Świecąca kontrolka przy ostrym hamowaniu 626 GE 2.0 16V

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez pawelc » 16 wrz 2011, 19:58

to fajnie że prawie po dwóch miesiącach dolejesz płynu ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 06:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 16 wrz 2011, 21:36

pawelc napisał(a):to fajnie że prawie po dwóch miesiącach dolejesz płynu ;)

<lol>
Dobrze, że to nie kontrolka od oleju, chociaż może to by było lepsze, bo jeśli miałoby nie być płynu hamulcowego... :|
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 21:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez fast driveer » 12 gru 2012, 20:42

Witam, odświeżę temat kontrolki – oczywiście kontrolnie – a sprawa tyczy się także modelu 626 GF (być może także innych wersji).
Również przy ostrym hamowaniu, tak jak mrlunacemu zaczęła mi się palić kontrolka hamulca ręcznego. Pojeździłem sobie z tym tak jeszcze ze 2-3 tygodnie zanim się za to wziąłem. Analogicznie jak przedmówca oraz forumowicze doradzający obadałem stan klocków itd, na końcu patrzę na zbiorniczek płynu hamulcowego. Płynu było tak w połowie, między minimum a max, od górnej linii łączenia pokrywy może 7-8 mm poniżej. dolałem te +/-30 – 40 ml płynu hamulcowego – problem rozwiązany. Kontrolka się już nie świeci. Być może jest to także rozwiązanie przed ewentualnym zapowietrzeniem się układu. Kiedy hamowałem płyn przelewał się do przedniej części zbiorniczka, w tylnej części jest czujka, a nieopodal idą wężyki i być może jak by było za mało płynu to przy przelaniu się go do przedniej części zbiorniczka przy hamowaniu odsłonięte przewody zassały by powietrze. Ale to już takie moje rozważania po piwku po skończonej robocie z kontrolką hamulca.
Ciao
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2005, 02:02
Posty: 309 (0/5)
Skąd: zDolnego Śląska
Auto: 私の マツダ
最初 : 323 BG
二番目 : 626 GF
第三 : 6 GH

Postprzez szumki44 » 12 gru 2012, 21:32

u mnie byl czujnik dzwigni recznego :D sie poluzowal i przy hamowaniu badz wyzszych silach odsrodkowych zalaczal sie i dawal falszywy sygnal zaciagnetego recznego :D dokrecenie pomoglo :D ! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 14:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6