Świecąca kontrolka przy ostrym hamowaniu 626 GE 2.0 16V
1, 2
to fajnie że prawie po dwóch miesiącach dolejesz płynu
- Od: 26 sie 2005, 06:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):to fajnie że prawie po dwóch miesiącach dolejesz płynu
Dobrze, że to nie kontrolka od oleju, chociaż może to by było lepsze, bo jeśli miałoby nie być płynu hamulcowego...
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Witam, odświeżę temat kontrolki – oczywiście kontrolnie – a sprawa tyczy się także modelu 626 GF (być może także innych wersji).
Również przy ostrym hamowaniu, tak jak mrlunacemu zaczęła mi się palić kontrolka hamulca ręcznego. Pojeździłem sobie z tym tak jeszcze ze 2-3 tygodnie zanim się za to wziąłem. Analogicznie jak przedmówca oraz forumowicze doradzający obadałem stan klocków itd, na końcu patrzę na zbiorniczek płynu hamulcowego. Płynu było tak w połowie, między minimum a max, od górnej linii łączenia pokrywy może 7-8 mm poniżej. dolałem te +/-30 – 40 ml płynu hamulcowego – problem rozwiązany. Kontrolka się już nie świeci. Być może jest to także rozwiązanie przed ewentualnym zapowietrzeniem się układu. Kiedy hamowałem płyn przelewał się do przedniej części zbiorniczka, w tylnej części jest czujka, a nieopodal idą wężyki i być może jak by było za mało płynu to przy przelaniu się go do przedniej części zbiorniczka przy hamowaniu odsłonięte przewody zassały by powietrze. Ale to już takie moje rozważania po piwku po skończonej robocie z kontrolką hamulca.
Ciao
Również przy ostrym hamowaniu, tak jak mrlunacemu zaczęła mi się palić kontrolka hamulca ręcznego. Pojeździłem sobie z tym tak jeszcze ze 2-3 tygodnie zanim się za to wziąłem. Analogicznie jak przedmówca oraz forumowicze doradzający obadałem stan klocków itd, na końcu patrzę na zbiorniczek płynu hamulcowego. Płynu było tak w połowie, między minimum a max, od górnej linii łączenia pokrywy może 7-8 mm poniżej. dolałem te +/-30 – 40 ml płynu hamulcowego – problem rozwiązany. Kontrolka się już nie świeci. Być może jest to także rozwiązanie przed ewentualnym zapowietrzeniem się układu. Kiedy hamowałem płyn przelewał się do przedniej części zbiorniczka, w tylnej części jest czujka, a nieopodal idą wężyki i być może jak by było za mało płynu to przy przelaniu się go do przedniej części zbiorniczka przy hamowaniu odsłonięte przewody zassały by powietrze. Ale to już takie moje rozważania po piwku po skończonej robocie z kontrolką hamulca.
Ciao
u mnie byl czujnik dzwigni recznego sie poluzowal i przy hamowaniu badz wyzszych silach odsrodkowych zalaczal sie i dawal falszywy sygnal zaciagnetego recznego dokrecenie pomoglo !
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6