublin
- Auto: 626 1993 2.0 jmzge 14j ge fs
Odkopałem stary temat bo mam pytanko a nie chce zakładać nowego. Korek chłodnicy w 626 GE FS z 93r powinien otwierać się przy 0,9 czy 1,1 bara? Chce kupić nowy a na starym nic nie pisze?
Proszę o pomoc.
Proszę o pomoc.
- Od: 3 paź 2005, 16:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
chrupek napisał(a):W ori na tej żółtej naklejce jest napisane 1,1.
Dzięki za info ciekawe czy w 1.8 i 2.0 jest tak samo czyli 1,1 bara. Czy ktoś może to sprostować?
- Od: 3 paź 2005, 16:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6