Przy ok. 2 tys obrotów się dławi.

Postprzez gruby121995 » 3 lip 2011, 12:45

Cześć. tak jak w tytule mam problem. Moja mazda 626 1.8L GE na zimnym silniku nie chce się wkręcić na powyżej 2tys obrotów... jak dojdzie do około dwóch tysięcy to zaczyna dławić się. Dopiero po uzyskaniu wyższej temperatury wraca wszystko do normy.
Bardzo proszę o udzielenie jakiejś rady co może powodować ten problem z góry dziękuje.
gruby121995
 

Postprzez drix1987 » 3 lip 2011, 12:52

może świece?
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez noxes » 3 lip 2011, 13:06

Przewody WN, kopułka, palec i świece w jakim stanie? Po odpaleniu jakie ma obroty?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez gruby121995 » 3 lip 2011, 13:24

przewody w dobrym stanie świece nie były sprawdzane. A obroty po odpaleniu to ok 1700.
Dodam że samochód pali bardzo dobrze, chodzi na wszystkie gary.
gruby121995
 

Postprzez noxes » 3 lip 2011, 13:45

to sprawdż świece, kopułkę i palec, a najlepiej wymień wszystko.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez arkadiuszek1 » 6 lip 2011, 15:41

witam,
w postach osób który miały podobny problem wyczytałem że przeważnie zawodzi TPS a dokładniej ustawienie jego. mam dwa pytanie...
-po odpięciu wtyczki TPS powinna być jakaś różnica w pracy silnika lub we wkręcaniu się??
-jak go ustawić lub sprawdzić czy jest wszystko prawidłowo?? wynalazłem tylko metodę na szczelinomierz ale to sprawdza się tam gdzie jest śruba odbojnikowa a nie jak u mnie ala krańcówka, która w trybie serwisowym po naciśnięciu gazu załącza lub rozłącza wentylator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2009, 20:38
Posty: 94 (0/1)
Skąd: Gdańsk
Auto: 323F 1.8 16v 114kM 95r

Postprzez noxes » 6 lip 2011, 19:17

arkadiuszek1 napisał(a):-po odpięciu wtyczki TPS powinna być jakaś różnica w pracy silnika lub we wkręcaniu się??

Tak silnik nie będzie wkręcał się na obroty. Dajesz gazu a on gaśnie.
arkadiuszek1 napisał(a):-jak go ustawić lub sprawdzić czy jest wszystko prawidłowo?? wynalazłem tylko metodę na szczelinomierz ale to sprawdza się tam gdzie jest śruba odbojnikowa a nie jak u mnie ala krańcówka, która w trybie serwisowym po naciśnięciu gazu załącza lub rozłącza wentylator

Czytałeś mój temat "Szarpniecie przy puszczeniu gazu"? Tam jest napisane co nieco.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6