Szykuję się do wymiany lamp z Kanadyjskich na Europejskie. Żółte postojówki chyba już nie przejdą na przeglądzie i nie widzę innej opcji. Widzę że jest kilka rodzajów tych europejskich a mianowicie
– Manualny TYC, H1+H1
– Elektryczny bez silnika, H1+H1
– Elektryczny, TYC, H1+H1
– Elektryczny bez silnika, H1+H3
Które brać? Wydaje mi się że Manualne TYC H1+H1 bo chyba Cronos nie ma elektrycznego ustawiania lamp? Dobrze myślę?
I czy jeszcze muszę coś dodatkowo kupować żeby podłączyć kabelki ze starych do nowych, jak ktoś przechodził przez to bym był wdzięczny za uwagi. Wydaje mi się że będę miał mały problem z postojówkami, bo w Kanadyjskich postojówki są w migaczach a Europejskie mają w lampach więc ten kabelek na pewno jest nie tam gdzie bym chciał. Prawdę mówiąc nigdy nie robiłem elektryki w aucie .
Mazda 626 Cronos 97 LX – wymiana przednich lamp
Strona 1 z 1
Manualne. Nie potrzebujesz elektrycznych bo:
rob626 napisał(a):Cronos nie ma elektrycznego ustawiania lamp
ja mam cronosa i mam elektryczne...tzn mam silniczki ale coś nie działa te sterowanie, jeszcze nie przyglądałem się co i jak konkretnie
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
- Od: 1 mar 2011, 15:46
- Posty: 87
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan
Zdobyłem nowe lampy Europejczyki (TYC), ale wtyczki kompletnie nie pasują do Amerykanina.
Wejście do lampy Cronos 6 pinowe gniazdko odpowiedzialne za wszystko razem (drogowe, mijania, pozycyjne, migacze)
W powyższe gniazdo wchodzi taka wtyczka od strony auta
Natomiast przednie oświetlenie z homologacją europejską ma aż 3 wejścia oddzielnie dla
Lampy: drogowe + mijania
Pozycyjnego
Migacza
I co teraz z tym zrobić? Najfajniej by było gdybym miał odpowiednie wtyczki/gniazdka i zrobić przejściówkę z 1 gniazda Cronosa na 3 Europejczyka, ale gdzie zdobyć takie wtyczki?
A co by zrobił elektryk samochodowy?
Wejście do lampy Cronos 6 pinowe gniazdko odpowiedzialne za wszystko razem (drogowe, mijania, pozycyjne, migacze)
W powyższe gniazdo wchodzi taka wtyczka od strony auta
Natomiast przednie oświetlenie z homologacją europejską ma aż 3 wejścia oddzielnie dla
Lampy: drogowe + mijania
Pozycyjnego
Migacza
I co teraz z tym zrobić? Najfajniej by było gdybym miał odpowiednie wtyczki/gniazdka i zrobić przejściówkę z 1 gniazda Cronosa na 3 Europejczyka, ale gdzie zdobyć takie wtyczki?
A co by zrobił elektryk samochodowy?
Ostatnio edytowano 28 sie 2011, 18:51 przez rob626, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 19 sie 2011, 13:25
- Posty: 7
rob626 napisał(a):A co by zrobił elektryk samochodowy?
Uciął wtyczki i zrobił na wsuwki, ewentualnie przerobił na inne kostki. Przejściówki można zrobić kupując kostki od instalacji elektrycznej lamp samochodu europejskiego. Wtedy tniesz kostki od starych lamp amerykańskich i dolutowywujesz odpowiednie kable w odpowiednie miejsce wtyczek które nabyłes z samochodu europejskiego ot i tyle. Potrzebne będzie trochę kabla, cyna, lutownica, koszulki termokurczliwe, izolacja, nóż, miernik i trochę czasu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Tnij wtyczki i lutuj
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
kamilspider napisał(a):Tnij wtyczki i lutuj
Takie rozwiązanie będzie miał do du**, będzie miał lampy na stałe. Dużo lepszym rozwiązaniem jest zrobienie tego na wsuwki.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie jest problemem coś rozlutować, a masz pewność, że będzie dobrze przewodzić. Hm... ja lamp codziennie nie wyciągam, więc nie widzę problemu
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
drix1987 napisał(a):ja mam cronosa i mam elektryczne
zdecyduj się, bo:
drix1987 napisał(a):Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan
Special to nie Cronos ... Nawet nie wiesz jakim autem jeździsz
Special to wersja na Europę i może mieć el. regulację. A tej w Cronosach NIGDY nie było fabrycznie.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6