trzyma hamulec w lewym przednim kole
1, 2
trzyma hamulec w lewym przednim kole odpowietrzalem go, przeczyscilem te czesci w okolo wszystko chodzi luzno zauwarzyłem ze nie odbija ten cylinderek czy jakos tak a wyglada jak nowy odbija ale powoli i jak jade to mi sie wszystko grzeje zanim pusci prosze o pomoc
zapomiałem dodac jak pompuje hamulec to zaswieca mi sie kontrolka od recznego mysle ze to ma jakis związek z tym co sie dzieje z moja madzia
Edit: Nie piszemy postów pod swoim postem – siegu
zapomiałem dodac jak pompuje hamulec to zaswieca mi sie kontrolka od recznego mysle ze to ma jakis związek z tym co sie dzieje z moja madzia
Edit: Nie piszemy postów pod swoim postem – siegu
- Od: 8 maja 2011, 14:26
- Posty: 8
kolego jak boisz się sam to podjedź do mechanika, trzeba rozebrać zacisk wyczyścić cylinderek pewno jest zardzewiały i wymienić gumki kupisz zestaw naprawczy za jakieś 30 zł lepiej zrobić od razu oba koła – wożąc się tak masz większe zużycie paliwa no i bezpieczeństwo też się liczy
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 21:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
rozbierałem ten zacisk nasmarowalem i chodzi luzno cylinderek nie jest zardzewialy ale i tak go przeczysciłem klocki odbijaja ladnie ale cylinderek odbija bardzo wolno takze jak jade tarcze mi sie grzeja aha dodam jeszcze ze odpowietrzane bylo takze i nic to niedaje ciagle jest to samo
- Od: 8 maja 2011, 14:26
- Posty: 8
gipgibon napisał(a):trzyma hamulec w lewym przednim kole
i myślisz, że to dlatego, że silnikiem jest comprex ? Następnym razem staranniej proszę dobierać dział.
--> GE
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
na pewno dobrze odpowietrzyłeś cały układ??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
a może syf w płynie jest ? lub może coś z przewodami hamulcowymi co nie pozwala cofnąć się cylinderkowi skoro go podobno wyczyściłeś .
Ja spróbował bym przelać przez układ z pół litra świeżego płynu koszt niewielki – odpowietrzysz dokładnie no i nowy płyn będzie
Ja spróbował bym przelać przez układ z pół litra świeżego płynu koszt niewielki – odpowietrzysz dokładnie no i nowy płyn będzie
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 21:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
może masz gdzieś przewód hamulcowy zagięty??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Kolega Tomcio1972 ma chyba racje ale samo zwykłe przelanie płynu może nie pomóc. W ostateczności podjechać do mechanika i spróbować kompresorem, ale koszt ok 70zł
-
lukasz2387
ta tylko czasami skończy się jak u mnie rozwaleniem zbiorniczka na płyn koleś dał za duże ciśnienie
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 21:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
Tak, zakładając koło czasami można pozrywa gwinty na szpilkach, taki paradoks Nie zmienia to faktu że jak dobry mechanik to nic się nie zdaży
-
lukasz2387
Wymień wężyk hamulcowy jest już stary i niedrożny wstecz i wolno odbija. Przy odpowietrzaniu sika ale wstecz się przytyka. Miałem taka samą sytuację w Hondzie wymieniłem chyba wszystko co się dało a mankamentem był właśnie wężyk
Jeszcze taka uwaga – jak jest założona guma osłony tłoczka ? Jeżeli jest krzywo będzie blokować i nie odbijać, szybciej się zniszczy a i jest możliwe uszkodzenie tłoczka.
wymieniłem ten wężyk i odpowietrzyłem znowu wszystkie koła jest minimalna poprawa koło juz tak mocno sie nie grzeje ale jednak jeszcze coś jest nie tak chodzi ciężej od prawego i zarazem bardziej sie grzeje ,guma tłoczka jest założona dobrze niby prosta rzecz hamulec a nie wiem co jeszcze można zrobić. Może to coś od ABS sie wali i dlatego albo słyszałem ze jest jakaś pompka co daje ciśnienie proszę o jakieś pomysły jeszcze .
- Od: 8 maja 2011, 14:26
- Posty: 8
kolego wymieniłeś gumki w zaciskach jak radził tomcio? identyczne objawy miałem jak ty i znajomy mechanik wymienił mi właśnie gumki ( 1 na zewnątrz osłonka, 2 w środku uszczelka) i wszystko wróciło do normy. jak porównywałem sobie uszczelki tą wyjętą z zacisku a nową, widać było że jest skręcona, rozciągnięta i taka jakby spuchnięta.
- Od: 20 kwi 2008, 11:34
- Posty: 57
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.
I jak po wymianie? Jest już OK?
Bo mam ten sam problem ale w lewym tylnym kole...
Dziś, może jutro siądę przy tym, rozbiorę, wyczyszczę i zobaczę co wtedy.
A takie pytanie jak się odpowietrza w samochodach hamulce? (Mam 626 GE) Bo w moto to wiem, ale w samochodach? tak samo to działa?
Bo mam ten sam problem ale w lewym tylnym kole...
Dziś, może jutro siądę przy tym, rozbiorę, wyczyszczę i zobaczę co wtedy.
A takie pytanie jak się odpowietrza w samochodach hamulce? (Mam 626 GE) Bo w moto to wiem, ale w samochodach? tak samo to działa?
KUPIĘ FIATA 126 p "MALUCHA"
Mam na sprzedaż wszystkie części od madzi 626 GE
Mam na sprzedaż wszystkie części od madzi 626 GE
- Od: 9 kwi 2011, 22:59
- Posty: 94
- Skąd: Sadłuki/Malbork
- Auto: szukam fiata 126 p !
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6