Dochodzace mocne pojedyncze strzały z prawego przedniego koła

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez pawel435 » 3 maja 2011, 16:25

Witam zwracam sie o porade bo mam mianowicie taki problem. Wymieniałem ostatnio swożeń w mazdzie 626 ge 1.8. Zdemontowałem cały [waaaco?] wprasowalem nowy swożeń i założyłem. Przy okazji sprwadziłem tuleje na wachaczu i drązek stabilizatora (ok). Mianowicie jak to poskaładałem to pojawił sie problem tego rodzaju ze gdy jade to gdy prawe koło wpadnie w wiekszy dołek to słysze taki pojedynczy stukot (taki mocny jak by ktos młotkiem uderzył w półośke) az po nogach sie rozchodzi to drganie. Problem również sie pojawia gdy wezme i skrece w prawo na jakims uskoku . Dodam ze dla testu przejechałem sie po równym asfalcie i tak przy 70 km/h zaczłoem gwałtownie ruszac kierownica w prawo i w lewo az autem zaczeło bujac na boki to wtedy stukot był za każdym razem .
Wazne jest to ze przegłub zewnetrzny wymieniłem ok 3 miesiące temu .
Jak macie jakies sugestie to piszcie
pawel435
 

Postprzez Tschesyo » 3 maja 2011, 17:53

może śruba mocująca sworzeń jest lużna ja tak miałem jak gwint sie zerwał może to
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2009, 19:04
Posty: 82
Skąd: Subkowy/Tczew
Auto: jest AR 156 1.8TS
była mazda 626 GE 1.8 16v 97r.

Postprzez y » 3 maja 2011, 19:09

Ja jeździłem za długo na wyrobionym sworzniu i się gniazdo w zwrotnicy wyrobiło. Objawy takie same jak dla walniętego sworznia. Po wymianie zwrotnicy jak ręką odjął.
Obrazek 270k wspólnie przejechanych kilometrów...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 22:44
Posty: 502 (0/4)
Skąd: Pawlowice ;)
Auto: MX-6 FS

Postprzez pawel435 » 3 maja 2011, 19:27

Na wyrobionym sworzniu nie ma takich mocnych uderzen tylko na dołkach równomiernie sie tlucze a skret do sworznia raczej nie ma , sam to wymieniałem i gniazdo jest dobre. Stukot sworznia ustał tylko pojawiły sie te uderzenia
pawel435
 

Postprzez desp » 4 maja 2011, 06:36

y napisał(a):Ja jeździłem za długo na wyrobionym sworzniu i się gniazdo w zwrotnicy wyrobiło. Objawy takie same jak dla walniętego sworznia. Po wymianie zwrotnicy jak ręką odjął.

Identycznie.
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2009, 21:54
Posty: 122
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6