trzyma hamulec w lewym przednim kole

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez gipgibon » 8 maja 2011, 14:38

trzyma hamulec w lewym przednim kole odpowietrzalem go, przeczyscilem te czesci w okolo wszystko chodzi luzno zauwarzyłem ze nie odbija ten cylinderek czy jakos tak a wyglada jak nowy odbija ale powoli i jak jade to mi sie wszystko grzeje zanim pusci prosze o pomoc :(

zapomiałem dodac jak pompuje hamulec to zaswieca mi sie kontrolka od recznego mysle ze to ma jakis związek z tym co sie dzieje z moja madzia :(

Edit: Nie piszemy postów pod swoim postem – siegu
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

PostTen post został usunięty przez siegu 17 maja 2011, 18:33.

Postprzez Tomcio1972 » 8 maja 2011, 21:47

kolego jak boisz się sam to podjedź do mechanika, trzeba rozebrać zacisk wyczyścić cylinderek pewno jest zardzewiały i wymienić gumki kupisz zestaw naprawczy za jakieś 30 zł lepiej zrobić od razu oba koła – wożąc się tak masz większe zużycie paliwa no i bezpieczeństwo też się liczy
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 21:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez gipgibon » 9 maja 2011, 13:57

rozbierałem ten zacisk nasmarowalem i chodzi luzno cylinderek nie jest zardzewialy ale i tak go przeczysciłem klocki odbijaja ladnie ale cylinderek odbija bardzo wolno takze jak jade tarcze mi sie grzeja :( aha dodam jeszcze ze odpowietrzane bylo takze i nic to niedaje ciagle jest to samo :(
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez Bandit » 9 maja 2011, 19:39

gipgibon napisał(a):trzyma hamulec w lewym przednim kole

i myślisz, że to dlatego, że silnikiem jest comprex ? Następnym razem staranniej proszę dobierać dział.
--> GE
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 18:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez gipgibon » 9 maja 2011, 20:19

masz racje sorki ale i tak prosze o pomoc
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez kamilspider » 9 maja 2011, 20:21

na pewno dobrze odpowietrzyłeś cały układ??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Tomcio1972 » 9 maja 2011, 21:24

a może syf w płynie jest ? lub może coś z przewodami hamulcowymi co nie pozwala cofnąć się cylinderkowi skoro go podobno wyczyściłeś .
Ja spróbował bym przelać przez układ z pół litra świeżego płynu koszt niewielki – odpowietrzysz dokładnie no i nowy płyn będzie
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 21:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez kamilspider » 9 maja 2011, 21:38

może masz gdzieś przewód hamulcowy zagięty??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez lukasz2387 » 9 maja 2011, 21:44

Kolega Tomcio1972 ma chyba racje :) ale samo zwykłe przelanie płynu może nie pomóc. W ostateczności podjechać do mechanika i spróbować kompresorem, ale koszt ok 70zł
lukasz2387
 

Postprzez Tomcio1972 » 10 maja 2011, 07:11

ta tylko czasami skończy się jak u mnie rozwaleniem zbiorniczka na płyn :D koleś dał za duże ciśnienie
Tomcio1972 ;–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2009, 21:05
Posty: 245
Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin

Postprzez lukasz2387 » 10 maja 2011, 07:29

Tak, zakładając koło czasami można pozrywa gwinty na szpilkach, taki paradoks :P Nie zmienia to faktu że jak dobry mechanik to nic się nie zdaży :]
lukasz2387
 

Postprzez gipgibon » 10 maja 2011, 13:46

chyba bede musial dac do mechanika bo odpowietrzalem pare razy juz nowym plynem i jest to samo wszystko jest przeczyszczone na blysk niemam pomyslu co mozna jeszcze zrobic, tym compresorem to moze bydz dobry sposob bo innego niewidze juz <płacze>
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez piotlecek » 10 maja 2011, 14:14

Wymień wężyk hamulcowy jest już stary i niedrożny wstecz i wolno odbija. Przy odpowietrzaniu sika ale wstecz się przytyka. Miałem taka samą sytuację w Hondzie wymieniłem chyba wszystko co się dało a mankamentem był właśnie wężyk :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 15:17
Posty: 12 (0/1)
Skąd: małopolska
Auto: 626 GE 2.0i LPG

Postprzez gipgibon » 10 maja 2011, 14:49

spróbuje z tym weżykiem może to cos pomoze
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez prezes83 » 11 maja 2011, 11:27

Jeszcze taka uwaga – jak jest założona guma osłony tłoczka ? Jeżeli jest krzywo będzie blokować i nie odbijać, szybciej się zniszczy a i jest możliwe uszkodzenie tłoczka.
http://www.poomoc.pl

Prowadź z wyobraźnią!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2008, 15:07
Posty: 820 (2/4)
Skąd: Jarosław / Gliwice
Auto: Służbowe
Było:
Saab 9-5 SportKombi ARC 2.3t
626 GE FP

Postprzez gipgibon » 19 maja 2011, 13:30

wymieniłem ten wężyk i odpowietrzyłem znowu wszystkie koła jest minimalna poprawa koło juz tak mocno sie nie grzeje ale jednak jeszcze coś jest nie tak chodzi ciężej od prawego i zarazem bardziej sie grzeje ,guma tłoczka jest założona dobrze niby prosta rzecz hamulec a nie wiem co jeszcze można zrobić. Może to coś od ABS sie wali i dlatego albo słyszałem ze jest jakaś pompka co daje ciśnienie proszę o jakieś pomysły jeszcze .
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez arabek » 20 maja 2011, 21:47

kolego wymieniłeś gumki w zaciskach jak radził tomcio? identyczne objawy miałem jak ty i znajomy mechanik wymienił mi właśnie gumki ( 1 na zewnątrz osłonka, 2 w środku uszczelka) i wszystko wróciło do normy. jak porównywałem sobie uszczelki tą wyjętą z zacisku a nową, widać było że jest skręcona, rozciągnięta i taka jakby spuchnięta.
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2008, 11:34
Posty: 57
Skąd: Radom
Auto: Mazda 626 2.0i 16v GE 94r.

Postprzez gipgibon » 22 maja 2011, 09:20

spróbuje w poniedziałek wymienić te gumki zobaczymy jak będzie chodzić a jak nic to nieda to jeszcze cylinderki do wymiany zostają bo juz chyba nic więcej niema .
Początkujący
 
Od: 8 maja 2011, 14:26
Posty: 8

Postprzez kulao7 » 7 cze 2011, 14:54

I jak po wymianie? Jest już OK?
Bo mam ten sam problem ale w lewym tylnym kole... :(
Dziś, może jutro siądę przy tym, rozbiorę, wyczyszczę i zobaczę co wtedy.
A takie pytanie jak się odpowietrza w samochodach hamulce? (Mam 626 GE) Bo w moto to wiem, ale w samochodach? tak samo to działa?
KUPIĘ FIATA 126 p "MALUCHA"

Mam na sprzedaż wszystkie części od madzi 626 GE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 22:59
Posty: 94
Skąd: Sadłuki/Malbork
Auto: szukam fiata 126 p !

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6