Zepsuty wskaźnik paliwa w zegarach!

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kyluz » 8 maja 2011, 12:57

Witam. Mam prawdopodobnie zepsuty wskaźnik paliwa w zegarach, oczywiście mogę się mylić. Mianowicie grzebałem dość często przy zegarach i przy skręcaniu zapomniałem dokręcić jednej śrubki tam przy mocowaniu wskaźnika bodajże IG nie dokręciłem. Wskaźnik ten opadał cały czas na E(Gdy jeździłem). Jak dokręciłem śrubkę to teraz cały czas pokazuje F. Strasznie mnie irytuje ten stan rzeczy. Może ktoś mi pomoże bo nie mam pojęcia co się dzieje i od czego zacząć sprawdzanie. Przy samym wskaźniku są dwa układy, które pierwszy raz na oczy widzę. Jeden to 180 ohmJ 2W 3D drugi 1W 620f kropa 41. Pozdrawiam
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez FUCKER » 12 maja 2011, 09:29

Masę całej płyty sprawdź. Nie wiem, jak jest w Mazdzie, ale kiedyś miałem taki problem z licznikiem innej marki samochodu i okazało się, że przy przejściu masy z płyty na obudowę licznika wyłamywały się piny z układu scalonego.
MX-6 w budowie.
[url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=139321&p=2365539#p2365539[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2008, 11:02
Posty: 35
Skąd: okolice K-Koźla woj. Opolskie
Auto: Mazda MX-6 2.0 16V klima

Postprzez tadziol » 12 maja 2011, 19:29

przy dokręcaniu śrub mogłeś niechcący urwać końcówki uzwojeń wskaźnika,są przylutowane do mosiężnych tulejek gwintowanych mocujących wskaźnik,lubią się przy zbyt mocnym dokręceniu obrócić i zerwać uzwojenie.
sprawdź <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kyluz » 14 maja 2011, 13:38

Dzięki wielki jeszcze dzisiaj spróbuje to sprawdzić. Jak odłączyć wskazówkę od blatu??


Nom wskaźnik działa. Faktycznie była nitka zerwana. Przylutowałem i działa. Dzięki wielkie za pomoc. temat zamknięty :D
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2011, 15:01
Posty: 127 (0/1)
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: MAzda 626 Data produkcji: 29.06.1994 1.8 fp 90ps 301kkm Stag 200 valtek 3ohm.

Postprzez tadziol » 14 maja 2011, 18:37

cała przyjemność po mojej stronie <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kamilspider » 16 maja 2011, 11:29

[quote="kyluz"]Dzięki wielki jeszcze dzisiaj spróbuje to sprawdzić. Jak odłączyć wskazówkę od blatu??

dla potomnych: wskazówki z zegara najlepiej się ściąga widelcem ;)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez _Ciachacz626_ » 12 cze 2011, 18:16

wyjać nie problem ;P gorzej wlozyc <diabełek> ja ostatnio tak obrotomierz zalatwilem, zdjac widelcem bylo prosto ale po wlozeniu zapewne urwalo sie mocowanie od ustroju EM. i teraz obromierz do kosza bo stoi na 2 tys :D chyba na allegro jakis znajde
Smierc milionów ludzi to statystyka..
Awaria jednej mazduni- tragedia.!xD

czarny to nie kolor. czarny to sila. hyhyhy

MOJA MAZDA: http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=137700&p=2328164#p2328164
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 cze 2011, 15:36
Posty: 24
Skąd: Toruń
Auto: MAzDa 626 GE Hb 2.0 16v BlAcK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6